نماي شيشه اي اسپايدر ؛ مزايا + روش اجراي نماي عنكبوتي

نكته جالبي كه در اين نما به چشم مي آيد المان هاي عمودي با بافت افقي هستند. نكته هاي مهمي در تاثير گذاري نما ساختمان موثر هستند ازجمله نحوه انتخاب صحيح متريال ها و رنگ هاي مناسب براي نما.هر ساختمان به واسطه رنگ ها و متريال نما شخصيت و هويت پيدا ميكند. نماي خارجي :نماي ساختمان تاثير گذارترين قسمت ساختمان است و به نوعي معرف آن ساختمان مي باشد. در اين نما قسمت چوبي و سنگي هارموني خوبي با فضاي سبز محوطه دارند و صفحات كامپوزيت هم حس مدرن بودن اين نما را القا مي كنند. فقط توجه داشته باشيد كه مبلمان اين قسمت تاثير بسيار زيادي روي مشتري خواهد داشت. گاهي سادگي بافت متريال ها مي تواند چاره ساز باشد و تاثير گذاري بيشتري در بيننده ايجاد كند. و همچنين ديگر متريال هاي مثل كامپوزيت نيز اين دسته اند و تاثير بسياري در ديده شدن ساختمان شما داشته باشد. حال تصور كنيد در يك شهر بزرگ ميخواهيد يك رستوران يا كافي شاپ مدرن راه اندازي كنيد، ايدهي شما براي ديده شدن توسط مردم چيست؟ اين سبك از معماري مدرن مورد توجه بسياري از علاقهمندان قرار گرفته است. ما يك مقاله هم در مورد انواع دكوراسيون كافي شاپ نوشته ايم كه مي توانيد كليك كنيد و بخوانيد.

طراحي نماي ساختمان صنعتي

استفاده از فلز براي طراحي كافي شاپ مدرن گزينهي ايدهآلي به شمار ميرود؛ زيرا باعث ايجاد ظاهري مدرن و امروزي ميشود. ورودي بنا بايستي داراي روشنايي كافي باشد. استفاده از نماي شيشه اي كرتين وال داراي مزيت هاي بسيار زيادي است. قطعات كلمپ بصورت يك قطعه به شكل صليب و يا يك گل ميخ بوده كه شيشه را در خود جاي ميدهند. پس در طراحي نماي خارجي، استفاده از گل و گياه را فراموش نكنيد! در اين نماي طراحي شده، لوگوي مك دونالد به شكل خلاقانهاي به تصوير كشيده طراحي نما خشك (https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86) شده است. همچنين شكل پذير بودن آنها باعث شده است كه بتوان طراحي مورد نظر را به سادگي اجرا كرد و لوگوي رستوران و كافه را روي نماي بيروني طراحي نمود. سنگها و ستونهاي لوكس باعث ايجاد حس شكوه و عظمت ميشوند؛ بنابراين براي رستورانها و كافيشاپهاي لاكچري و گران قيمت بسيار مناسباند. بنابراين ما گفتگويي را در ارتباط با خط افق و تعريف مجدد سقف شيرواني با ساختار شكني باورهاي اجتماعي پذيرفته شده، آغاز كرديم. اوج گرفتن خط افق پويا منجر به ساخت فرم نمادين و چشم اندازهاي متفاوت به ساختمان مي شود، در حاليكه توانايي طراحي چشم انداز بيروني و فضاي داخلي را نيز فراهم مي كند. البته عوامل ديگري نيز موثر هستند مثل نور پردازي نما و استفاده از عناصري مانند گلدان ها و فضاي سبز جلوي نما.



    • داراي 12000 نمونه آماده از لوازم خانه



    • از چه رنگ هايي در ساختما نهاي اطراف استفاده شده است



    • ويرايش نما با پنجره و ديوارهاي جانبي



    • شرايط آب و هوايي و



    • 3- سهولت تعويض شيشه




اين نوع نما با توجه به عبور دادن نور از خود، موجب افزايش روشنايي در داخل ساختمان شده و در نتيجه باعث كاهش مصرف انرژي مي گردد. دسترسي از شمال و جنوب باعث خاص بودن اين نقشه شده است و نما و دكوراسيوني كه براي اين ساختمان طراحي شده بسيار به نقشه جذابيت بخشيده و صرفه جويي زيادي در هزينه ها در پي دارد. نماي كرتين وال شيشه اي لامل را ميتوان از لحاظ ديتايل ظاهري فريمينگ شيشه به دو دسته فريم لس و فيس كپ طبقه بندي كرد. استفاده از اين نماهاي مدرن سبب گرديده كه دتايل هاي نصب متفاوت نيز طراحي گردد كه از آن جمله شيشه هاي فريم لس و نماهاي لامل (Face Cap) مي باشد. براي طراحي نماي خارجي رستوران ميتوان از متريال و مصالح مختلفي مثل فلز، شيشه، چوب، آجر و ساير متريال مدرن استفاده كرد. نماي ساختمان انواع گوناگوني دارد كه از تركيب مصالح مختلف شكل ميگيرد و به ساختمان معنا مي دهد. احتمالا شما هم رستورانها و كافههاي مختلف را ديدهايد كه نماي خارجي آنها بسيار منحصربفرد و جذاب است. اين ايدهها بايد علاوه بر منحصربفرد بودن، جلوهي بينظيري هم داشته باشند. علاوه بر آن، ترمووود به اندازهاي جذاب و منحصربفرد هست كه نظر هر كسي را به خود جلب كند! طراحان اين شركت با در نظر گرفتن سليقه ي كارفرما و نوع متريال انتخابي (سنگ ، كامپوزيت پانل ، شيشه ) و نوع بنا، موقعيت و سازه ي آن، اقدام به طراحي نماي ساختمان مي نمايد.

شركت آريا نماي آترا مجري (اجراي) نصب انواع نماي كرتين وال در ايران با ده ها پروژه بزرگ و موفق آماده ميباشد تا نسبت به ارزيابي و قيمت و هزينه پروژه شما اقدام نمايد. شركت فني مهندسي برج آذين با دارا بودن اكيپ طراحي و معماري خبره و مجرب، طراحي خارجي را كه عمده ي آن طراحي نماي ساختمان مي باشد را به بهترين نحو انجام مي نمايد. بنابراين اگر ميخواهيد برند خود را توسعه دهيد بايد دكوراسيون خارجي فست فود و رستوران خود را به بهترين شكل طراحي نماييد كه بازگو كنندهي لوگو و نوع رستوران شما باشد. يكي ديگر كارهايي كه ميتوان در دكوراسيون فست فود و رستوران انجام داد، قرار دادن ميز و صندلي در فضاي باز است. همچنين انتخاب كردن يكي از انواع اين سازه ها بر عهده ي مهندس و معمار و همچنين مهندس طراح نما مي باشد. هر يك با استفاده از المان هاي مورد نظر معمار پروژه قابل اجرا مي باشند. به دليل سوراخ هاي موجود دربدنه سراميك درصد قابل توجهي از حجم سراميك خشك پرسلاني شامل هوا خواهد بود كه اين موضوع باعث كاهش وزن بخش پوشش نماي خشك يا مي گردد. اهميت نماي خارجي در جذب مشتري باعث شده است كه رستورانهاي مختلف براي طراحي آن با هم رقابت كنند!

از جمله ايدههاي جديد براي طراحي نما ميتوان به استفادهي تركيبي از متريال مختلف اشاره كرد. از مزاياي اين شيشه مي توان سهولت در نگه داري و نظافت و همچنين سرعت نصب بالا اشاره كرد. از آنجايي كه بين شيشه ها فاصله اي حدود 20ميل اتخاذ مي شود ، علاوه بر اينكه فضايي براي حركت احتمالي ناشي از زلزله ، باد ، نشست و انقباض و انبساط دارند، فشاري به شيشه ها وارد نمي شود. مصالح ساختماني در طراحي و اجراي نماي ساختمان اداري، الزاما نبايد از سنگ باشد و بر اساس حدود مجاز ضوابط طراحي نماي ساختمان مي توان از شيشه، فلز و كامپوزيت استفاده كرد. اگر شما هم جزء افراد خاص پسند هستيد و به دنبال ساخت يك ويلا با متراژ حدود ۱۵۰ متر مربعي هستيد احتمالا طراحي “ويلاي ماگوش” در شهرستان ماكو مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. طراحي نقشه ويلا با ايده هاي خاص و منحصر به فرد مورد توجه افراد خاص پسند است. بسياري از رستورانها از همين ايده استفاده كرده و يك فضاي طبيعي را براي صرف غذا طراحي كردهاند. براساس يك روش ساده، ضريب متوسط نور طبيعي روز در اتاق هاي داراي روشنايي جانبي، تقريبا معادل يك پنجم نسبت درصدي شيشه به مساحت كف اتاق است. از آنجايي كه با نگاه كردن به نماي شيشه اي كرتين وال حس پرده اي بودن به بيننده منتقل مي شود، به اين نما، ديوار پرده اي نيز گفته مي شود.

فضاهاي خصوصي در طبقهي بالا (بالاي همكف) قرار دارند.

ما در اين مقاله قصد داريم كرتين وال كه نمايي جديد در صنعت ساختمان است را توضيح دهيم. ما به شما اين اطمينان را مي دهيم كه با جستجو در اين انجمن بتوانيد هر موضوعي را در رابطه با استارتاپ ها پيدا كنيد. بخشي از نماي خارجي ويلا ماگوش را در تصوير بالا مشاهده مي كنيد. فضاهاي خصوصي در طبقهي بالا (بالاي همكف) قرار دارند. به همين دلايل امروزه يادگيري نرم افزار تري دي مكس يكي از اصول و مكمل هاي اصلي رشته معماري ، عمران و كليه كساني كه با نقشه هاي معماري سروكار دارند مي باشد. يكي از دلايل موفقيت بسياري از رستورانهاي زنجيرهاي دنيا، برندسازي است. به عنوان مثال رستورانهاي مك دونالد كه يكي از مشهورترين رستورانهاي جهان هستند، تبليغات خود را بر پايهي همين برندسازي انجام ميدهد. رستورانهاي معروفي در جهان هستند كه از نماي سنگي استفاده ميكنند. شركتهاي مختلف دكوراسيون نيز براي اجراي ايدههاي خلاقانه تلاش ميكنند. علاوه بر موضوع بهره گيري از گرما و انرژي خورشيد، بحث زيباسازي شيشه در نما مهم است و با نزديك شدن به طرح هاي ساختماني جديد، جذابيت در نما نيز اهميت پيدا مي كند. استفاده از نور و انرژي خورشيد در ساختمانها از اساسي ترين راه هاي استفاده بهينه انرژي در معماري است و عدم استفاده از اين دستاورد، معماري ما را از شفافيت دور و فضاها را از نعمت گرمابخشي محروم ميسازد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اجراي نماي شيشه اي كرتين وال باكيفيت بالا - فروش متريال واجرا ي نماي ساختمان

در اين روش از جعبهاي استفاده ميشود كه اين جعبهها خود به يك سيستم حائل عمودي وگاه به سازه ديوار متصل ميشوند. اين داربستها، داربستهاي فلزي بسيار سبكي هستند كه يا بر ديوار بنا قرار گرفته و يا داراي سازه مستقل خواهند بود كه گياه بالارونده را نگاه ميدارند. ديوار زنده داراي آبياري قطرهاي اتوماتيك ميباشد و فواصل زماني آبرساني گياهان به وسيله تايمر كنترل ميشود. ملات نرم (تركيب ماسه بادي و سيمان) روي رج قبلي كشيده ميشود و سپس آجر رج بعد روي اين بند نصب ميشود و عمل دوغاب ريزي انجام ميگردد. اجراي نما به روش خشك بدليل عدم استفاده از ملات و همچنين بعلت فعاليت همزمان چند گروه نصاب و كاربرد ابزارهاي پيشرفته و صنعتي، مي تواند تا ۵۰% زمان اجراي نما را كاهش دهد. آجر قزاقي يا آجر سنتي در زمان ورود قزاقها به ايران قزاقها سربازخانه هايشان را با نوعي آجر مي ساختند كه از آن به بعد با نام آجر قزاقي معروف است. به دليل گران بودن اين سبك، سرمايه داران اولين گروهي بودند كه از نماي كلاسيك رومي استقبال كردند اما با گذر زمان و رواج اين سبك، شاهد اجراي آن در كوچه پس كوچه هاي شهر و روستا شديم. قطعا اگر به دنبال هتلي در اين محدوده از شهر بگرديد به سادگي هتل بودن اين بنا قابل تشخيص است .



    • قابليت هماهنگي با فضاهاي گوناگون



    • توجه به محوطه سازي ويلا



    • جدا بودن سازه نما از سازه اصلي ساختمان



    • عدم استفاده از سازه عمودي و افقي




و بقيه قسمت هاي ساختمان هتل با استفاده از بتن و قالب هاي بتني طراحي و مرمت شده اند. End cap نوع ديگري از ديتايل نصب مي باشد كه جهت اتصال از چپ و راست در ساپورت هاي خاص و همچنين بتن انتهايي لوور كاربرد دارد. اين نوع از كرتين والها كه گاهي هم بهعنوان كرتين وال جداشونده شناخته ميشوند، نصب و اجراي سادهاي دارند. شما مي توانيد پنجره ها و نورگيرهاي نما را هم با سنگ هم با آجر قاب بندي كنيد. با بررسي هاي بعمل آمده نماي كامپوزيت آلومينيوم حدود ۹۰% سبك تر از سنگ گرانيت ، ۸۵% سبك تر از سيمان ، ۷۵% سبك تر از شيشه و ۵۰% سبك تر از ورق معمولي است. وزن: نماي ساندويچ پانل به دليل استفاده از فلزات سبكي مانند آلومينيوم، روي و آلياژي از فلز گالوانيزه تا حدود زيادي سبك بوده و از اين بابت بار مرده ساختمان را به مقدار شايان ذكري كاهش مي دهد . هر واحد مسكوني بر اساس نيازها، سلايق و سبك زندگي مالكانش طراحي شد. به عنوان مثال براي پروژه ۵ طبقه مسكوني بر روي پيلوت در منطقه ۳ (ميدان ونك)، مبلغ ۲ ميليون تومان قيمت مي دهند. براي مثال در يك منزل مسكوني ممكن است تابش مستقيم آفتاب به داخل در فصل زمستان لازم و در فصل تابستان غير ضروري باشد.

طراحي نما شهرك غرب

مسكن به عنوان يكي از نيازهاي نخستين بشر، ابتدايي ترين سوالي بوده كه انسان سعي در يافتن پاسخي مناسب و معقول براي آن بوده است، اما هميشه در برنامه ريزيهاي ملي به مسكن نه به عنوان محلي براي آسايش ساكنان در ابعاد عيني و ذهني، بلكه به عنوان يك مشكل اقتصادي و فقط از اين بعد بر خورد شده است. سازندگان و توليدكنندگان مسكن آزاد بهدليل اينكه بهدنبال فروش سريع و بازگشت سرمايه خود هستند، سعي در هر چه بيشتر مطرح كردن خود در محله مسكوني و نمايشي متمايز از بناي خود دارند و به همين دليل يكي از دلايل عمده ناهماهنگي نماي ساختمانها در سطح شهر هستند. در رابطه با مسكن تعاوني شرايط بدتري وجود دارد. به دليل وضعيت مالي ضعيف سازندگان و اينكه ساكنان و مالكان بهدنبال فروش ساختمان نيستند، بدون انجام عمليات پاياني نظير نماسازي مورد استفاده قرار مي گيرند و يا با كمترين هزينه و بدون طراحي نما، حجم و كالبد ساختمان رها ميشود. البته در سالهاي اخير در شهر تهران هيچ ساختماني بدون نماسازي نبوده است، ليكن اين مساله در شهرستانها همچنان انجام ميشود. چگونه به موضوع نما در معماري بينديشيم؟ زيبا و دلپذير شدن جلوه ظاهري و بيروني ساختمان و در نهايت دورنما و منظره (View) مناسب و قابل قبولِ شهر يا محلي كه ساختمان در آن واقع شدهاست.

طراحي نما سنگ

قبل از هر چيز در نظر گرفتن طرح و فضاي بيروني مي باشد، كه بايد بسيار چشم گير و زيبا باشد. و هر شخص را مستقيم با طراح و طرح در گير كند . فاصله بين ريل هاي افقي مي بايست حداكثر ۶۰۰ ميلي متر باشد و براي هر پانل بايد حداقل سه رديف پروفيل در نظر گرفت. لامل هاي افقي (ترنسم)و لامل هاي عمودي (موليون) نام دارند. هزينه هاي بر اساس عوامل متعددي تعيين مي گردد كه مي تواند بالا ترين و پايين ترين قيمت ها را تعيين كند. در پاساژ ها براي ورودي مجتمع بسيار هزينه مي شود تا جذابيت و وزن بصري خوبي پيدا كند. بارها پيش آمده طرحي از يك نما بر روي كاغذ بسيار جذاب و عالي بوده است ولي در اجرا با تغييرات بوجود آمده طرح را خراب كرده و از چشم انداخته اند. ولي هنگامي كه براي جلوگيري از تابش مستقيم آفتاب به داخل از كركره ي داخلي استفاده شود پرتو مستقيم خورشيد از شيشه عبور مي كند و پرده كركره را تحت تاثير اثر حرارتي خود قرار مي دهد. در كشور ما پنجره ها با شيشه دوجداره به دو صورت دست ساز و ماشيني ساخته مي شود كه البته نوع دستي آن كاملا غير استاندارد است.

اجراي نماي فريم لس

اگر اين مقاله را دوست داريد ، بنابراين مي خواهيد اطلاعات بيشتري راجع به عكس طراحي نما (برو منبع) لطفا به صفحه ما مراجعه كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

تفاوت طراحي نما با متريال سنگ و سيمان

گياهاني كه در داخل يا نزديك بركه كاشته مي شوند بايد با خطوط و گل هاي تزييني منطقه هماهنگي داشته باشند. يكي از راهكار هاي مناسب براي عايق كردن خارج خانه، استفاده از متريال سنگ تخت مي باشد. با توجه به اين كه سنگ جزء مصالح با قيمت بالا محسوب ميشود در برخي از كشورها در نماي ساختمانها از سراميك استفاده ميشود . تابش نور از پايين به بالا و تنظيم ميزان آن، باعث انعكاس حركات آب در محوطه اطراف و روي شاخ و برگ گياهان مي شود و زيبايي خاصي به محيط مي بخشد. هم چنين اين تركيب پوسته سنگي و عايق هاي حرارتي قسمت گسترده ايي از انرژي را صرفه جويي مي نمايد و موجب بهبود حرارتي داخل خانه مي شود. اين دستگاه در چند نقطه با يك اندازه و قطر يكسان حفره اي ايجاد ميكند و سپس انكر ها به داخل حفره ها رفته و با پيچ از داخل كاملا محكم ميشوند. اين سيستم با تكنولوژي جديد و قطعات و اتصالات خود كه كاملا اختصاصي است و در برگيرنده هزينه بسيار بالايي مي باشد. يكي از محصولات معدني، بي خطر و كاملا اكولوژيكي، متريال سنگ تخت مي باشد كه توليد آن با روشي ساده و كارآمد انجام مي گيرد. غيرمنظم (Informal) آب نماهاي غيرمنظم مي تواند از اجسام قالب ريزي شده و ظروف با اشكال غيرهندسي و خيالي و يا سنتي ساخته يا به فرم آزاد با پيروي از آبگيرهاي طبيعي طراحي شود. ● آب نماها را مي توان به دو صورت منظم يا غيرمنظم طراحي كرد.

طراحي 3 بعدي نماي ساختمان

 

بركه به اشكال منظم و غيرمنظم با اعماق مختلف در نزديكي منطقه جنگل كاري، در وسط پارك يا در كنار سطوح گل كاري وسيع ساخته مي شود. و هم چنين از زيباترين متريال هايي محسوب مي شود كه در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. اكثر چوب هايي كه به عنوان ترمووود در نماي ساختمان به كار مي روند از مغز درختان كاج تهيه و توليد شده اند. آب يكي از اين عناصر به شمار مي رود و چه در حالت سكون و چه در حالت حركت نوازش دهنده روح انسان است. همان گونه كه جسم آدمي به غذا نيازمند است، ذهن و روح او نيز طالب عناصري است كه به او آرامش ببخشد. آب با قابليت هاي مختلف خود مانند حيات، تازگي، درخشندگي، پاكيزگي، رونق و رواج روشنايي، سكون و آرامش و تحرك، احساس هاي متفاوت در روح و روان انسان گذارده است. همان نماي خارجي ويلاي شماست كه بدون حجم سازي و با متريال هاي مختلف قابليت اجرا را دارد. بدون شك مهم ترين مزيت استفاده از آبنما در طراحي داخلي و خارجي ساختمان را مي توان طراوت بخشيدن و القاء حس آرامش در فضا دانست. به محض آنكه كاغذ (يا قير) و نماي سيماني خشك شد، كاغذ (يا قير) چروكيده شده و نماي سيماني جمع مي شود و كانال هاي كوچك زهكشي قائمي پشت نماي سيماني به وجود مي آيد.

  • 4- استفاده از يك سبك معماري مشخص
  • استاد و رانر
  • نورپردازي آبنما
  • امكان نصب آن ها بر روي دريچه هاي ثابت و پنجره اي

كاربري ساختمان مهم است؛ در ساختمانهاي مسكوني كوچك و يا بيمارستانها، نورپردازي نما مفهومي ندارد. معماري ايران در مجموع يك معماري درونگرا طبق نظر استاد پيرنيا طبقه بندي شده است. محيط هاي كاري شاداب و با بهره وري بالا معمولا توجه زيادي به معماري اداره و شركت خود داشته اند. از ويژگي هاي متريال سنگ مقاوم بودن در برابر اختلاف دماي شديد، مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و برودت در انواع شرايط جوي و طول عمر 100 سال مي باشد. طراحي نما در اتوكد - fa.wikipedia.org - نماي كرتين وال يكي از زيباترين نماهاي مدرني است كه با توجه به كاربرد شيشه و آلومينيوم در آن از شرايط و ويژگيهاي منحصر به فردي برخوردار مي باشد. وسعت كل آب بستگي به مساحت پارك و شرايط اقليمي منطقه دارد. وسعت هر باغ بستگي به حجم و مقدار آب موجود براي آبياري آن دارد. البته در اين مكان ها وجود آب براي پاكيزگي محل و آبياري درختان و گل ها يا استفاده براي سرويس هاي بهداشتي، ضروري و پراهميت است. محمود ميرلوحي در دفاع از اين پيشنهاد گفت: شهرداري تهران دو مشكل مازاد نيرو و نبود كيفيت در نيروي انساني دارد؛ كه كيفيت نيروي انساني شهرداري بايد اصلاح شود. نما ويلا كلاسيك ; بيشترين متريال مورد استفاده در نماي ويلاي كلاسيك سنگ تراورتن و يا سيمان شسته ميباشد كه هر دو قابليت اجراي ابزارهاي كلاسيك در نما را دارند. متريال سنگ تخت قابليت تبديل نور خورشيد به انرژي را دارد كه يكي از ويژگي هاي حرارتي اين متريال محسوب مي شود.

ضوابط طراحي نما Pdf

 

نيز قابليت رنگ آميزي و نقاشي دارند. در اين نوع سيستم ها به دليل اينكه پروفيل هاي عمودي آلومينيومي از ميان درز سراميك ها ديده مي شوند، به جهت زيبايي بيشتر اين پروفيل به رنگ مشكي رنگ آميزي مي شود. شايد شما كه اين مطلب را مي خوانيد عاشق خانه هاي لوكس كلاسيك هستيد. چيزي كه اهميت دارد اين است كه بتوانيد تناسب خوبي بين متريال هاي به كار رفته در طراحي ايجاد كنيد. امروز طراحان توانسته اند با الهام از زيبايي هاي طبيعي و از جمله آبشارها و جويبارها، در پارك ها و باغ ها گوشه هايي از طبيعت را تا حد امكان بيافرينند. ارتفاع فواره ها نبايد بيش از فاصله منبع فواره تا لبه استخر باشد. استخر شنا در باغ هاي خصوصي احداث مي شود و در پارك هاي عمومي، استخرها نقش آب نما را دارند و در بعضي موارد، براي بازي از آنها استفاده مي شود. اين نمونه موردي ها شامل تعدادي از بنا هايي هستند كه مورد توجه منتقدان قرار گرفته اند و حتي بعضي از آن ها برنده مسابقات طراحي و معماري شده اند. در حال حاضر پديده مرمت، بازسازي و تلفيق فضاي هاي قديمي با عناصر معماري جديد بسيار رخ مي دهد. اشكال به حالت قرينه و كلاسيك به كار مي روند. چشمه ها و مجسمه ها شكل مشخصي دارند و مواد به كار رفته، سنگ و بتن هاي صاف و منظم است.

اگر اين نوشتن را دوست داريد و دوست داريد حقايق بيشتري راجع به اجراي نماي مغازه مهرباني به صفحه وب مراجعه كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مراحل اجراي نماي ساختمان با سنگ، كامپوزيت و شيشه

امروزه براي طراحي نماي ساختمان هاي مدرن دو طبقه اغلب از تركيب كردن دو و يا چند رنگ و مصالح ساختماني و طرح استفاده مي شود. شما ميتوانيد در طراحي نما با سنگ بجاي نماي كلاسيك از نماي كلاسيك ايراني استفاده كنيد. اجراي نماي طرح چوب اجراي نما با سنگ پلاك يكي از پرهزينهتريننماهاي موجود در بازار مي باشد. ستوم ها و نيم ستون هاي چسبيده به نما، لبه پنجره، قرنيز و ديگر عناصر نما كه تا ارتفاع 5/3 متر از كف معبر باشند نبايد بيشتر از 10 سانتيمتر در معبر عمومي پيش آمدگي داشته باشد. آموزش اين مجموعه طوري انجما شده كه كليه كساني كه از اتوكد و مكس 2008 تا 2014 كار ميكنند براحتي ميتوانند قسمت هاي مختلف پروژه را مشاهده كنند. توجه : تمامي عكس هاي موجود در اين پست از فايل اتوكد اين پروژه برداشت شده است . مجموعه طراحي نما هاي كلاسيك در اتوكد ، در اين بخش ارائه شده است و نمونه هاي زيبايي از نما هاي كلاسيك، رومانسك، نئوكلاسيك و رومي را به صورت اتوكدي در اختيار دانشجويان گرامي قرار مي دهد. با توجه به قيمت بالاي سنگ و باري كه سنگ به ساختمان تحميل مي كند، جهت نماي ساختمان در بعضي كشورها استفاده از سراميك رواج قابل ملاحظه ايي پيدا كرده است. ترمو چوب، چوبي است كه بعداز انجام عمليات فرآوري و عمل آوري كه روي آن انجام شده است، ويژگي هايش نسبت به چوب هاي معمولي بهبود پيدا كرده است. درب قطبنما: درپوشي است آلومينيومي كه در وسط آن تار موئي قرار دارد و كاربرد تارموئي مانند مگسك اسلحه است و دو سر تار موئي دو نقطه فسفري (شبنما) وجود دارد و در موقع كار شبانه از آن استفاده ميشود.

كه بر جلال و شكوه فضاي كلاسيك ميافزايد.

اين تيغه ها در واقع نقش لرزه گير را نيز به عهده دارند. عمق و سطح كم آب، آنها را خانه اي كامل براي گونه اي از گياهان آبزي مي سازد. در واقع، به همين دليل در بسياري از ساختمان هاي تجاري از نماي اسپايدر استفاده مي شود. نماي اسپايدر، مدرن ترين نوع نماي ساختماني است كه از اتصالات كمي در خارج از ساختمان برخوردار مي باشد. اما انتخاب ضخامت ورق و روش نصب آن در اين چنين شرايطي از اهميت ويژه اي برخوردار خواهد بود . سنگ هاي مختلفي از جمله تراورتن در اجراي نماي كلاسيك استفاده مي شود كه اغلب گرانقيمت هستند. دقيقاً محل سوراخ بر روي سنگ و ديوار مشخص ميشود. كه بر جلال و شكوه فضاي كلاسيك ميافزايد. آبنما، عنصري كه به طراحي جهت مي دهد! علاوه بر آن ظاهر اين خانه بسيار شيك مي باشد. تيغه هاي گراينت بر جهت برش اين محصول مناسب بوده و از صفحات ديگر براي برش نمي توان استفاده كرد . خريد اينترنتي نماي مدل اسپايدر ، يكي از راه هاي بسيار راحت براي مشتريان بوده است و خريداران عزيز مي توانيد اين محصول را با بهترين كيفيت از فروشگاه هاي معتبر به صورت اينترنتي و با قيمت مناسب خريداري كنيد.

  • 1- كاهش وزن ساختمان
  • 01- معرفي و خلاصه آموزش
  • آلومينيوم كامپوزيت پانل جهت استفاده معماري
  • 3D exterior - Facade pt4 21min 01seg
  • قابل استفاده در انواع نماها
  • ساختمان اداري خرسند
  • 1-استفاده از دريل( هيلتي) مناسب و قوي و مته چهار شيار
  • سنگ بادبر

مدل هاي مختلف نماي اسپايدر را مي توان بر اساس نوع اتصالات آن ها به سه دستي كلي تقسيم بندي كرد. طرح اوليه را آماده مي كنند و سپس بر اساس سليقه ي شما نسبت به انتخاب نوع مشخصي از آجر و سنگ اقدام مي كنند. در اينجا توضيحات مختصري درباره انواع سنگ هاي ساختماني و بحث پيرامون انواع مناسب آنها براي طراحي و اجراي نما ارائه مي شود. در باغ هاي پارسي اوليه، جوي هاي باريك آب ويژگي اصلي باغ ها بودند، چراكه خنك كردن هوا در آب و هواي گرم بسيار ضروري بود. شفافيت: از آنجايي كه تمام سطح نماي اسپايدر با استفاده از شيشه ساخته مي شود، بنابراين شفافيت و عبور نور در آن بسيار بالا خواهد بود. اكثر زمين هاي ويلايي با توجه به آزاد بودن متراژ دست طراح آن را در طراحي بسيار باز مي گذارد و همين باعث ايجاد طرح هاي ويلايي بسيار زيبا مي شود. جوي هاي آب با ايجاد يك خط معماري شاخص در ميان باغ يا دكوراسيون منزل مي توانند به عنوان يكي از ويژگي هاي طراحي باشند. در غير صورت اجراي آن غير ممكن خواهد بود. اين موضوع را وامدار طول عمر بالاي شيشه خواهيد بود. بنابراين، پس از چند سال از نصب نماي اسپايدار شيشه اي، كماكان ظاهر روزهاي اوليه آن را شاهد خواهيد بود.

طراحي نماي ساختمان همكف

برخي از مزاياي نماي كامپوزيت به دليل مراحل نصب آن هست كه در ادامه بهتفصيل به آنها ميپردازيم. اما نكته مهم در نصب نماي كامپوزيت و بازسازي نماي ساختمان زير سازي و يا همان شاسي كشي فلزي و نحوه اتصال آن در ساختمان هاي اسكلت فلزي و ساختمان هاي بتني است. نماي اسپايدر چيست؟ همانطور كه بيان شده بود، نماي اسپايدر شيشه اي يكي از آخرين دست آوردهاي مهندسي در جهت استفاده از شيشه در ساخت نماي ساختمان است. طبق ابعادي كه در نقشه برداري مجدد به دست آمد نقشه توليد شيشه ها تهيه شده و براي توليد به كارخانه ارسال مي گردد. چيزي كه ترمووود را به عنوان يك متريال جهت نماسازي از ساير مصالح متمايز مي سازد، تنوع بي نظير آن در رنگ و سايز است. طول عمر بالا: اگر از نماي اسپايدر استفاده كنيد، مي توانيد مطمئن باشيد كه نماي ساختمان شما براي سال ها ظاهر خود را حفظ مي كند. در مقايسه با ساير مصالح ساختماني، شيشه طول عمر بيشتري دارد و در طول گذر زمان كمتر فرسوده مي شود. قبل از شروع كار مي بايست تيم نقشه بردار در محل حضور پيدا كنند و همه جوانب را سنجيده و زاويه هاي دقيق و ابعاد دقيق را برداشت نمايند. در اين مدل، همانطور كه از نام آن نيز پيدا است، به جاي تيغه هاي فلزي و فولادي، از تيغه هاي شيشه اي استفاده شده است.

حساسيت كار و لزوم دقت زياد در اجرا مستلزم اندازه گيري هاي دقيق مي باشد. يك نماي ساده، اگر داراي حداقل عناصر نيز باشد، در صورت تناسب و كيفيت طراحي مي تواند به مراتب زيباتر از نماي نامفهومي با عناصر در هم ريخته، متعدد و بسيار جلوه كند. در پارتيشن بندي هاي داخلي ادارات ، جهت كم كردن ديد ، از شيشه هاي دكوراتيو بوسليه چاپ سيلك استفاده مي كنند . اين خانه كنار خيابان با رديفي از پرچين هاي باغباني منزوي خود را به پايان مي رساند. خانه AE در مكزيكوسيتي جايي است كه شما مي¬ توانيد در وسط هياهو و شلوغي شهر جايي دنج و آرام داشته باشيد. آجر در مقابل فرسايش كمر كمي دارد و امكان خرد شدن بالايي دارد. ۲۳ رديف آجر، ۲۳ آجر برش خورده، ۲۳ كارتن آجر و ۲۳ ستون ميلگردي كه استراكچر نما را تشكيل مي دهند. دو رده براي آجر نما تعريف شده است. در اين بخش ۲۰ ايده و مدل نماي ساختمان يك طبقه ، نماي ساختمان دو طبقه ، نماي ساختمان دوبلكس و نماي ساختمان تريپلكس را براي شما آماده كرده ايم كه به سبك هاي مختلف معماري طراحي شده اند . منتخب وب : استخر، بركه و آبنما: به جرأت مي توان گفت آب زيباترين، حيات بخش ترين، آرامش دهنده ترين و مهم ترين عنصر روي زمين است، عنصري كه در جاي جاي زندگي ما حضور دارد.

يكي از اين عرصه ها، معماري و فضاي زندگي ما است، نه تنها معماري اي كه خالقش ما هستيم، بلكه معماري خلق شده توسط طبيعت نيز عنصر آب را در همه جاي خود جاي داده است. از درياها، درياچه ها، بركه ها، آبشارها، رودخانه ها، نهرها و جوي هاي طبيعت گرفته تا آبنماها، فواره ها، حوض ها و استخر هاي انسان ساز، همه و همه به لطف اين عنصر زندگي بخش جان گرفته اند. برش با Section گرفتن با رويت، فقط كافي است كه يك خط برش براي آن تعريف كنيد تا فورا برش تمام پلانها را به شما بدهد. از لحاظ تاريخي سافت وودهاي استخراج شده از جنگلهاي كهنسال براي كف چوبي استفاده ميشدند. نقشه ساختمان يك طبقه ويلايي داراي سه خواب است.موقعيت دسترسي خوبي از شمال و جنوب دارد. تعدادي جوي كوچك كه با زاويه و به صورت طبقه طبقه از سطوح بالا به سطوح پايين تر منتقل مي شوند و آبشارهاي كوچك بين آنها به وجود مي آيد، نمونه اي از طراحي هاي مدرن است. اين ويژگي ها عموماً در ساختمان هاي تجاري مثل پاساژهاي چندين طبقه ديده مي شود كه ورودي آن ها بسيار عظيم است. قطعات اسپايدر در داخل شيشه ها فيكس شده و سپس رگلاژ مي شود. همانطور كه بيان شد، طراحي هاي مختلفي را مي توان بر اساس نماي اسپايدر انجام داد. نماي مدرن اين ساختمان در سبك آرت نوو با طرح هاي اورگانيك و شبيه به گل و گياه در ميان ديوارها و راه پله جاي گرفته است. عموماً از نماهاي مدرني لذت ميبريم كه در ذهن ما سؤالات متعددي به وجود آورند.

چرا كه باعث استفاده بهينه از حداكثر فضا را ايجاد ميكند.

اين روش، معمولاً در نماهاي آجري داراي پنجرههاي پيوسته به كار ميرود. در ادامه براي آب بند نمودن كامل درزها از چسب پلي يورتان (PU) بعنوان بتونه الاستيك استفاده ميگردد. بدون هيچ هدف و هر گونه پيش­زمينه­اي، ابزار خود را - اعم از خود نويس، ماژيك، قلم نوري يا موس - بدست مي­گيرم و شروع به طراحي مي­كنم. هدف شركت تكين نما آلومينيوم ارئه خدمات با بهترين كيفيت به مشتريان محترم مي باشد. وقتي آب در سطوح مختلف جريان دارد، صدايي كه هنگام انتقال از يك سطح به سطح پايين تر ايجاد مي كند باعث ايجاد حس خوشايندي در فضاي باغ و منزل مي شود. چرا كه باعث استفاده بهينه از حداكثر فضا را ايجاد ميكند. 4- از چند منبع نوري استفاده كنيد. با توجه به سوراخكاري روي شيشه ها چند ميل خطا هم ميتواند باعث بروز مشكلات عمده گردد. يكي از اين موارد ميتواند محل احداث بنا ، ويلا و يا ساختمان باشد. شركت طراحي و اجراي نماي هيرانما با چندين سال سابقه در امر طراحي و اجراي نماهاي مسكوني در سبك ها و متريال هاي مختلف ميتواند شما عزيزان را در پروژه بازسازي و طراحي و اجراي نماي خود ياري كند . حال ما در شركت بازسازي نماي هيرانما سعي داريم در اين مقاله شما عزيزان را بيشتر با روند و اصول طراحي و اجراي نماهاي مسكوني آشنا كنيم .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مجري نماي خشك ، طراح و اجرا كننده نماي سراميك خشك

قيمت ترمووود در بازار اين چند ماه نوسان بسياري داشت و ما هم شاهد افزايش قيمت بي رويه و هم شاهد كاهش قيمت بوديم . معمولا در پروفيل هايي به طول 3 الي 6 متر توليد و به بازار عرضه مي شود. ترمو با چوب سخت: از درختان پهن برگ مانند زبان گنجشك استفاده مي شود و در محل هاي كه بايد از مقاومت بالايي برخوردار باشند مانند كف كاربرد دارد. وقتي يكي هست كه هميشه هواتو داره محسن لرستاني ( بي وفا ) ديرين ديرين - ريش سفيديسم تجزيه كسر سريال هندي | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسي | فيلم هندي | كانال گاد يه حركتي بزن ديرين ديرين - وسايل پيشگيري چكش تخريب تاپ لاين رونيكس كليپ جديد و باحال محسن ايزي 771 سختي ها و ظرايف موضعگيري هاي وزارت امور خارجه شكار شيرها سمينار دو روزه آمار (با رويكرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجي ميخوام با مزه ترين و خنده دارترين كليپ هاي محسن ايزي شكوفه عزيزي؛ دومين اجراي برنامه دوم از مرحله نيمه نهايي عصرجديد اجراي محمد زارع در نيمه نهايي عصر جديد آهنگ لري خنده گل، خواننده اسماعيل بهشتي ديرين ديرين - فانتزي بيش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاكروم فقط ۵ دقيقه كي اينجوري زود حاضر ميشه ؟ كانكس چوبي نيز همانند ساير سازه ها در نوع و تيپ بندي مختلف است كه در قسمت پايين به آن مي پردازيم.

نرم افزار طراحي نما

 

در هنگام طراحي و اجراي نماي چوبي ترمووود بايد استانداردهايي را در نظر گرفت. 2. توجه به محرميت براي بالكن ها كه از بيرون به صورت يه تابلو به نظر ميرسد و از درون هم حالت سايه روشن ايجاد كرده است و مانع ديد مستقيم از خانه هاي رو به رو مي شود. نماي ساختمان رومي از انواع نماهاي خارجي است كه به دليل زيبايي و جذابيت خاصي كه دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب كرده است. اين بيروني سبك مدرن اسلامي باعث مي شود كه اتاق هاي تيره تر سبك تر باشد، در حالي كهالگوهاي نوراني موزاييك سنتي بر فرش داخلي بيرون مي ريزند. منقاري كه نگهدارنده قطعه اصلي مي باشد كه با دندانه هاي موجود در قسمت انتهايي از يك سمت به خورشيدي و از سوي ديگر به قطعه اصلي متصل مي شود. نما چوب قسمت بيروني يك ساختمان يا بناي چوبي است.و جزء محوطه سازي ساختمان محسوب مي شود. علاوه بر اين ويژگي نفوذ ناپذيري و مقاومت در برابر رطوبت نيز باعث شده است تا اجراي نماي چوبي با ترمو پارت بتواند يكي از گزينه هاي ايده آل شركت ها و سازمان هاي مختلف براي زيباسازي دكوراسيون محيطي باشد. ناگفته نماند كه بزرگترين شركت توليدكننده در ايران، مي توان به اكوآرك اشاره نمود چرا كه در توليد انواع نما هاي ساختماني از جمله سراميك مدل خشك نيز فعاليت داشته و در انواع مختلف به فروش اين محصول مي پردازد.



    1. پي و فونداسيون



    1. ساخت و مونتاژ مدول هاي كرتين وال



    1. مقاوم در برابر اشعه هاي مضر خورشيدي



    1. ساختار يكپارچه نرده



    1. 2⃣ انبساط و انقباض حرارتي و برودتي



    1. امكان اجراي سقف شيشه اي مورب



    1. استفاده از فن آوري روز دنيا در توليد يراق آلات

 



در واقع اين روزها نماي رومي ساخنمان با سنگ تراورتن يا همان نماي رومي ساختمان به دلايل متعدد از جمله وجود ذخاير سنگ تراورتن و … مورد دقت قرار گرفته است . از جمله از اين نوع نما در طراحي دكوراسيون داخلي، كف و كف پوش، آلاچيق، لوور، پله و نرده، ديوارپوش، درب و پنجره، استخر و سونا، فضاي باز ويلا و پارك، قرنيز و روف گاردن استفاده مي شود. نماهاي چوبي از زيباترين و شيك ترين نماهاي ساختمان و محيط هاي اداري و خانگي هستند كه مي توانند در زيباسازي دكوراسيون محيطي بسيار تاثيرگذار باشند. اين چوب براي نما , كف , سقف كاذب , ديواركوب و حتي ساخت درب و دكوراسيون چوبي داخلي و خارجي مصرف دارد . از اين رو بايد چوبي را براي فرايند ترمووود كردن انتخاب كرد كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار باشد. اصول نورپردازي سطحي بر روي بافت تاكيد دارد و سايههاي بسيار قوي را ايجاد ميكند به اين منظور نوري ثابت بايستي در كناريكديگر باشند، ميتوان آنها را در بالا، پايين و از يك سر به آن سر ديگر نصب كرد. كه معرف شخصيت بصري و وزن ساختمان شما در طراحي است. كنگو كوما (Kengo Kuma) متولد سال 1954 در كاناگاوا ژاپن مي باشد كه در سال 1979 از دانشگاه توكيو با مدرك M.Arch فارغ التحصيل شد.

نماي رومي ساختمان كه به نماي كلاسيك هم شناخته مي شود به دليل داشتن شاخصه هاي زيبايي متعدد، افراد زيادي را به خود جذب مي كند. در اين روش همانطور كه از اسمش پيداست از ملات ماسه سيمان براي نصب مصالح ساختماني استفاده ميشود. در طراحي نماي ساختماني از مصالح مختلفي نظير آجر، سنگ، شيشه و … استفاده مي شود. از ويژگي هاي اصلي لوور مي توان به تنوع در رنگ، مقاومت بالا در برابر ضربه، نصب آسان و كم هزينه اشاره كرد. دوام و مقاومت پنل هايي كه در اين نوع از نما به كار مي رود در برابر مواد شيميايي بسيار بالا مي باشد. زماني هم ورودي به يك بناي بزرگ تنها با روزنه اي امكان پذير مي شود. بر همين اساس، استفاده و اجراي نماي چوب براي مغازه هايي كه معرف برند معتبر و شناخته شده اي هستند، بيش از پيش ضرورت و اهميت پيدا مي كند. بزرگترين معماران جهان همواره به دنبال خلق آثاري خاص مي باشند كه چوب در زمره ي مصالحي است كه مناسب براي خلق و ايجاد طرح هاي خارق العاده خواهد بود. در فضاي باز و همچنين داخل ساختمان اين گزينه پيش روي سازندگان و معماران خلاق است و از جديدترين محصولات اروپايي محسوب ميشود.

براي مثال استفاده از رنگ بندي هاي مناسب در برخي از فضاها سبب بزرگتر بنظر رسيدن محيط مي شود كه تشخيص اين موضوع به تجربه و استعداد طراحي معماران بستگي دارد. قيمت چوب ترمو ايراني داراي قيمتي ثابت نيست و هر شركت بر اساس كيفيت چوبي كه دارد قيمت خاص به خود را درج مي كند . شركت ها و سايت هايي هم كه در اين زمينه فعاليت دارند، اغلب علاوه بر فروش اجراي نماي شيشه اي فريم لس، انواع متريال مورد نياز براي اجراي آن را نيز عرضه مي كنند. عكس روز اول :تمام بخش هاي سيمان سياه به اضافه زير سقف كه ورق نقره اي مشاهده مي شوند بايد چوب شوند . به سبب سنتي بودن چوب، انتقال حس طبيعت و مدرن بودن ترمووود، استفاده از آن در طيف گسترده اي صورت مي گيرد. به دليل ظرافت و زيبايي نماي چوب ترمووود، كاربردهاي مختلفي دارد و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. زماني كه صحبت از آبنما مي شود اولين چيزي كه به ذهن ما خطور مي كند فواره ها هستند چون قديمي ترين و پر كاربرد ترين نوع آبنما مي باشند. نماي چوبي به عنوان يكي از زيباترين مدرن ترين نماهاي اجرا شده در محيط هاي اداري و خانگي در نظر گرفته مي شود.

قيمت اجراي نماي رومي

 

اگر شما اين اطلاعات را تحسين مي كنيد و مطمئناً مي خواهيد اطلاعات بيشتري در رابطه با اجراي نماي خشك مهرباني دريافت كنيد صفحه وب ما.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

طراحي نماي ساختمان

اجراي نماي كامپوزيت در دو مرحله زيرسازي با پروفيلهاي فلزي و نماي اصلي با ورقههاي شكل داده شده كامپوزيت انجام مي پذيرد. آن وقت است كه دستگاه هاي اجرايي بايد با نظارتي ارشادي وارد عمل بشوند. به عنوان مثال در طراحي نما كلاسيك كه فقط با سنگ هاي تراورتن اجرا مي شود انتخاب رنگ بسيار مهم است. در ديوارهاي باريك معاصر اين عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام ميشود. به كارگيري شيشه در نماي بيروني ساختمان در طرح و مدل هاي متنوعي مي تواند انجام شود. طراحي نما به حدي بر برندينگ پروژه تاثير گذار است كه مي توان سازنده و آرشيتكت آن پروژه را از روي طراحي نماي آن تشخيص داد. گروه طراحي دكوراسيون داخلي نيكا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحي، توليد تا مرحله نصب و اجرا در زمينه طراحي دكوراسيون هتل مدرن و طراحي داخلي لابي هتل است. برتري اين چوب در ميان گزينههاي مختلف وقتي پررنگتر ميشود ميشود كه بدانيم مقاومت بسياري خوبي هم در برابر آفات و شرايط آبوهوايي دارد. ترمو چوب داراي ۲ روش استاندارد توليد Thermo-S و Thermo-D مي باشد . نماي كامپوزيت، نماي چوب، نماي شيشه، نماي سراميك و نماي لوور از مهمترين خدمات شركت آكاد در زمينه نماي ساختمان مي باشد.

طراحي نما هتل

هدف اصلي ما در طراحي اين مقاله، اين است كه شما مخاطبان محترم را با الزامات طراحي و اجراي نماي سيماني آشنا كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر پيشنهاد مي كنيم حتما مقاله ما را دنبال كنيد. وجود سنگهاي تراورتن بسيار زيبا و سازگاري آنها با اقليم ايران از دلايلي است كه مردم به اين نماها روي آورده اند. نصاب نماي سراميك خشك پرسلانيارائه مناسب ترين قيمت نصب و اجراي نماي سراميك خشك پرسلاني با مجرب ترين و حرفه اي ترين كادر فني و اجرايي. پانل هاي بكار رفته شده داراي كيفيت بالايي هستند كه مي توانند نقش مهمي را در نماي بتني پيش ساخته شده ايفا كند. پروژه موجود از دو كاربري متفاوت در دو ضلع سوله برخوردار بود و اين مورد بعد از اجراي پروژه به آن تحميل و بازشوهايي بدون هيچ طراحي از پيش تعريف شده اي را منجر گرديده بود. ابتدا توسط لينك ثبت نام در منوهاي اصلي سايت فرم عضويت را تكميل نماييد و سپس آگهي خود را بعد از مطالعه قوانين توسط لينك درج آگهي ثبت نماييد. در اين مرحله، چنگكها با استفاده از پيچ به كانكتور و سازه اصلي متصل ميشوند. لازم بذكر است گفته شود در زمان انجام نماي ساختمان اصلي ترين و مهم ترين مصالح بكارگرفته شده در نما استفاده از سيمان هاي پرتلند مي باشد. حال ممكن است كه ما در تحقق اين هدف هزينهي نسبتاً زيادي را متحمل شويم.

طراحي نما در فتوشاپ

هدف سوم دعوت مشتري براي خريد است و دستيابي به اين هدف در سايه دو مورد اول تحقق خواهد شد . بنابراين اجراي نماي لوكس علاوه بر تجربه نيازمند خوشفكري است. اجراي نماي كامپوزيت. سراميك خشك. در روش نصب خشك بايد سنگي كه براي نماي ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرد، ضخيم باشد، چرا كه در اين روش، نياز به سوراخ كردن سنگ است و چنانكه سنگ از ضخامت مناسبي برخوردار نباشد ترك خواهد خورد. لازم بذكر است گفته شود ديوارهاي فلزي Lsf به عنوان يك ديوار مانع بشمار نمي آيند. يك نماي جذاب بيانگر خلاقيت بصري معمار و نشان دهنده خواسته او براي تاثير گذاري بر بيننده با خلق اثري منحصر به فرد و غير معمول مي باشد. با دقت به تصوير زير مي توان ديد كه چطور نورپردازي شيارهاي نما توانسته به شاخص و برجسته به نظر رسيدن آن ها كمك كند. مصالح: مهمتري اجزا و عناصر تشكيل دهنده شكل و فرم نما كه از ديد ناظرت قابل رويت مي باشد. اين همبستگي در هنگام مشاهده مسير دانه در لبه هاي عمدا در معرض ديد و كشش انگشتان پا به وجود مي آيد. در پست زير نيز تعدادي نماي ساختمان ايراني بسيار شيك و جديد را مشاهده مي نماييد. قبل از اينكه نسبت به سبك نماي ساختمان خود تصميم گيري كنيد مي بايست اطلاعاتي در مورد ضوابط كمسيون تاييد نماي شهرداري منطقه خود داشته باشيد. ولي در شركت سيتاك اين خدمات به صورت پكيج بوده و شما فقط يك بار و يك هزينه مشخص را بر حسب متراژ سطح نماي خود پرداخت مي كنيد.



    1. اجراي زير سازي فلزي مطابق با نقشه زير سازي



    1. 1- طراحي نماي ويلايي مدرن



    1. مزاياي نماي بايراميكس



    1. تركيب عناصر نما



    1. استفاده از متريال و سيستم هاي مدرن در نما



    1. سه طبقه پاركينگ در زيرزمين



    1. ديوار بتن مسلح يا AAC




پس از اتمام كار پيمانكار موظف است نسبت به تهيه صورت وضعيت كارهاي انجام شده اقدام و پس از تائيد نماينده كارفرما با توجه به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ كاركرد پس از كسر كسورات قانوني اقدام خواهد شد. ديوار و پرده هر دو حائل هايي بين دو فضا هستند يكي سخت و سنگين و ديگري سبك و قابل انعطاف است. همانطور كه ميدانيد طراحي نما به يكي از مباحث تخصصي در معماري و بازسازي تبديل شده است كه ميتواند به شكل هاي مختلف و در سطوح متفاوتي پياده سازي و اجرا شود . همچنين نماي شيشه در طراحي نما فريم لس يا كرتين وال ميتواند ويژگي هايي كه طراح طرح مدرن به آنها دقت كرده است را نمايان كند. كنج ميتواند حالت عمود ۹۰ درجه، نيم دايره يا سه وجهي را داشته باشد و هر كدام مي تواند تاثيرات متفاوتي را در نما بگذارد. تلفن ………………. كه در اين قرارداد كارفرما ناميده مي شود از يك طرف، و آقاي …………….. از آنجا كه سنگ يك مصالح مقاوم در برابر ضربه است، لذا مصرف سنگ در ديوار پاركينگها به همين منظور صورت ميپذيرد، تا هنگام ضربات غير عمدي اتومبيلها به ديوار در پاركينگها، ديوارها صدمه نبينند. جراي سراميك خشك به روش شياري (غير نمايان) يكي از روش هاي كم هزينه و مخفي است كه در پشت سراميك ها شيار خورده مي شود و سراميك ها توسط يك Runner افقي بصورت كشويي به زيرسازي متصل مي شوند. كاشي هاي لعاب دار براي مصرف در نما مناسب نيستند چراكه ميزان جذب آن بيش از 5/1% است.

اجراي نماي پلي استايرن

مصرف سنگ پلاك در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرايط جوي، نور آفتابو شرايط اقليمي مختلف ميباشد. در سالهاي اخير سنگهاي تراورتنبا رنگهاي سفيد، كرمي و بژ بيشتر مورد پسند سازندگان و مصرف كنندگان قرار گرفتهاند. لذا استفاده از طرحهاي مختلف در نما و سنگهاي ساختماني چه از نظر رنگ و چه از نظر اندازه روز به روز افزون ميگردد. عدم محدوديت در اندازه قطعات ، شكل و رنگ هاي تراكوتا براي نما ، امكان طراحي هاي متنوعي را براي مهندسين ما فراهم كرده است. به شكل دقيقي نمي توان گفت كه كاهگل از چه زماني در ايران جاي خود را باز كرده و استفاده مي شده است. در سيستم نما خشك در صورت صدمه ديدن الماني از پوشش نما (مثلا شكستن بر اثر ضربه ي شديد) مي توان به راحتي آن قسمت كوچك از پوشش را باز و تعويض كرد. اين نوع نما براي ارتفاع هاي مختلف نما قابل اجرا مي باشد و به راحتي قابل نصب و اجرا مي باشد. سنگهاي ساختماني انواع مختلفي در قالب تراورتن، گرانيت، مرمر و مرمريت دارند و كه هر نوع از آنها نيز داراي تنوع زيادي ميباشند. لذا در ارتفاع پايين بيشترين زيبايي را در نماي ساختمان سنگهاي همرنگ و بدون رگه و يك قواره به وجود ميآورند. اين آب نما قابليت اجرا در فضاهاي بسيار كوچك را نيز داراست و مي تواند به زيبايي با كفپوش هاي حياط شما تركيب شود.

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال طراحي نما شهري شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بايگانيها اجراي نما پروژه

از اين رو از سه روايت بيان شده در خواندن اين نماز يك روايت از جهت عمل مفصل­تر از ديگري است. اجراي نما با سيمان فايل زيپ خراب است | اسم فايل و محل فايل رو تغيير دهيد يا با سيستم ديگري اكستركت نماييد. در طراحي نما از لوورها يا سايبان هاي خورشيدي جهت سايه اندازي و محافظت ساكنين از تابش مستقيم نور خورشيد بر روي نما استفاده مي شود. طراحي نما تجاري، طراحي نما مسكوني، طراحي نما ويلا، طراحي نما اداري، طراحي نما ويلا، طراحي نما رستوران، طراحي نما هتل، طراحي نما فروشگاه و…. طراحي خارجي بر اساس كاربري هاي تركيبي طراحي نما تجاري اداري، طراحي نما تجاري مسكوني، طراحي نما اداري مسكوني و…. طراحي نماي بيروني ساختمان وزارت كشاورزي روسيه يك نمونه قابل قبول در حوزه طراحي نما محسوب مي گردد . با اين وجود به عنوان تنها نكتهي قابل توجه در اين خصوص مي توان به نحوهي تميز كردن آبنما اشاره كرد. اين بنا به معماري قبلي روسيه اشاره داشته و هيچ شباهتي به ساختمان هاي شوروي بروتاليسم ندارد. معمولا نماي سيماني EIFS در ساختمان هاي كوتاه و بلند استفاده مي شود. نماهاي سيماني كه از قطعات فولادي سرد نورشده تشكيل شده است داراي ساختاري مي باشند كه از پوشش هاي تخته گچي يا تخته هاي سيماني با لايه هاي عايق رطوبتي طراحي شده اند. شما مي توانيد به سبك هاي مختلف نماي ساختمان خود را طراحي كنيد.



    • بام سبز



    • سبك دكوراسيون مدرن



    • سرعت اجرا در اين روش بالاست



    • ديوار هايي با داشتن قاب هاي فولاد سرد نورد شده



    • مكان پروژه : شهر زووله، هلند




همانطور كه مي دانيد قلب طراحي هاي ساختماني طراحي نما است. تيم طراحي با توجه به اين موارد و حس سنتي گونه اي كه آجر به نما مي بخشد تصميم به استفاده از اين مصالح كاربردي و جذاب كردند. طرحي براي ساختمان شما مناسب است كه هم مطابق با منظره و بدنه ي شهري طراحي شده باشد و هم در عين زيبايي ساختار ساده اي داشته باشد. علاوه بر اجراي عمومي براي شهروندان، اجراهاي اختصاصياي نيز براي دانش آموزان، ناشنوايان و هنرمندان خانه سينما و خانه تئاتر، در نظر گرفته شده است. مراسم افتتاحيه رسمي اجراي نمايش «نقطه رهايي»، روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه، ساعت ۱۷ با حضور سعيد اوحدي، رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جمعي از مديران شهري و مسئولان لشكري، برگزار ميشود. اين نمايش از ۲۲ مهر ماه به مدت ۱۰ شب، از ساعت ۱۸:۳۰ و در چهار نوبت متوالي اجرا ميشود. ، با حضور بيش از ۶۰ بازيگر در فضايي به وسعت ۱۰ هكتار در بخش شمالي مصلاي امام خميني(ره) (مجموعه گلگشت)، براي مخاطبان اجرا ميشود. در اين لحضه در در بخش دكوراسيون مجله اينترنتي زردآلو عكس تعدادي ويلاي بسيار شيك و با طراحي خاص اجرا شده در ايران را براي شما دوستان عزيز آماده كرديم.

ضوابط طراحي نما منطقه 1

اگر مي خواهيد از سبك مدرن در طراحي نما استفاده نماييد، مي بايست بدانيد كه فقط استفاده از سنگ و چوب گزينه ي نهايي شما نخواهد بود. مطبخ، گوشه ديگر حياط بود و هميشه عطر خوش نان تازه از تنور درآمده، شامه را نوازش ميكرد و انگار هميشه اشتها براي خوردنش داشتم. براي اطلاعات بيشتر در مورد طراحي داخلي ، دكوراسيون داخلي و مشاوره رايگان با مجموعه هنر و معمار تماس بگيريد. طراحي نماي ساختمان با رويكرد احترام به طبيعت و هزينه اجراي پايين خود يك ايده خلاقانه و مبتكرانه است. مورد اول احترام به طبيعت و مورد دوم طراحي نماي ساختمان با هزينه مناسب است. امروزه در طراحي نماي ساختمان استفاده از متريال چوب رايج شده است. تبصره 2: جلسه دفاع از طراحي نما ، با رزرو وقت قبلي و حضور طراح نما انجام مي گردد. در طراحي نما ترجيحا حداكثر از ۲ نوع مصالح با رنگ غالب (حدود ۰۲ تا ۰۷ درصد) روشن و ملايم (سفيد، كرم، شيري) استفاده شود. نصب اين ورق ها به عنوان يكي از مصالح نماي خشك آسان و سريع بوده ؛ در برابر عوامل جوي مانند تابش آفتاب تغيير رنگ نمي دهند ، وزن آنها سبك بوده و به آساني نيز قابل شستشو هستند .

طراحي نما ويلا در كرج

خلل و فرجي موجود در سطح اين سنگ براي نصب بسيار مناسب مي باشد زيرا ملات ماسه سيمان پشت سنگ به داخل اين سوراخها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما ميگردد. اما در مورد سند اين روايات هر سه روايت از جهت سندي اعتبار لازم براي صحت را ندارند كه البته بر مبناي حديث شناسان چون محتواي اين احاديث در مورد مستحبات است ؛ اين ضعف سند اشكالي ندارد . البته اگر درخت هايي را ميخواهيد كه سطح وسيعي را پوشش بدهند؛ به نظر من بهتر است از درخت هاي سه بعدي يا از پلاگين فارست پك استفاده كنيد. ساختمان وزارت كشاورزي كه در كازان (پايتخت تاتارستان در فدراسيون روسيه) قرار دارد به عنوان يكي از معماري هاي باشكوهي در نظر گرفته شده است كه در طراحي آن از درخت هاي فرفورژه و آهني استفاده شده است. اين بسيار مهم است كه شما براي طراحي داخلي مغازه خود حتما از يك گروه متخصص در اين زمينه استفاده نماييد . طراحي نما كلاسيك، طراحي نما مدرن و تركيبي از سبك هاي شناخته شده براي نماي ساختمان است. در طراحي نماسنگ از متريال سنگ هاي ساختماني براي طراحي نما استفاده مي شود . روز به روز، متريال هاي مختلفي براي نماي ساختمان از طرف شركت هاي مختلف ارائه مي گردد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قيمت و دستمزد اجراي انواع نما در استان خراسان رضوي

در صورتيكه تقسيم بندي ورقها بسيار خرد باشد كه منجر به زيرسازي بيشتر از حد معمول گردد، عدد تهيه مصالح نيز بيشتر ميگردد. بيشتر تصور بر اين است كه اين فضا توسط طراحي سنتي فاقد لايه بندي ، به گونه مناسب روشن خواهد شد . براي فضا هاي روف گاردن مي توان از انواع آبنما ها با طراحي مختلف استفاده كرد. با پيشرفت هايي كه در حوزه ساختمان سازي حاصل شده است استفاده از بتن در نماكاري داخل و خارج نيز فراهم شده است . كه مته 8 عمدتا جهت سنگ هاي عريض و مته 6 جهت سنگ هايي با عرض كم (قاب پنجره ها ،ستون ها و …) . اگر ساختمان همسايه اي دارد ارتباط نماي ساختمان فعلي با نماي همسايهچگونه به پايان مي رسد؟ اولين ارتباط شخص با يك پروژه ساختماني از طريق طرح و اجراي نماي ساختمان آغاز مي گردد و طراحي نماي ساختمان بيانگر كيفيت و نوع متريال استفاده شده در پروژه ساختماني شما محسوب مي گردد. نماي ساختمان، ظاهر ثابت و قدرتمندي است كه ميتواند براي انتقال پيام، برقراري ارتباط و عواطف و ايجاد توجه مورد استفاده قرار گيرد. عبارت است از ديوار خشك با پوشش صفحه سيماني الياف دار فاقد آزبست كه ميتواند براي ديوار داخلي و ديوار خارجي همراه با نما مورد استفاده قرار گيرد. اين جدار ميتواند شامل ديوار خارجي و نماي چسبيده به آن بوده يا شامل نما و سازه مجزاي نگهدارنده نما كه به آن متصل است باشد.

اجراي نما كامپوزيت كرج

 

در اين سيستم معمولا شيشه ها در محل هاي اتصال به يكديگر درز هاي افقي و يا محل تلاقي 4 شيشه به يكديگر توسط قطعاتي كه به سازه فلزي متصل مي شوند . ممكن است با تلفيقي از روش ها يا به صورتهاي ابدائي نماي كامپوزيت اجرا گردد. البته مسئله رعايت همگام سازي رنگ ها و استفاده خلاقانه با ذوق هنري در طراحي نماي ساختمان نيز حائز اهميت مي باشد. در اين رابطه توجه به سبك معماري آن منطقه و نوع مصالح به كار رفته در طراحي نما بسيار قابل اهميت است . در وبلاگ ها و سايت ها مطالب زيادي در رابطه با دكوراسيون و طراحي داخلي و ايده هايي در رابطه با آن ها وجود دارد. وزن دراي وال سمنت حدود ده برابر سبك تر از ديوار با مصالح سنتي مي­باشد. نماي ساختمان فايبر سمنت برد كه از جنس سيمان و در اندازه گوناگون مي باشد در مقابل فشار ضربه و در شرايط جوي مختلف از مقاومت تقريبي برخوردارميباشد. در شمال اكثرا خانه هاي ويلايي را با چوب درست مي كنند شما مي توانيد به جاي چوب كه هزينه هاي نصب و نگهداري نسبتا بالايي دارد از فايبر سمنت برد طرح چوب استفاده نماييد. اجراي نماي ويلايي بافايبر سمنت برد: امروزه همه حرفه ها در حال پيشرفت و ارتقا هستند و صنعت ساختمان سازي نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد. چون توسط طراحان واقعي طراحي نمي شوند، اغلب مسايل طراحي معماري و سازه در آنها لحاظ نمي گردد. جواب: بله زيرا به دليل اينكه نماي فايبر سمنت توسط زيرسازي فلزي به اسكلت ساختمان متصل ميباشد در نتيجه با سازه ساختمان به صورت يكپارچه عمل نموده و ورق هاي فايبر سمنت از نما جدا نميشود.

  • ايجاد مرز بين فريم لس و ساختمان
  • وزن كمر كه موجب عملكرد بهتر در زلزله مي شود
  • پانل هاي رسي و
  • كاغذ ديواري

اين ساختمان اسكلت بتني داراي دسترسي از سمت جنوب است .دوبلكس طراحي شده و داراي نماي منحصر به فرديست. مهندس معمار اين پروژه مي گويد وقتي كه اسكلت بنا ساخته شد، به عنوان دفتر اصلي ما تعيين شد. براي داشتن نمايي مناسب در يك ساختمان اداري مي بايست كانسپت ها و مفهوم را در تعيين و نشان دادن كاربري ساختمان رعايت شود. در طراحي نما بازي با نورها اهميت كمتري دارد و اين سليقه طراح است كه مي تواند جذابيت بصري طراحي نما در ساختمان شما را تعيين كند. با اين ترفند، طراحي هم به زيبايي و هم به زنده نگه داشتن نماي ساختمان كمك مي كند. به طور كلي ، گالري بايد با استفاده از يك سيستم نورپردازي خطي كاملا روشن باشند . نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. در اين روش ، از هيچ ماده شيميايي استفاده نشده و تمام عمليات بدون مواد افزودني انجام مي گيرد . اجراي نما در اين روش كندتر از ساير اجراي نما ها مي باشد. اجراي لوور. اجراي نماي كامپوزيت. ظاهري زيبا: بكارگيري نماي شيشه اي ساختمان تا حد بسيار زيادي به زيبايي و جذابيت نماي ساختمان خواهد افزود.

شيشه هاي سكوريت نمي شكنند!

 

6. قاب كرتين وال و قاب شيشه آسانسور پاناروما قابل تغيير است. با سيستم دراي وال سمنت به طور كامل عايق حرارتي ايجاد مي­شود. عمدتا ضخامت 8 ميليمتر اين محصول بصورت مدولار در نماسازي و ديوار دراي وال استفاده ميگردد. اين محصول چنان شباهت زيادي با چوب دارد كه تا زمانيكه شما به آن دست نزنيد قطعا نخواهيد فهميد كه اين چوب نيست. 8. بالكن و جان پناه با پوشش گياهي طراحي شود و بالكن هاي موجود به صورت پوشيده و بدون نرده طراحي شود،طوري كه مبلمان داخل بالكن در نما قابل رويت نباشد. شيشه هاي سكوريت نمي شكنند! با توجه به اينكه درب ورودي به تازگي تغيير كرده است قابل تعويض نمي باشد. كساني كه مي خواهند كسب و كار موفقي داشته باشند و بتوانند مشتري بيشتري جذب كنند، حتما براي ظاهر فروشگاه و ويترين خود سرمايه گذاري كرده و براي اين عامل مهم تبليغاتي كم نمي گذارند. در طراحي نماي ساختمان رعايت نوع انتخاب رنگ ها با يكديگر بسيار مهم است به اين صورت كه رنگ ها هم مي توانند در تعامل يا يكديگر باشند و هم مي توانند در تضاد با يكديگر قرار بگيرند. نصب خشك و سريع سمنت برد در مصرف آب در ساختمان سازي نقش بسزايي دارد و همينطور با توجه به انعطاف پذيري بالا و قابليت انحناي خود در دنياي معماري زيبايي هاي خاص را به نمايش مي گذارد.

چطورفايبر سمنت رادرشهر ايذه بخريم؟

 

ابنما كه مايع زندگي جوشان درونش(آب)شادي و آرامش بيننده را به همراه دارد، همزمان شور و هيجان خاصي در او القا مي كند. سنگ داراي خصوصياتي است كه مي تواند آن را به يك انتخاب مناسب جهت طراحي نما تبديل كند. حداكثر ميزان مجاز براي استفاده از آجر حداقل 50 درصد و استفاده از سنگ 20 درصد مي باشد. بريدن اين صفحات در يك اتاق آزمايشگاهي نشان داد موقع برش اين صفحات حدود ۸۰ الي ۹۰ درصد گرد سيليكا آزاد مي شود. صفحات صاف فايبر سمنت بردغير قابل احتراق بوده و كاربرد چند منظوره دارد. چطورفايبر سمنت رادرشهر ايذه بخريم؟ آماده همكاري جهت فروش و اجراي فايبر سمنت برد در تبريز ميباشد. ساختمان سازي با فايبر سمنت برد با سرعت عمل بيشتري انجام مي گيرد و صرفه اقتصادي بالايي دارد. شما مي توانيد از فايبر سمنت برد در ويلاسازي در هر گونه از آب و هوا استفاده نماييد چرا كه اين محصول با هر نوع آب و هوايي سازگار است. با اجراي اين ايده آب را به فضاي دكوراسيون خود دعوت كرده و در عين حال صاحب يك تابلوي منحصر به فرد خواهيد شد كه شايد در كمتر جايي به چشم بخورد. در دنياي مدرن امروز طراحي نماي خاص و منحصر به فرد يكي از اولويت هاي بسياري از كارفرمايان است .

جزئيات اجراي نما

 

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال طراحي نما طبق ضوابط شهرداري (fa.wikipedia.org) - اطلاعات بيشتر - شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قيمت و دستمزد اجراي انواع نما در استان خراسان رضوي

در صورتيكه تقسيم بندي ورقها بسيار خرد باشد كه منجر به زيرسازي بيشتر از حد معمول گردد، عدد تهيه مصالح نيز بيشتر ميگردد. بيشتر تصور بر اين است كه اين فضا توسط طراحي سنتي فاقد لايه بندي ، به گونه مناسب روشن خواهد شد . براي فضا هاي روف گاردن مي توان از انواع آبنما ها با طراحي مختلف استفاده كرد. با پيشرفت هايي كه در حوزه ساختمان سازي حاصل شده است استفاده از بتن در نماكاري داخل و خارج نيز فراهم شده است . كه مته 8 عمدتا جهت سنگ هاي عريض و مته 6 جهت سنگ هايي با عرض كم (قاب پنجره ها ،ستون ها و …) . اگر ساختمان همسايه اي دارد ارتباط نماي ساختمان فعلي با نماي همسايهچگونه به پايان مي رسد؟ اولين ارتباط شخص با يك پروژه ساختماني از طريق طرح و اجراي نماي ساختمان آغاز مي گردد و طراحي نماي ساختمان بيانگر كيفيت و نوع متريال استفاده شده در پروژه ساختماني شما محسوب مي گردد. نماي ساختمان، ظاهر ثابت و قدرتمندي است كه ميتواند براي انتقال پيام، برقراري ارتباط و عواطف و ايجاد توجه مورد استفاده قرار گيرد. عبارت است از ديوار خشك با پوشش صفحه سيماني الياف دار فاقد آزبست كه ميتواند براي ديوار داخلي و ديوار خارجي همراه با نما مورد استفاده قرار گيرد. اين جدار ميتواند شامل ديوار خارجي و نماي چسبيده به آن بوده يا شامل نما و سازه مجزاي نگهدارنده نما كه به آن متصل است باشد.

اجراي نماي مينرال

 

در اين سيستم معمولا شيشه ها در محل هاي اتصال به يكديگر درز هاي افقي و يا محل تلاقي 4 شيشه به يكديگر توسط قطعاتي كه به سازه فلزي متصل مي شوند . ممكن است با تلفيقي از روش ها يا به صورتهاي ابدائي نماي كامپوزيت اجرا گردد. البته مسئله رعايت همگام سازي رنگ ها و استفاده خلاقانه با ذوق هنري در طراحي نماي ساختمان نيز حائز اهميت مي باشد. در اين رابطه توجه به سبك معماري آن منطقه و نوع مصالح به كار رفته در طراحي نما بسيار قابل اهميت است . در وبلاگ ها و سايت ها مطالب زيادي در رابطه با دكوراسيون و طراحي داخلي و ايده هايي در رابطه با آن ها وجود دارد. وزن دراي وال سمنت حدود ده برابر سبك تر از ديوار با مصالح سنتي مي­باشد. نماي ساختمان فايبر سمنت برد كه از جنس سيمان و در اندازه گوناگون مي باشد در مقابل فشار ضربه و در شرايط جوي مختلف از مقاومت تقريبي برخوردارميباشد. در شمال اكثرا خانه هاي ويلايي را با چوب درست مي كنند شما مي توانيد به جاي چوب كه هزينه هاي نصب و نگهداري نسبتا بالايي دارد از فايبر سمنت برد طرح چوب استفاده نماييد. اجراي نماي ويلايي بافايبر سمنت برد: امروزه همه حرفه ها در حال پيشرفت و ارتقا هستند و صنعت ساختمان سازي نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد. چون توسط طراحان واقعي طراحي نمي شوند، اغلب مسايل طراحي معماري و سازه در آنها لحاظ نمي گردد. جواب: بله زيرا به دليل اينكه نماي فايبر سمنت توسط زيرسازي فلزي به اسكلت ساختمان متصل ميباشد در نتيجه با سازه ساختمان به صورت يكپارچه عمل نموده و ورق هاي فايبر سمنت از نما جدا نميشود.

  • ايجاد مرز بين فريم لس و ساختمان
  • وزن كمر كه موجب عملكرد بهتر در زلزله مي شود
  • پانل هاي رسي و
  • كاغذ ديواري

اين ساختمان اسكلت بتني داراي دسترسي از سمت جنوب است .دوبلكس طراحي شده و داراي نماي منحصر به فرديست. مهندس معمار اين پروژه مي گويد وقتي كه اسكلت بنا ساخته شد، به عنوان دفتر اصلي ما تعيين شد. براي داشتن نمايي مناسب در يك ساختمان اداري مي بايست كانسپت ها و مفهوم را در تعيين و نشان دادن كاربري ساختمان رعايت شود. در طراحي نما بازي با نورها اهميت كمتري دارد و اين سليقه طراح است كه مي تواند جذابيت بصري طراحي نما در ساختمان شما را تعيين كند. با اين ترفند، طراحي هم به زيبايي و هم به زنده نگه داشتن نماي ساختمان كمك مي كند. به طور كلي ، گالري بايد با استفاده از يك سيستم نورپردازي خطي كاملا روشن باشند . نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. در اين روش ، از هيچ ماده شيميايي استفاده نشده و تمام عمليات بدون مواد افزودني انجام مي گيرد . اجراي نما در اين روش كندتر از ساير اجراي نما ها مي باشد. اجراي لوور. اجراي نماي كامپوزيت. ظاهري زيبا: بكارگيري نماي شيشه اي ساختمان تا حد بسيار زيادي به زيبايي و جذابيت نماي ساختمان خواهد افزود.

طراحي نما مسجد

 

6. قاب كرتين وال و قاب شيشه آسانسور پاناروما قابل تغيير است. با سيستم دراي وال سمنت به طور كامل عايق حرارتي ايجاد مي­شود. عمدتا ضخامت 8 ميليمتر اين محصول بصورت مدولار در نماسازي و ديوار دراي وال استفاده ميگردد. اين محصول چنان شباهت زيادي با چوب دارد كه تا زمانيكه شما به آن دست نزنيد قطعا نخواهيد فهميد كه اين چوب نيست. 8. بالكن و جان پناه با پوشش گياهي طراحي شود و بالكن هاي موجود به صورت پوشيده و بدون نرده طراحي شود،طوري كه مبلمان داخل بالكن در نما قابل رويت نباشد. شيشه هاي سكوريت نمي شكنند! با توجه به اينكه درب ورودي به تازگي تغيير كرده است قابل تعويض نمي باشد. كساني كه مي خواهند كسب و كار موفقي داشته باشند و بتوانند مشتري بيشتري جذب كنند، حتما براي ظاهر فروشگاه و ويترين خود سرمايه گذاري كرده و براي اين عامل مهم تبليغاتي كم نمي گذارند. در طراحي نماي ساختمان رعايت نوع انتخاب رنگ ها با يكديگر بسيار مهم است به اين صورت كه رنگ ها هم مي توانند در تعامل يا يكديگر باشند و هم مي توانند در تضاد با يكديگر قرار بگيرند. نصب خشك و سريع سمنت برد در مصرف آب در ساختمان سازي نقش بسزايي دارد و همينطور با توجه به انعطاف پذيري بالا و قابليت انحناي خود در دنياي معماري زيبايي هاي خاص را به نمايش مي گذارد.

طراحي نمايشگاه

 

ابنما كه مايع زندگي جوشان درونش(آب)شادي و آرامش بيننده را به همراه دارد، همزمان شور و هيجان خاصي در او القا مي كند. سنگ داراي خصوصياتي است كه مي تواند آن را به يك انتخاب مناسب جهت طراحي نما تبديل كند. حداكثر ميزان مجاز براي استفاده از آجر حداقل 50 درصد و استفاده از سنگ 20 درصد مي باشد. بريدن اين صفحات در يك اتاق آزمايشگاهي نشان داد موقع برش اين صفحات حدود ۸۰ الي ۹۰ درصد گرد سيليكا آزاد مي شود. صفحات صاف فايبر سمنت بردغير قابل احتراق بوده و كاربرد چند منظوره دارد. چطورفايبر سمنت رادرشهر ايذه بخريم؟ آماده همكاري جهت فروش و اجراي فايبر سمنت برد در تبريز ميباشد. ساختمان سازي با فايبر سمنت برد با سرعت عمل بيشتري انجام مي گيرد و صرفه اقتصادي بالايي دارد. شما مي توانيد از فايبر سمنت برد در ويلاسازي در هر گونه از آب و هوا استفاده نماييد چرا كه اين محصول با هر نوع آب و هوايي سازگار است. با اجراي اين ايده آب را به فضاي دكوراسيون خود دعوت كرده و در عين حال صاحب يك تابلوي منحصر به فرد خواهيد شد كه شايد در كمتر جايي به چشم بخورد. در دنياي مدرن امروز طراحي نماي خاص و منحصر به فرد يكي از اولويت هاي بسياري از كارفرمايان است .

جزئيات اجراي نما

 

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال طراحي نما طبق ضوابط شهرداري (fa.wikipedia.org) - اطلاعات بيشتر - شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

وجه تمايز طراحي نما كلاسيك و نماي مدرن

ارتفاع فواره اين آب نما چندان محسوس نيست، اما براي به جريان درآوردن آب و ايجاد يك تصوير ملايم و آرامش بخش كفايت مي كند. شنيدن صداي آب سبب ايجاد احساس آرامش در افراد مي شود و انسان را از خستگي و استرس دور مي كند. هر كس براي نخستين بار به منزل من ميآيد، اذعان ميكند كه گويا خانه برايش آشناست و احساس خوشايندي دارد و من نيك ميدانم به خاطر ديدن كاهگل ديوار است. زيبايي منزل بسيار با اهميت است زيرا قرار است افرادي به مدتي طولاني در اين فضا زندگي نمايند و روزي صدها بار چشمشان به قسمت هاي مختلف منزل بيفتد. اين مجموعه حاوي صدها آبجكت تخصصي در زمينه طراحي انواع نما و دكوراسيون كلاسيك است كه در 3dsmax و همه نرم افزار هاي سه بعدي ديگر قابل استفاده هستند. اين مجموعه حاوي صدها مدل سه بعدي حرفه اي و متنوع در زمينه طراحي كلاسيك است. به ۳D كار حرفه اي خانم جهت كار پروژه اي طراحي نما در تهران نيازمنديم. در هر پروژه اي اين موضوع بر اساس فاكتورهاي مهمي اجرايي مي شود. امروزه يكي از متداولترين سيستم هاي اجرايي نماهاي شيشه اي در دنيا ،نماي كرتين وال ميباشد. حال با توجه به وضعيت فعلي اين پرسش ها در ذهن پژوهشگر شكل مي گيرد: كه چگونه است كه ما، فارغ از تاريخ و آنچه هنوز هم -هرچند بسيار ناچيز- بهعنوان معماري بومي شناخته ميشود و در دنيا به وجود حتي پوسته مينيمال آن (فاساديسم) در جهت خاطرهانگيري فضاي شهري ميبالند، به يكباره به انگارههاي پيش از ميلاد مغربزمين و شيوههاي كلوسئوموار آن روي آوردهايم؟

طراحي گچبري نماي ساختمان

 

حال اگر براي زيبايي بيشتر نما نياز داريد اين ميزان را بيشتر كنيد شهرداري مي گويد كه از ديواره اصلي ساختمان در نما عقب بنشينيد تا فضاي لازم براي بيرون آمدگي ايجاد شود. سراميك هاي فول بادي بهترين محصول براي فضاهاي پرترافيك مي باشند. نگاهي اجمالي به خيابان هاي شهر تهران بيانگر عدم وجود نظم و هماهنگي در منظر شهري آن است. با استفاده از فضاي سبز، علاوه بر كمك به تصفيه هواي شهر مي توانيد از فضاي مطبوع پشت پنجره يا داخل تراس لذت ببريد. كيفيت معماري اين روزها نه تنها در فضاي داخلي ساختمان به چشم مي خورد بلكه نماي بيروني آنها را تحت تاثير خود قرار مي دهد. افراد حرفه اي در اين زمينه كاملا تبحر دارند چرا كه نه تنها نتايج عالي در بر خواهد داشت بلكه در نماي شهري و منطقه اي كه ساختمان در آن بنا شده است نيز اين موضوع تاثيرگذار خواهد بود. در صورت بروز مشكل در دانلود فايل ها تنها كافي است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهيد تا سريعا مشكل برطرف شود . براي اطلاع از ساير مدارك مورد نياز اختصاصي هر منطقه به مطالب ارائه شده در همين وبسايت مراجعه نماييد. علاوه بر اين همانطور كه قبلا هم اشاره كرديم همهي مصالح مورد استفاده در روش نماسازي سنتي، در اين روش نيز قابل استفاده هستند.

نرم افزار طراحي نماي بيروني ساختمان

 

اما روش دوم زماني كه شخص پلان را در يك دفتر طراحي ديگر آماده كرده و يا ساختمان او فاقد پلان نما هست.و بعد از مدتي فيل او ياد هندوستان ميكند. مشاهده ايده هاي طراحي نماي ساختمان ايراني ، اين امكان را براي ما فراهم مي آورد تا با نگاه دقيق تري به ايده هاي بومي بنگريم. از نگاه شهرداري تهران نيز هويت ايراني در طراحي نما مي بايست ديده شود. اگر به تاريخ ايران نگاه نماييد، در معماري و طرحهاي كهن اين ديار از نمادهاي آبي بسيار استفاده طراحي نما شركت - fa.wikipedia.org - ميشده است. نماي خارجي: ويژگي بصري نماي ساختمان ها به عنوان يك عنصر شهري، اهميت خاصي در معماري دارد كه فضاي شهري را محصور كرده و روزانه در ديد مستقيم شهروندان قرار مي گيرد. مواد اضافي به دنبال افزايش حس گرما در خانه، از جمله تابلوهاي بزرگ سايپراس كه فضاي داخلي و خارجي را تشكيل مي دهند، و يك شومينه برنزي براق كه به مركز منطقه عمومي متصل مي شود. امروزه علم روانشناسي موارد بسيار جالبي را بر افزايش نشاط و شادابي اعضاي خانواده موثر ميداند كه نوع طراحي داخلي يكي از اين موارد است. انتخاب رنگ مانند هر بخش ديگري ميتواند جذابيت خانه را افزايش يا كاهش بدهد. همين امر سبب كم شدن وزن ساختمان و كاهش نيروهاي جانبي ناشي از زلزله مي شود. 1. وزن كمر كه موجب عملكرد بهتر در زلزله مي شود.

  • قابليت ايده سازي و خلاقيت در طراحي انواع اين نردهها
  • تمام
  • محوطه سازي
  • 1- توجه به هماهنگي و يكپارچگي بصري
  • طبقه همكف

به موجب همين امر نوعي نگرش دموكراتيك جديد، بر طبق ساختار دنياي جديد پديد آمد. يادتان باشد اين امر براي چوب در طراحي نما ضروري است. چوب يك متريال زيبا و دوست داشتني است كه مي تواند ظاهر نما را زيبا و متفاوت جلوه دهد. نماي شهري در واقع تركيبي از اجزا متفاوت است كه بر اساس اتفاقاتي كه در خيابانها ومعابر ميافتد شكل مي گيرد.. ساختارهاي قديمي و فضاهاي دورافتاده با طرح هاي معماري و شهري احيا شده است. ما در فضاي شهري با يك بنا و نماي آن روبرو نيستيم، بلكه با بناها و نماهاي آنها روبرويي يعني ساختمان جزيي است از يك كل به نام فضاي شهري. طراحي داخلي هنر استفاده از فضاي داخلي خانه يا منزل، براي پياده سازي بهترين بازدهي فيزيكي و رواني است. براي اين منظور جزئيات اجرايي نما به روش خشك را در انواع سيستم هاي نماي ساختماني در مقالاتي شرح داده ايم. لايه بندي عرضي و صداقت مونتاژ ارائه شده توسط پانل هاي CLT بيشتر در جزئيات در خانه منعكس مي شود. همچنين استفاده از جزئيات مانند: چتر و آلاچيق و ميز و يا شومينه، محيطي بسيار شيك و باور نكردني را براي حياط ويلاي شما خلق ميكند. نكته مهمي را كه بايد در نظر بگيريد اين است كه در زمان انجام نماي سيماني بايد سعي كنيد تا حد امكان اين نما را در دماي محيطي 5 درجه سانتي گراد ايجاد كنيد. با توجه به اينكه نماي ساختمان در مقابل عوامل جوي شديد قرار دارد در انتخاب مصالح براي نماسازي بايد دقت شود.

دقت دراجرا به مهارت در طراحي ديتيل هاي اتصالات مي باشد. در ساخت و سازهاي امروزي استفاده از مصالحي همچون شيشه و آهن در طراحي نما بسيار مورد استقبال قرار گرفته اند. جهت كسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهي هاي ويژه و رايگان ، ليست قيمت ها و تخفيف ها به صفحه تعرفه در منوهاي اصلي سايت رجوع نماييد. اين تغيير ارتفاع در يك طرفه از طرف يك سري از تراس ها نرم شده است. در سيستم هنگ، با توجه به اينكه تمام اجزاي زيرسازي و روسازي از يك جنس (آلومينيوم) ميباشند، انقباض و انبساط اجزا در اثر تغيير دما مشابه هم بوده كه اين امر از تغيير حالت و خرد شدن جلوگيري ميكند. با توجه به اين امر طراحان نما موظف اند تا در طراحي و اجراي نماي ساختمان نهايت دقت را بكار بندند. در بسياري از موارد شاهد آن هستيم كه يك كارفرما يا سازنده نمايي را از ساختماني ديگر بدون توجه به شرايط معماري آن ساختمان كپي مي كند كه اين امر باعث ايجاد مشكلات بسياري نيز مي شود . در نظر گرفتن ماهيت مصالح در محل اتصال آن ها باعث جلوگيري از آسيب ديدگي مصالح مي شود. براي همين است كه اين نوع طراحي نما يكي از لوكس ترين و گرانبهاترين نوع ساختمان ها را مي سازد. چه اينويزيبل براي اين نوع سراميك خشك پرسلاني نيز امكان پذير است . شايد با خود بگوييد طراحي داخلي چه منافعي براي ما به عنوان مصرف كننده دارد؟

نحوه ي اجراي نماي آجري

 

اگر اين مقاله آموزنده را دوست داشتيد علاوه بر اينكه مي خواهيد درباره طراحي نما سنگ مهرباني راهنمايي كسب كنيد به صفحه وب مراجعه كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]