مراحل اجرای نمای ساختمان با سنگ، کامپوزیت و شیشه

امروزه برای طراحی نمای ساختمان های مدرن دو طبقه اغلب از ترکیب کردن دو و یا چند رنگ و مصالح ساختمانی و طرح استفاده می شود. شما میتوانید در طراحی نما با سنگ بجای نمای کلاسیک از نمای کلاسیک ایرانی استفاده کنید. اجرای نمای طرح چوب اجرای نما با سنگ پلاک یکی از پرهزینهتریننماهای موجود در بازار می باشد. ستوم ها و نیم ستون های چسبیده به نما، لبه پنجره، قرنیز و دیگر عناصر نما که تا ارتفاع 5/3 متر از کف معبر باشند نباید بیشتر از 10 سانتیمتر در معبر عمومی پیش آمدگی داشته باشد. آموزش این مجموعه طوری انجما شده که کلیه کسانی که از اتوکد و مکس 2008 تا 2014 کار میکنند براحتی میتوانند قسمت های مختلف پروژه را مشاهده کنند. توجه : تمامی عکس های موجود در این پست از فایل اتوکد این پروژه برداشت شده است . مجموعه طراحی نما های کلاسیک در اتوکد ، در این بخش ارائه شده است و نمونه های زیبایی از نما های کلاسیک، رومانسک، نئوکلاسیک و رومی را به صورت اتوکدی در اختیار دانشجویان گرامی قرار می دهد. با توجه به قیمت بالای سنگ و باری که سنگ به ساختمان تحمیل می کند، جهت نمای ساختمان در بعضی کشورها استفاده از سرامیک رواج قابل ملاحظه ایی پیدا کرده است. ترمو چوب، چوبی است که بعداز انجام عملیات فرآوری و عمل آوری که روی آن انجام شده است، ویژگی هایش نسبت به چوب های معمولی بهبود پیدا کرده است. درب قطبنما: درپوشی است آلومینیومی که در وسط آن تار موئی قرار دارد و کاربرد تارموئی مانند مگسک اسلحه است و دو سر تار موئی دو نقطه فسفری (شبنما) وجود دارد و در موقع کار شبانه از آن استفاده میشود.

که بر جلال و شکوه فضای کلاسیک میافزاید.

این تیغه ها در واقع نقش لرزه گیر را نیز به عهده دارند. عمق و سطح کم آب، آنها را خانه ای کامل برای گونه ای از گیاهان آبزی می سازد. در واقع، به همین دلیل در بسیاری از ساختمان های تجاری از نمای اسپایدر استفاده می شود. نمای اسپایدر، مدرن ترین نوع نمای ساختمانی است که از اتصالات کمی در خارج از ساختمان برخوردار می باشد. اما انتخاب ضخامت ورق و روش نصب آن در این چنین شرایطی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود . سنگ های مختلفی از جمله تراورتن در اجرای نمای کلاسیک استفاده می شود که اغلب گرانقیمت هستند. دقیقاً محل سوراخ بر روی سنگ و دیوار مشخص میشود. که بر جلال و شکوه فضای کلاسیک میافزاید. آبنما، عنصری که به طراحی جهت می دهد! علاوه بر آن ظاهر این خانه بسیار شیک می باشد. تیغه های گراینت بر جهت برش این محصول مناسب بوده و از صفحات دیگر برای برش نمی توان استفاده کرد . خرید اینترنتی نمای مدل اسپایدر ، یکی از راه های بسیار راحت برای مشتریان بوده است و خریداران عزیز می توانید این محصول را با بهترین کیفیت از فروشگاه های معتبر به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • 1- کاهش وزن ساختمان
  • 01- معرفی و خلاصه آموزش
  • آلومینیوم کامپوزیت پانل جهت استفاده معماری
  • 3D exterior - Facade pt4 21min 01seg
  • قابل استفاده در انواع نماها
  • ساختمان اداری خرسند
  • 1-استفاده از دریل( هیلتی) مناسب و قوی و مته چهار شیار
  • سنگ بادبر

مدل های مختلف نمای اسپایدر را می توان بر اساس نوع اتصالات آن ها به سه دستی کلی تقسیم بندی کرد. طرح اولیه را آماده می کنند و سپس بر اساس سلیقه ی شما نسبت به انتخاب نوع مشخصی از آجر و سنگ اقدام می کنند. در اینجا توضیحات مختصری درباره انواع سنگ های ساختمانی و بحث پیرامون انواع مناسب آنها برای طراحی و اجرای نما ارائه می شود. در باغ های پارسی اولیه، جوی های باریک آب ویژگی اصلی باغ ها بودند، چراکه خنک کردن هوا در آب و هوای گرم بسیار ضروری بود. شفافیت: از آنجایی که تمام سطح نمای اسپایدر با استفاده از شیشه ساخته می شود، بنابراین شفافیت و عبور نور در آن بسیار بالا خواهد بود. اکثر زمین های ویلایی با توجه به آزاد بودن متراژ دست طراح آن را در طراحی بسیار باز می گذارد و همین باعث ایجاد طرح های ویلایی بسیار زیبا می شود. جوی های آب با ایجاد یک خط معماری شاخص در میان باغ یا دکوراسیون منزل می توانند به عنوان یکی از ویژگی های طراحی باشند. در غیر صورت اجرای آن غیر ممکن خواهد بود. این موضوع را وامدار طول عمر بالای شیشه خواهید بود. بنابراین، پس از چند سال از نصب نمای اسپایدار شیشه ای، کماکان ظاهر روزهای اولیه آن را شاهد خواهید بود.

طراحی نمای ساختمان همکف

برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان های اسکلت فلزی و ساختمان های بتنی است. نمای اسپایدر چیست؟ همانطور که بیان شده بود، نمای اسپایدر شیشه ای یکی از آخرین دست آوردهای مهندسی در جهت استفاده از شیشه در ساخت نمای ساختمان است. طبق ابعادی که در نقشه برداری مجدد به دست آمد نقشه تولید شیشه ها تهیه شده و برای تولید به کارخانه ارسال می گردد. چیزی که ترمووود را به عنوان یک متریال جهت نماسازی از سایر مصالح متمایز می سازد، تنوع بی نظیر آن در رنگ و سایز است. طول عمر بالا: اگر از نمای اسپایدر استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که نمای ساختمان شما برای سال ها ظاهر خود را حفظ می کند. در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، شیشه طول عمر بیشتری دارد و در طول گذر زمان کمتر فرسوده می شود. قبل از شروع کار می بایست تیم نقشه بردار در محل حضور پیدا کنند و همه جوانب را سنجیده و زاویه های دقیق و ابعاد دقیق را برداشت نمایند. در این مدل، همانطور که از نام آن نیز پیدا است، به جای تیغه های فلزی و فولادی، از تیغه های شیشه ای استفاده شده است.

حساسیت کار و لزوم دقت زیاد در اجرا مستلزم اندازه گیری های دقیق می باشد. یک نمای ساده، اگر دارای حداقل عناصر نیز باشد، در صورت تناسب و کیفیت طراحی می تواند به مراتب زیباتر از نمای نامفهومی با عناصر در هم ریخته، متعدد و بسیار جلوه کند. در پارتیشن بندی های داخلی ادارات ، جهت کم کردن دید ، از شیشه های دکوراتیو بوسلیه چاپ سیلک استفاده می کنند . این خانه کنار خیابان با ردیفی از پرچین های باغبانی منزوی خود را به پایان می رساند. خانه AE در مکزیکوسیتی جایی است که شما می¬ توانید در وسط هیاهو و شلوغی شهر جایی دنج و آرام داشته باشید. آجر در مقابل فرسایش کمر کمی دارد و امکان خرد شدن بالایی دارد. ۲۳ ردیف آجر، ۲۳ آجر برش خورده، ۲۳ کارتن آجر و ۲۳ ستون میلگردی که استراکچر نما را تشکیل می دهند. دو رده برای آجر نما تعریف شده است. در این بخش ۲۰ ایده و مدل نمای ساختمان یک طبقه ، نمای ساختمان دو طبقه ، نمای ساختمان دوبلکس و نمای ساختمان تریپلکس را برای شما آماده کرده ایم که به سبک های مختلف معماری طراحی شده اند . منتخب وب : استخر، برکه و آبنما: به جرأت می توان گفت آب زیباترین، حیات بخش ترین، آرامش دهنده ترین و مهم ترین عنصر روی زمین است، عنصری که در جای جای زندگی ما حضور دارد.

یکی از این عرصه ها، معماری و فضای زندگی ما است، نه تنها معماری ای که خالقش ما هستیم، بلکه معماری خلق شده توسط طبیعت نیز عنصر آب را در همه جای خود جای داده است. از دریاها، دریاچه ها، برکه ها، آبشارها، رودخانه ها، نهرها و جوی های طبیعت گرفته تا آبنماها، فواره ها، حوض ها و استخر های انسان ساز، همه و همه به لطف این عنصر زندگی بخش جان گرفته اند. برش با Section گرفتن با رویت، فقط کافی است که یک خط برش برای آن تعریف کنید تا فورا برش تمام پلانها را به شما بدهد. از لحاظ تاریخی سافت وودهای استخراج شده از جنگلهای کهنسال برای کف چوبی استفاده میشدند. نقشه ساختمان یک طبقه ویلایی دارای سه خواب است.موقعیت دسترسی خوبی از شمال و جنوب دارد. تعدادی جوی کوچک که با زاویه و به صورت طبقه طبقه از سطوح بالا به سطوح پایین تر منتقل می شوند و آبشارهای کوچک بین آنها به وجود می آید، نمونه ای از طراحی های مدرن است. این ویژگی ها عموماً در ساختمان های تجاری مثل پاساژهای چندین طبقه دیده می شود که ورودی آن ها بسیار عظیم است. قطعات اسپایدر در داخل شیشه ها فیکس شده و سپس رگلاژ می شود. همانطور که بیان شد، طراحی های مختلفی را می توان بر اساس نمای اسپایدر انجام داد. نمای مدرن این ساختمان در سبک آرت نوو با طرح های اورگانیک و شبیه به گل و گیاه در میان دیوارها و راه پله جای گرفته است. عموماً از نماهای مدرنی لذت میبریم که در ذهن ما سؤالات متعددی به وجود آورند.

چرا که باعث استفاده بهینه از حداکثر فضا را ایجاد میکند.

این روش، معمولاً در نماهای آجری دارای پنجرههای پیوسته به کار میرود. در ادامه برای آب بند نمودن کامل درزها از چسب پلی یورتان (PU) بعنوان بتونه الاستیک استفاده میگردد. بدون هیچ هدف و هر گونه پیش­زمینه­ای، ابزار خود را - اعم از خود نویس، ماژیک، قلم نوری یا موس - بدست می­گیرم و شروع به طراحی می­کنم. هدف شرکت تکین نما آلومینیوم ارئه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان محترم می باشد. وقتی آب در سطوح مختلف جریان دارد، صدایی که هنگام انتقال از یک سطح به سطح پایین تر ایجاد می کند باعث ایجاد حس خوشایندی در فضای باغ و منزل می شود. چرا که باعث استفاده بهینه از حداکثر فضا را ایجاد میکند. 4- از چند منبع نوری استفاده کنید. با توجه به سوراخکاری روی شیشه ها چند میل خطا هم میتواند باعث بروز مشکلات عمده گردد. یکی از این موارد میتواند محل احداث بنا ، ویلا و یا ساختمان باشد. شرکت طراحی و اجرای نمای هیرانما با چندین سال سابقه در امر طراحی و اجرای نماهای مسکونی در سبک ها و متریال های مختلف میتواند شما عزیزان را در پروژه بازسازی و طراحی و اجرای نمای خود یاری کند . حال ما در شرکت بازسازی نمای هیرانما سعی داریم در این مقاله شما عزیزان را بیشتر با روند و اصول طراحی و اجرای نماهای مسکونی آشنا کنیم .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]