طراحي نماي ساختمان مسكوني و ويلايي ، طراحي نماي ساختمان مدرن ، رومي ، كلاسيك

اسكوپ مي تواند بين سنگ و سيمان و نما يك اتصال كاملا مكانيكي ايجاد كند كه از افتادن سنگ جلوگيري كند. ناگفته نماند، وظيفه اين كانكتورها اتصال پايههاي استيل به چنگكها يا شاسيهاي اسپايدر (تك شاخ، دو شاخ، سه شاخ، چهار شاخ، متحرك و موارد ديگر) است. اين متريال دوست داشتني را ميتوان چه در نماي خارجي ساختمان و چه در دكوراسيون داخلي استفاده نمود. چشمانداز خارجي ساختمان كه در معرض ديد همگان قرار دارد، اصطلاحا نماي ساختمان ناميده ميشود. 1. ضرورت طراحيت اجرا و نصب كليه عناصر مربوط به تأسيسات ساختمان اعم از مكانيكيت الكتريكي و نظاير آن در مكان هايي كه در معرض ديد از معابر عمومي قرار نگيرند. خود نماي آلومينيومي به علت ساختاري كه دارد و تعداد لايه هايي كه در آن بكار رفته تا حدي ميتواند عايق باشد. سراميك هاي پرسلاني گروهColored body:در اين نوع سراميك ها رنگ سطح و بدنه مثل سراميك هاي فول بادي همرنگ نبوده و با اختلاف جزئي در آن طيف قرار دارد. اين گروه سراميك ها نيز مانند سراميك هاي فول بادي به دليل نزديكي رنگ بدنه با سطح در موارد آسيب ديدگي سراميك و نيز در كنج هاي بيروني و برگشت ها عملكرد بهتري دارند. يكي از مزيت هاي اين نوع نما آماده سازي و خشك شدن سريع آن است.

طراحي نما با سراميك

مزيت اين روش كاهش خطاهاي انساني در برش و آماده سازي متريال هاي نصب و پيش بيني دقيق تمام مسائل مربوط به آب بندي و هوابندي نماي ساختمان پيش از شروع عمليات اجرايي مي باشد. اجراي نماي سراميك تواند كليد حل بسياري معماهاي نشدني كارهاي اجرايي نماهاي ساختمان مهندسين متخصصين محترم طراحي اين روش ها، نوع سايز رنگ اجراي كناف نما - اجراي نماي مدرن ساختماني،كامپوزيت،كرتين وال،شيدر،فريملس wikipedia.org/wiki/%D9%86%D9%85%D8%A7_(%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86)">https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D9%85%D8%A7_(%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86) - استفاده نمايند. امروزه استفاده از چوب در كنار ديگر مصالح نما رو به افزايش است. طراحي نما پنجره و اين بخاطر گرما و زيبايي وافري است كه اجراي چوب نما به ساختمان ميدهد. به طور كلي يكي از مناسب ترين و متداول ترين مصالح ساختماني اين نوع مي باشد. عايقي مناسب در برابر سرما و گرما. در لغت نامه ي دهخدا صورت ظاهري هر چيزي، آنچه كه در معرض ديد و برابر چشم است، منظر خارجي بنا و عمارت، فن روسازي ساختمان و ساخت نماي عمارت، تعريف شده است. نما در لغت به معناي آنچه كه در معرض ديد و در برابر چشم عموم است تلقي مي شود . خط و خطوطي از نماهاي كلي آن منطقه در طراحي آن به چشم بيايد اما متفاوت تر و شاخص تر از ساختمان هاي اطراف خود باشد. چرا كه شركت ايزوگام نما شيرواني، قيمت نما شيرواني ايزوگام را كه براي آن ها در نظر گرفته است معمولا ارزان تر از قيمت هاي روز بازار هاي خريد و فروش مي باشد.



    • تحليل هندسه سايت



    • نظرات (0)



    • 3⃣_سازگاري رفتار مصالح در مقابل تغييرات دمايي جوي



    • استفاده از مفتول هاي فلزي



    • 1 طراحي سطوح اصلي و جانبي



    • قطر سنگ ،ابعاد سنگ و چگونگي فرآوري سنگ نما



    • عدم محدوديت رنگ




با پيشرفت ماشين آلات ساخت شيشه، كاربرد شيشه در نماهاي مدرن ساختمان به طور روز افزوني افزايش يافته است. به طور كل طراحي نماي ساختمان ها در اين منطقه به اين سمت گام بر مي دارد وكمتر شاهد نماهاي مدرن هستم. اگر ساختمان همسايه دارد ارتباط نماي همسايه چگونه است و اگر در فضا قطع مي شود اين ارتباط چگونه است. بهره گيري از شيشه و فلز در اين نوع ساختمان ها با توجه به در نظر داشتن ضوابط، بسيار مرسوم است. يك نمونه از چنين ويژگي هايي ، گنجاندن سازه هاي صفحه نمايش مانند در نماي بسياري از ساختمان ها است. سپس توده بدست آمده به صورت سراميك هايي با ابعاد تعيين شده برش داده مي شود. در حال حاضر و با توجه به مشكلات ارزي و اقتصادي برندهاي خاص كامپوزيت مانند آلكوباند آلمان و آلكد ژاپن ديگر به داخل كشور وارد نميشوند و برندهاي غير معتبر و متفرقه چيني نيز در داخل موجود نيست. اين دستگاه در چند نقطه با يك اندازه و قطر يكسان حفره اي ايجاد ميكند و سپس انكر ها به داخل حفره ها رفته و با پيچ از داخل كاملا محكم ميشوند. در اين روش همانند روش ثابت آلومينيومي جهت جلوگيري از خوردگي بين آهن و آلومينيوم از لاستيك دي الكتريكال بين لامل آلومينيومي و نبشي آهني استفاده ميگردد.

طراحي نما رومي ويلا

اين سبك از طراحي نما به دليل استفاده از سنگ در نماي خود و ايجاد حس لاكچري بودن طرفداران خاص خود را داراست. اما به طور كلي برگ برنده يك هتل منحصر بودن نماي خارجي آن در جذب مسافران است. در بيشتر ساختمان هاي معمولي مجري نماي خشك از سراميك اين نما استفاده مي كند، استفاده از اين نوع نما بيشتر براي نماي خارجي ساختمان است. ايرانيان از دوره هاي خيلي پيشين استفاده از آجر را مرسوم كرده بودند كه گوياي اين موضوع بناهاي تاريخي اصيل ايراني است. امروز طراحان گروه نگين آذين پارت توانستهاند با الهام از زيباييهاي طبيعي و از جمله آبشارها و جويبارها، در پاركها و باغها گوشههايي از طبيعت را تا حد امكان بيافرينند. در صورتيكه تقسيم بندي ورقها بسيار خرد باشد كه منجر به زيرسازي بيشتر از حد معمول گردد، عدد تهيه مصالح نيز بيشتر ميگردد. ۱- در طراحي نماي ساختمان ، به نماي بناهاي مجاور ، همچنين بافت شهري تا حد امكان توجه مي كنيم . كلاسيك: طراحي نما به سبك كلاسيك معمولا تركيبي از دوره هاي تاريخي مختلفي است. نماي مدرن اين ساختمان در سبك آرت نوو با طرح هاي اورگانيك و شبيه به گل و گياه در ميان ديوارها و راه پله جاي گرفته است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خريد و فروش اجراي نماي لوور - فروش متريال واجرا ي نماي ساختمان

در يك ميدان يا چهارراه هماهنگي كنجهاي ساختمان هايي كه در چهار طرف آن قرار گرفته است مي تواند در نماي شهري تاثير زيبايي داشته باشد. عكس هاي نماي آپارتمان دو، سه و چهار طبقه را در اين مطلب براي شما دوست داران معماري قرار داده ايم. وي گفت: چرا بخش دفتر اقتصادي مركز پژوهش ها در نگارش 41 ماده ابتداي اين لايحه را دخيل نكرده اند. عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: ماده 5 اين لايحه مي گويد همه قراردادها با شهادت لغو مي شود و اكنون شاهد خريدني است. عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي - قيمت اجراي انواع فلاشينگ ساختمان - افزود: نظر كارشناسي نبايد تابع فضا باشد بلكه هميشه بايد كارشناسي باشد. وي گفت: از كميسيون حقوقي و قضايي مجلس مي خواهيم موادي كه به اين كميسيون بازگشته است با تامل بيشتري بررسي كنند. 3- اكثر ديتيل هاي اجرايي مربوط به سراميك خشك پرسلاني مجوف چه به لحاظ ويزيبل و چه اينويزيبل براي اين نوع سراميك خشك پرسلاني نيز امكان پذير است. آجر از جمله قديمي ترين مصالح در اجراي ساختمان ها در ايران نيز بوده و در معماري گذشته ما موارد بسياري از بناهاي باشكوه با آجركاري هاي بسيار زيبا را مي توان مشاهده نمود.

اجراي نماي شسته سيماني

 

به همين دليل مي توان با آب بندي يك ساختمان آن را در برابر شراط مختلف عايق نمود و در نتيجه آرامش بيشتري را به اعضا و فضاي خانه منتقل نمود. بنابراين بهترين پنل هاي مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته اين گزينه است. نماي بيروني اين هتل كه به شكل يك ديسك طراحي شده است با تغيير زاويه ديد تغيير مي كند. ميتوانند همگن باشند چون با استفاده از زباني مشترك روي بدنه اجزا شهر اجرا مي شوند و اما از آنجا كه هر كدام از اين فضاها به كمك اين زبان، مقاصد و نيازهاي خود را بيان ميكند، ناهمگن هستند. نمايي مي تواند در طرح خود موفق باشد كه به اين سوالها پاسخ گويد. مي توان از از نماي ساختمان به عنوان ويترين كار ياد كرد و آن را از مهم ترين مسائل مطرح در طراحي ساختمان دانست. همچنين بايد اشاره كرد كه سرعت اجراي سيمان سفيد روي سطح نما خيلي زيادتر از اجراي ديگر مصالح است. آب بندي نماي ساختمان ها باعث جلوگيري از شوره زدگي نماي ساختمان و همچنين جلوگيري از كثيف شده آن ميشود. تركيبات همچنين مي توانند تعادل را به يك فضاي بيروني سخت منتقل كنند. با توجه به نقشه هاي اجرايي، اولين اقدامي كه بايد صورت پذير، پياده سازي تراز و ميزان پيش آمدگي هاي زيرسازي بوسيله ريسمان كشي مي باشد.

طراحي نما خانه ويلايي

 

در اجراي نماي خشك، پيشرفت هايي صورت گرفته است كه باعث منحصر به فرد شدن اجراي نماي ساختمان به روش خشك شود. بدون شك بدون شك به همان تعداد و تنوع مصالح موجود براي نماي ساختمان، روش هاي مختلف براي اجراي نما موجود است. بستن درز نماهاي شيشه اي: گاهي نماي يك ساختمان با استفاده از شيشه هاي مختلف اجرا ميشود و به همين دليل لازم است كه نماي شيشه اي مذكور و فواصل بين آنها پر شود. نماي خانه طراحي نماي ساختمان در 3dmax Blackburn از پانل هاي فلزي طراحي شده و سفارشي تشكيل شده است و طيفي از مصالح را از قبيل آجر، چوب و شيشه با هم تركيب مي نمايد. شيشه كرتين وال هم توليد داخل دارد و هم برند هاي خارجي. در فرآيند تركيب و توليد مونوليت از رزين هاي روان كننده و مواد ضد اشعه ي UV نيز استفاده ميشود. همه آجرها در كشور كره جنوبي توليد شده و به تايوان حمل شدند. همه عناصر ثابت و منابع نورپردازي در نماي ساختمان مي بايست از لحاظ تراز ارتفاعي و رنگ نور هماهنگي لازم را با نورپردازي بناهاي همجوار خود دارا باشند. البته اين نوع نماي ساختمان به نوبه خود سبك محسوب نمي شود و مي تواند مطابق با همه سبك هاي گفته شده باشد.

  • (دي پي - DP)
  • جلوگيري از هدر رفتن زمان و هزينه ساخت نما
  • جلوگيري از هدر رفتن زمان و هزينه
  • طراحي و اجراي نما هاي سراميكي پرسيلاني
  • 17 آذر 1398
  • ديوار هاي مصالح هاي بنايي مسلح شده

بيشترين مشكل زماني است كه ورودي وسايل نقليه به حياط پاركينگ با ورودي خود ساختمان يكي شود. بند كشي ها بايد به طور صحيح و اصولي با ملات هايي با دانه هاي ريز و پر مايه انجام شود تا در كنار حفظ زيبايي از نفوذ رطوبت نيز جلوگيري كند . يادتان باشد نماهاي مدرن ساده با نورپردازي ساده اي نيز همراه خواهند بود. نماهاي مدرن مكعبي مي توانند بيش از يك فضا را با حجم دهي و تركيب حجم هاي ثابت در خود داشته باشند. محدوده پاياني ساختمان بايد معناي اتمام ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان بايد مفهوم نشستن ساختمان بر زمين را برساند. 5. پرهيز از به كارگيري مصالح برنده يا شكننده، در طبقات همكف و اول، در محدوده اي كه در تماس فيزيكي با انسان قرار مي گيرد. طراحان با الهاماتي كه از هنرهاي يادشده ميگيرند معمولاً نما را با ستون هاي بزرگ طراحي مي كنند. حدود 1000 عكس از نماي ساختمانهايي با عرض كم نيز در اين مجموعه گردآوري شده است. اين نوع نماي ساختمان كه با عنوان نماي رومي نيز شناخته مي شود نوعي از نماست كه مي توان آن رابيشتر نمايي وارد شده به ساختار ساخت و ساز كشور ناميد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد نرم افزار طراحي نماي بيروني ساختمان صفحه خود ما را بررسي كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

قيمت طراحي نما

چرا تلفيق سبك ها امروزه محبوب است؟ جالب است بدانيد، در تمام دنيا، از آمريكاي شمالي تا اروپا و از خاورميانه تا خاور دور، معماران تلفيق و تركيب سبك هاي معماري و معماري داخلي را دنبال مي كنند. در اين بخش قصد داريم شما را به با يك خانه مسكوني آشنا كنيم كه بطور حتم از تماشا و بررسي آن لذت خواهيد برد. ما هر روزه در محيط شهري انواع ساختمان ها بزرگ و كوچك را مشاهده مي كنيم كه در طراحي نماي آن از اصول مهندسي پيشرفته بهره گرفته مي شود. در زير توضيحات و تعدادي عكس از نماي مختلف ساختمان را مشاهده خواهيد كرد. در طراحي نماي مدرن يك ساختمان بايد اصول مختلفي را براي رسيدن به نتيجه مطلوب رعايت كرد. نرم افزار مهندسي طراحي نماي ساختمان در 3dmax Artlantis Studio با ارائه امكانات فراوان براي نقشه كشي و طراحي ساختمان، ميتواند يكي از نرم افزار هاي كاربردي در اين رشته به حساب بيايد. نقشه طراحي شده براي اين پلان در زميني به عرض 20 و طول 25 متر مربع طراحي شده است. اين فلز به دليل قابليت شكل پذيري، استحكام بالا براي ساخت پروفيلهاي با فرمها و كاربرهاي متنوع استفاده ميشود. همچنين كامپوزيت آلومينيوم قابليت اجراي طرح هاي متنوع و منحصر به فرد را دارد. در اين ميان جايگاه فلز آلومينيوم ، به دليل قابليت اكستروژن و وجود دستگاههاي پيشرفته ، قابل توجه است . از متريال هاي مورد استفاده براي طراحي نماي خارجي مدرن يك ساختمان صنعتي، اداري و تجاري كامپوزيت آلومينيوم را مي توان نام برد.

نحوه ي اجراي نماي شيشه اي

شيشه دو جداره از تركيب دو لايه شيشه و يك لايه جدا كننده آلومينيوم(اسپيسر)كه با رطوبت گير (سليكاژل) پر شده است ساخته مي شود. طراحي پروژه ارغوان، از پروژه هاي معمولي ساختمان هاي مسكوني كه خواسته هاي كارفرما را برآورده مي كند،متمايز است. نماهاي مدرن مكعبي به نماهايي گفته مي شوند كه در طبقات بالايي فضاهاي كاربري را با استفاده از قاب سازي، حجم دهي مي كنند. بنابراين براساس اين مفهوم ، ساختمانهايي با طراحي نماي تنفسي، ارتباط غني بين محيط بيروني و فضاهاي داخلي برقرار مي كنند و از هزاران منافذ نفس مي كشند. نماهاي كار شده به وسيله چوب به نگهداري ويژه نيازمند هستند و بايد با مواد پوششي مناسب در مقابل عوامل بيروني حفاظت شوند كه در طول زمان نياز به تمديد خواهد داشت. قرار دادن گلدان هايي با اشكال هندسي خاص و استفاده از گل ها و گياهان زيبا، همگي به نوعي طراحي نماي بيروني محسوب مي شوند. روشهاي اجرايي كه توسط مهندسين ساختمان طراحي و پيشنهاد مي شوند همگي با اين فاكتور مهم سنجيده مي شوند. پيشنهاد سيتاك استفاده از سنگ هاي تراورتن ممتاز در رنگ هاي مختلف در كنار چوب به عنوان قاب مكعب ها است. در بين پر مصرف ترين سنگ هاي نماي ساختماني مي توان به سنگ تراورتن، مرمريت، گرانيت و سنگ هاي مصنوعي اشاره كرد. در اين صورت مي توانيد چوب را با سيمان سفيد يا سنگ هاي ساختماني تركيب نماييد. امروزه نماي ويلاهاي بزرگ هم مي تواند با استفاده از سيمان سفيد اجرا شود.



    1. ساده و



    1. سبك دكوراسيون اسكانديناوي



    1. مواد اوليه



    1. 3- اجراي نماي فايبر سمنت برد



    1. 1 ابعاد استاندارد



    1. براي ساختمان هاي بلند به راحتي اجرا مي شود



    1. سنگين شدن ساختمان



    1. تنوع در رنگ




سرعت اجراي نما به كمك سيمان سفيد به مراتب بالاتر از موارد ديگر خواهد بود و در صورت اجراي مناسب تا مدت طولاني ظاهر خود را حفظ مي كند و عمر زيادي دارد. ماندگاري نماهاي سنتي حدوداًيك سوم عمر مفيد خود ساختمان مي باشد. با ديدن نمونه كارهايي كه در سايت هاي خود قرار مي دهند، مي توانيد به ميزان متخصص بودن آن ها پي ببريد. از اين رو امروزه به بحث طراحي ساختمان از جمله طراحي نماي آن اهميت زيادي داده شده و از طراحي نماي مدرن بهره گرفته طراحي نما با اتوكد مي شود. به طور مثال، امروزه در طراحي فضاهاي مسكوني، تجاري، اداري و …، تلفيق و تركيب ويژگي هاي سبك هاي صنعتي و مدرن بسيار محبوب و پرطرفدار است. طراحي و تلفيق ويژگي هاي سبك هاي مختلف، از ديرباز در معماري مورد توجه بوده است و معماران زيادي اين رويكرد را براي خلق فضاهاي متفاوت مورد استفاده قرار داده اند. از آنجا كه استفاده از چوب به تنهايي جهت نماي ساختمان هزينه زيادي در بر دارد معمولا از تلفيق چوب با ساير مصالح در طراحي و دكوراسيون نماي ساختمان استفاده مي شود. اين تلفيق سبك ها، در حقيقت پاسخگويي به نياز تنوع طلبي و تمايل به داشتن فضايي متفاوت براي زندگي است. 7. فواصل چوب هاي نما در نماي لووري يا نرده باني از يكديگر به درخواست كارفرما ميباشد، ولي بايد در نظر گرفت كه در اين موارد سطح زيرين نما هم پيداست و نياز به پوشش مرتبط دارد. در صورت نياز استفاده از عايقهاي رطوبتي و حرارتي در نما و ممانعت از نوسانات شديد دمايي در مصالح نما خصوصاً در زمان گيرش آنها امري كاملاً اجباري است.

امروزه زمان نقش مهمي در صنعت ساختمان دارد از اينرو استفاده از روش هاي سريع بسيار مورد توجه قرار گرفته است. در اين سبك فضايي بر اساس بكارگيري ويژگي هاي هر دو سبك مورد طراحي مي گردد. در مواردي كه به دليل تغيير كاربري، سلايق شخصي يا هر دليل ديگر كه نماي ساختمان تغيير مي كند، مي توان از مصالح پوششي و زيركار نما مجدداً در جاي ديگر استفاده كرد. در گام نخست مالك ساختمان انتخاب مي كند از چه طرحي مايل است براي ساختمان استفاده كند، در گام بعدي طراحان تصميم ميگيرند كه كدام طرح مناسب تر است. 4. استفاده از چوب براي قاب پنجره ها كه حس حال سنتي به كار داده است. نماها شامل چندين سبك هستند از جمله نماي رومي كه در ادامه توضيحاتي در مورد سبك نماي رومي بيان مي كنيم. نقشه ساختمان شامل يك طبقه پاركينگ و دو طبقه تيپ است.دسترسي به طبقات به وسيله راه پله و آسانسور ميسر مي شود. به عنوان مثال در نقشه ي معماري، يكي از اتاق خواب ها در طبقه ي بالايي ويلاي شما جانمايي شده است. در اين صورت ويلاي شما در شب بيشتر جلوه خواهد داشت. طراحان پوسته نما و سازه هاي موجود در آن را ترميم نموده و طرح جديدي را به آن الصاق كردند تا ساختمان به فرم بصري جديدي دست يابد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

راهنماي خريد دستگاه حضور و غياب با قيمت روز و خريد اينترنتي

دستگاه گشت و نگهباني PT100 يا MT100 داراي باطري داخلي و قابل شارژ مي باشد و نگهبانان مي توانند در حالت آماده به كار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده كنند. دستگاه با استفاده از باطري مي تواند در هنگام قطع برق به كار خود ادامه دهد. اين دستگاه جهت ارتباط با آيفون دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين قرارداد براي انجام كار و پروژه مشخص ( مثلاً پروژه احداث پل) بين دو طرف منعقد مي گردد. در اين دوره كوتاه كه بين 1 تا 3 ماه مي باشد، طرفين مي توانند بدون اطلاع قبلي و بدون پرداخت خسارات، رابطه كاري را قطع نمايند. از مزاياي اين مدل نسبت به مدل قبلي مي توان به هزينه پايين تر آن اشاره داشت، به اضافه اين كه خوانش تگ نسبت به پلاك ساده تر انجام مي گيرد. در دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي شركت تيك تاك ريدر كارتخوان نيز وجود دارد كه با استفاده از آن مي توان علاوه بر اثر انگشت از كارت بدون تماس RFID نيز استفاده نمود. اين مدل به عنوان پسورد امنيتي استفاده از ويندوز نيز به كار مي رود موتور ريدر و تشخيص اثر انگشت T-40204 يك توانايي غير قابل تقلب براي شناسايي حتي سخت ترين اثر انگشت را دارا مي باشد.



    • اين ساعت هوشمند داتيس KW18 ساخت كشور چين است



    • 10-3-6 اعزام به ماموريت حتما بايستي از محل شركت انجام شود



    • امكان ذخيره 30،000 تصوير در حافظه كامپيوتر



    • معماري سما



    • دكمه ويرايش را كليك نمائيد



    • سازگاري با موبايل



    • كارهايي كه در آن نياز به شناسايي كاربر است



    • دستگاه خاموش باشد




رديابان نام تنها يكي از زيرشاخه هاي پويش پرداز است كه بروي ارائه دستگاه هاي رديابي (GPS) سخت افزاري به همراه بخش نرم افزاري بسيار پيشرفته و بي رقيب، كار ميكند. 4. امكان گزارش گيري لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهاي روزانه و يا تردد فردي به همراه. توجه داشته باشيد كه تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت كالا، بايد كارت شناسايي همراه داشته باشد. قيمت اين نرمافزار به صورت شارژهاي ماهيانه پرداخت ميشود و شركت ارائهدهنده خدمات هزينه خود را به صورت حداقل ماهيانه دريافت ميكند. در نهايت با پيشرفت تكنولوژي در چندسال اخير، دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره بسيار بهينه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خريد بالايي در برابر قيمت خود را دارند. خريد دستگاه حضور و غياب هزينه نيست يكي از راه هاي ذخيره زمان و سرمايه است. توجه: چنانچه پس از خريد طي دو ساعت ترجمه به ايميل شما ارسال نشد، با ايميل پشتيباني تماس بگيريد تا ما در اسرع وقت به موضوع رسيدگي كنيم. با توجه به استفاده فراوان از اين دستگاه لازم است نكاتي را درمورد خرابي هاي اين دستگاه ها ذكر كنيم.

ارزانترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي حرفه اي Tiny Cloud.

با توجه به اينكه در اين موارد شما به محاسبه دقيق دستمزد كاركنان نياز داريد، بايد بدانيد كه زمان كاري و اضافهكاري آنها چگونه بوده و دستمزد آنها را با توجه به اين ساعت پرداخت كنيد. ما مطمئن هستيم كه شما از برخي از اين موارد آگاه هستيد. تبصره - تشخيص موارد مذكور در اين ماده با مدير واحد ذيربط خواهد بود. واحد تعمير دستگاه حضور و غياب در مجتمع فني ملي پايتخت از اين افراد تشكيل شده است. امروز با مقاله اي ديگر در خصوص پروتكل TCP/IP در دستگاه حضور غياب در خدمت شما هستيم. ارزانترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي حرفه اي Tiny Cloud. همچنين قابليتي كه اين دستگاه را نسبت به نمونه هاي ديگر متمايز مي نمايد وجود سنسور اثر انگشت بر روي دستگاه مي باشد. امكان اول: هر پرسنلي مي تواند تردد هاي خود را از طريق خود دستگاه مشاهده مي نمايد و همين امر مي تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداري، كارگزيني و واحدهاي مربوطه تا مقدار بسيار زيادي كاهش دهد.

ارزانترين دستگاه حضور و غياب

6- كارگر بايد قبل از امضاء قرارداد، آن را به دقت مطالعه كرده و در صورت داشتن سوأل يا ابهام، درباره آن سوال نمايد. ولي اترنت بخش كوچك تري از اينترنت و شبكه اي محدود به يك مكان جغرافيايي است كه دستگاه هاي موجود در آن مكان را به هم وصل مي كند. شبكه اترنت Ethernet در واقع همان LAN يا شبكه محلي است كه در آن مجموعه اي از دستگاه هاي موجود در يك مكان جغرافيايي محدود مانند يك اتاق به هم وصل مي شوند. يك مهندس نرم افزار هلندي، از توانايي هايش استفاده كرد و دستگاه تشخيص چهره اي براي گربه اش ساخته است كه وقتي در منزل نبود، در را براي او باز كند! الف- وقوع حوادث و سوانح غير مترقبه براي مستخدم، همسر و فرزندان تحت تكفل و نيز ساير افراد خانواده در صورتي كه تحت تكفل وي باشند. از كار افتادگي يعني كارگر در طول مدت قرارداد و پيش از رسيدن به شرايط بازنشستگي، بنا به هر دليلي (بيماري، حوادث كاري، حوادث و اتفاقات غير مرتبط با كار) توان و قدرت كار كردن را از دست بدهد. بدين ترتيب مي توان حداكثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده كرد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اجراي نماي خشك

كلاسيك: طراحي نما به سبك كلاسيك معمولا تركيبي از دوره هاي تاريخي مختلفي طراحي نما و جداره (fa.wikipedia.org) است. كادر اجرايي بلوك هبلكس : كاركردن با بلوك هبلكس نياز به تخصص خاصي ندارد. 9- چنانچه به هر دليل سطوح بيروني ديوار در مجاورت درز انقطاع نياز به نازك كاري داشته باشد، بديهي است ابعاد درز انقطاع پس از نازك كاري ديوارها ملاك عمل خواهد بود. مسائل مربوط به حمل، ريختن و عمل آوري مناسب بتن رعايت شود. حتماً تا به حال به ساختمان هايي برخورد كرده ايد كه نماي آنها در عين سادگي شما را به خود جذب كرده است. و مشكل سنگ هاي آذرين معمولاً جذب آب پايين و عدم چسبندگي با بدنه ساختمان است.نماي ساختمان به دليل قرار گرفتن در معرض شرايط جوي (باران، يخبندان، آفتاب و آلاينده ها) از اهميت خاصي برخوردار است. 3. جذب آب بلوك هبلكس : با توجه به ابعاد متخلخل بودن بلوك هبلكس ، نم و رطوبت توسط اين بلوكها منتقل نميشود. در اين نوشته مي خواهيم شما را با اصل هاي طراحي نماي ساختمان هاي مسكوني و تجاري بيشتر آشنا كنيم. چيدمان و آرايش صحيح خاموت و سنجاقي ستون در كل ارتفاع ستون به ويژه در محل تقاطع تير به ستون (مطابق بند 9-23-3-2-2-3 الي 6 از مبحث نهم مقررات ملي ساختمان - ويرايش سال 1392) صورت گيرد.

طراحي نما هتل

فواصل آرماتورهاي طولي كه در ارتفاع تير جهت مقاومت در برابر پيچش طراحي مي شوند (آرماتور گونه) طبق بند 9-15-8-3 مبحث نهم نبايد بيش از 30 سانتيمتر از يكديگر باشند. به دليل بند كشي زياد، بعد از زلزله مشاهده مي شود كه ترك ها عموما در اين نقاط صورت گرفته است. نتيجه اين مطالعات به محبوبيت اجراي نماي چوب ترمو فنلاندي و روسي در ساختمان منجر شده است. 5- كليه مراحل احداث ساختمان بايد توسط عوامل اجرايي ذيصلاح، مجرب و داراي دانش كافي انجام شود. تمهيدات لازم براي درز اجرايي در محل قطع بتن ريزي ها رعايت شود. درصورت بتن ريزي فونداسيون در دو مرحله (مثلا بدليل وجود پاشنه خاكي) ، اصول اجراي صحيح درز محل قطع بتن از لحاظ مشخصات درز اجرايي مطابق بند 9-12-2-1 مبحث 9 مقررات ملي ساختمان رعايت گردد. لازم است شاقول بودن قالب هاي ستون قبل از بتن ريزي مطابق رواداري هاي مجاز مندرج در جدول 9-12-1 مبحث نهم كنترل شود و از پايداري قالب اطمينان حاصل گردد. در مورد ميلگردهايي كه تا حد پوسته شدن زنگ زده باشند بايد پس از ماسه پاشي ضوابط مذكور در بند 9-10-7-3-2 از مبحث نهم را برآورده سازند تا قابل قبول تلقي شوند. زمان انتقال بتن از محل ساخت تا محل بتن ريزي (مطابق بند 9-8-2-5-1 از مبحث نهم) به 45 دقيقه محدود شو.

اين يك پارامتر اساسي براي عملكرد ساختمان است.

طبق بند 9-11-2 آرماتورهاي انتظار نبايد خم شوند و در عوض مي توان از روش هاي جايگزين مانند وصله جوشي ، وصله مكانيكي و يا ساير روش هاي مجاز استفاده گردد. لازم است كليه خاموت و سنجاقي ها در محل خود به روش مناسب تثبيت شوند. مطابق نقشه سازه، سنجاقي ستون و ديوارهاي بتني طوري اجرا شود كه ميلگرد طولي ستون يا ديوار را در برگيرند. بتن پس از اجرا به مراقبت خاصي نياز ندارد و به همين دليل محافظت از آن هزينهاي نخواهد داشت. براي اجراي نماي كامپوزيت، نياز به زيرسازي نما با استفاده از قوطي هاي فلزي است. اگر دانشجو هستي و براي انجام پروژه هات با مشكل مواجه هستي يا نياز داري يه نفر مباحثي رو بهت آموزش بده جاي درستي اومدي. انجام تعميرات و اصلاحات نماي ساختمان به اين صورت كه اگر نماي ساختمان كثيف باشد بايد حتما شستشو شود يا اگر سنگ نما در حال ريزش باشد. از ويژگيهاي بارز و بسيار مهم اين سبك از معماري، استفاده از سنگهاي گران قيمتي همچون مرمر، گرانيت و تراورتن است. در ساختمان هاي امروزي به هر سبكي كه باشند (مدرن، معاصر و سنتي) به طراحي نما ساختمان بسيار اهميت داده مي شود. اين يك پارامتر اساسي براي عملكرد ساختمان است. سبك كلاسيك بيشتر داراي اين خاصيت است.

  • 4- كاربرد چوب سرخ (Redwood) در خانههاي چوبي لوكس
  • هزينه كمتر و صرفهجويي اقتصادي
  • سنگ تيشه اي
  • كاربري مسكوني
  • نما به عنوان معرف شرايط محيطي

آجر به علت خصوصيات تاريخي شهر، به عنوان ماده اصلي در ساخت بنا مورد استفاده قرار گرفته است و همچنين استفاده از چوب ترمووود نيز براي هماهنگي بيشتر بنا با طبيعت در ساخت به كار برده شده است. البته به اين نكته نيز بايد اشاره كرد كه اين نرم افزار به هيچ گونه رندر گرافيكي خروجي احتياج ندارد. بسياري از اين مجموعه ها از نماي اسپايدر استفاده مي كنند و از مزاياي متعدد آن بهره مي برند. ظاهر زيبا: يكي ديگر از مزاياي نماي شيشهاي اسپايدر، ظاهر بينظير و زيباي آن است كه به عنوان معماريِ مدرن دنياي امروز شناخته ميشود. قيمت نماي خشك , نماي خشكه چيني , نماي خشكه , نماي خشك ساختمان , انواع نماي خشك - آجر خشك نماي آجر خشكه , آجر خشكه چيني , خشكه چيني آجر , طراحي و اجراي نما , اجراي نماي مدرن , طراحي و اجراي نماي مدرن,سراميك خشك , اجراي نماي سراميك خشك , نماي خشك پرسلاني , نماي خشك سراميك , سراميك خشك پرسلاني,سراميك خشك چيست؟ بتن ممكن است از انواع مختلف سيمان ونيز پوزولان ها ، سر باره كوره ها ، مواد مضاف ، گوگرد ، مواد افزودني ، پليمر ها ، الياف و غيره تهيه شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

افزايش بازديد گوگل در شيك رنك | خريد ورودي گوگل شيك رنك

به گفته شيك رنك يكي از مهمترين و پر اهميت ترين فاكتور هاي سئو و ارتقا رتبه سايت، سرويس هاي ورودي گوگل مي باشد.
افزايش ورودي گوگل بيش از 70 درصد در ارتقا رتبه و افزايش سئو و افزايش رتبه وب سايت تاثير گذار است حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند.
 
 
 
 
زيرا سرويس هاي ورودي گوگل به سايت ها اعتبار مي بخشند تا اينكه سايت ها در زمان پس دادن آزمون يا رقابت قادر باشند با كلمه كليدي هدف ، نمره خوبي از گوگل دريافت كند و در نتايج برتر گوگل سخني براي گفتن داشته باشد .
 
 
 
ورودي گوگل از ديد گوگل؟
 
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد به طرز شگفت انگيزي رتبه سايت را با كلمه كليدي فوق افزايش مي دهد در نتيجه با دريافت كليك بيشتر منجر به فروش مناسب و كسب جايگاه بالاتر در نتايج گوگل و ميان رقبا بدرخشند اين فرايند بكلي باعث افزايش نرخ كليد يا ctr در كلمات كليدي سايت مي گردد.
 
 
 
 
افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz
 
 
 
ديگر اثرات ورودي گوگل پيشرفته يا زماندار "80 و "150 و "200 و "250 ثانيه اي
 
بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا
 
 
 
 
بيشتر وب مستران اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن ارتقا دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود بهره مي گيرند.
 
 
 
چرا سفارش ورودي گوگل در شيك رنك؟
 
با سفارش سرويس هاي افزايش ورودي گوگل از شيك رنك براحتي مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در ارتقا جايگاه سايت ها در نتايج گوگل در پي خواهد داشت كافيست حتي يكبار از همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك آغاز كنيد .
 
 
 
در سفارشات ورودي گوگل از 198 هزار تومان به بالا داراي سرويس هديه ارتقا فوري رنك الكسا ايران بهرمند شويد .
مثلا به ازاي هر سفارش 198 توماني از سرويس هاي ورودي گوگل 1000 IP ويژه جهت ارتقا رنك الكسا ايران طي 24 ساعت از زمان خريد براي همان سفارش مشتريان گرامي اعطا و فعال مي گردد .
 
 
 
پيشنهاد شيك رنك قبل از خريد ورودي گوگل
 
در صورتي كه عمر وب سايت شما كمتر از يك سال مي گذرذ، بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد.
مثال: خريد ورودي گوگل شيك رنك
 
اين استراتژي جهت ارتقا رتبه كلمه كليدي وب سايت شما بسيار تاثير گذار و مفيد است اما اگر وب سايت شما بيش از 1 سال سن دارد مي توانيد از كلمات كليدي مادر به تنهايي استفاده كنيد، در حالت كلي بهتر است تعداد لينك صفحات + كلمات كليدي بيشتر و ورودي كمتري داشته باشيد و بصورت پلكاني مثلا هفتگي يا ماهانه و... تعداد ورودي را افزايش دهيد در اين حالت ورودي هاي گوگل دريافتي طبيعي شناخته مي شود و همين امر موجب افزايش ضريب اعتماد گوگل و افزايش رتبه وب سايت تان مي گردد .
 
 
سوالات متداول
من ورودي گوگل خريداري كردم اما نتيجه اي نگرفتم چه پيشنهاد بهتري داريد؟
 
با خريد ورودي گوگل به شكل اصولي و طبيعي يعني در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand و عبارت هاي مرتبط خود بشدت استفاده نماييد و از خريد ورودي گوگل صرفا با كلمه كليدي مادر تا زمان نتيجه گيري به ندرت استفاده كنيد و به جاي آن روي برند سايت خود، و كلمات كليدي در كنار هم استفاده كنيد.
 
اكثر سايت هايي موفقي كه به طور طبيعي برندينگ شده اند با سرمايه گذاري ميلياردي و در نهايت با همين روش اصولي يعني خريد ورودي گوگل با كلمات كليدي به همراه برند و كيبوردهاي مرتبط با تركيب يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .
 
 
 
آيا سرويس هاي ورودي گوگل با IP غير تكرار هستند؟
 
بله در سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك كليه ورودي هاي ارسالي يونيك و غير تكراري مي باشند.
 
 
 
آيا ميتوانم پكيج 10,000 هزار ورودي روزانه ورودي گوگل خريداري كنم؟ ضرر ندارد؟
 
همانطور كه در پيشنهاد قبل از خريد ورودي گوگل پيشنهاد كرديم (بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد) با اين شرايط بلامانع است و مي توانيد با عبارت برند كيبورد هاي همراه با برند به تعداد نامحدود ورودي گوگل خريداري كنيد.
 
 
 
سرويس هاي ورودي هاي گوگل در چه ساعات ارسال مي شوند؟
 
سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك روزانه طي 24 ساعت در شبانه روز تقسيم و ارسال مي شوند .
 
 
 
آيا شروع ناگهاني مثلا 10,000 هزار ورودي گوگل و قطع ناگهاني آن، تاثير منفي دارد؟
 
خير! اگر با نام برندتان همراه با كلمات كليدي و برند دار باشد مانند: (افزايش ورودي گوگل شيك رنك) كاملا طبيعي است.
 
 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

خريد بك لينك فالو شيك رنك | خريد بك لينك فالو شيك رنك

شيك رنك

به گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شيك رنك (chicrank.com) براي اين كه سايتي بتواند در گوگل جايگاه اول را كسب كند بايد به بك لينك هاي قدرتمندي بطور هوشمندانه اهميت دهد .
 
يكي از مهم ترين و پر استفاده ترين تكنيك هاي كاربردي و پر اهميت ترين گزينه موثر در رتبه بندي نتايج گوگل خريد بك لينك قوي مي باشد اما خريد بك لينك هر چند با كيفيت به تنهايي كافي نيست و بايد هوشمندانه عمل كنيد. .
 
خريد بك لينك به سبك گذشته چندان تاثير گذار نخواهد بود با خريد بك لينك هوشمندانه مجموعه شيك رنك به شكل استنادارد و طبيعي رتبه كلمات كليدي و سايت خود را در نتايج به شگل شگفت انگيزي ارتقا دهيد.
 
در زمان خريد بك لينك هوشمندانه بايد در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand + url و عبارت هاي هم خانواده كلمات كلدي و مرتبط سايت خود بشدت استفاده نماييد .
 
 
با اين تكنيك بطور شگفت انگيز و استاندارد و كاملا طبعي بدون ريسك پنالتي شدن در كليه كلمات كليدي با افزايش سرچ بالا خواهيد آمد .
از خريد بك لينك صرفا با كلمه كليدي به تنهايي پرهيز كنيد بروز باشيد و بطور هوشمندانه اي روي برند سايت در كنار كلمات كليدي استفاده كنيد.
 
در صورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي نداشته باشد نمي تواند در نتايج جستجوي برتر و ابتدايي گوگل جايي داشته باشد .
 
 
از پكيج هاي مديريت شده مجموعه شيك رنك بي نتيجه نخواهد بود و اين جمله اي تبليغاتي نيست چون با همين كلمه "خريد بك لينك" با كمك همين پكيج در صدر نتايج جستجو قرار دارد .
 
سامانه شيك رنك با در نظر گرفتن فاكتور هاي مهم در كيفيت لينك هاي خروجي از جمله (اسپم سورس-اتوريتي-تعداد لينك خروجي و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بك لينك ها را كاملا استاندارد را در قالب سرويس هاي قدرتمند زير در اختيار وبمستران و سئو كاران گرامي قرار مي دهد .
 
 
برخي از مزاياي خريد بك لينك در شيك رنك:
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
 
 

سوالات متداول پيرامون خريد بك لينك

آيا واقعا خريد بك لينك براي ارتقا رتبه سايت در گوگل موثر است؟
بدون شك بله يكي از مهمترين الگوريتم هاي گوگل براي ارتقا جايگاه و رتبه سايت ها بك لينك هاي دريافتي از سايت هاي ديگر است اما عواملي مانند پيج اتوريتي - اسپم سورس - صفحات ايندكس شده سايت ميزبان بك لينك ها نيز در كيفيت خروجي بك لينك هاي بشدت تاثير گذار هستند.
 
اصلا خريد بك لينك چيه؟
به لينك دريافتي از سايت هاي ديگر بك لينك گفته مي شود بك لينك هاي و نكته بسيار مهم در پكيج هاي بك لينك لينك هاي دريافتي از تمام صفحات آن سايت است.
 
 
فالو يا نوفالو بودن بك لينك ها در كيفيت تاثير دارد؟
بك لينك ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسيم مي شوند لينك هايي با رل فالو در گوگل تاثير گذارتر مي باشد و تمام بك لينك هايي كه توسط شيك رنك ايجاد ميگردد فالو مي باشند.
 
 
چه مدت طول مي كشد تا نتايج و تاثير بك لينك ها ديده شود؟
بطور كلي براي ظهور نتيجه مطابق فرايند طبيعي بايستي توسط گوگل شناسايي شوند كه اين موضوع خارج از اختيار ما بوده و بصورت مستقيم به گوگل مرتبط مي شود و حداقل 2 هفته و حداكثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
 

برچسب‌ها: ،

بازدید:

سراميك پرسلاني|اجراي نما سراميك بصورت خشك

همين امر باعث ميشود كه مصالحي كه در نما مورد استفاده قرار ميگيرند حتماً بايستي يك سري خصوصيات و ويژگيها را داشته باشند تا بتوانند عملكرد خوبي را در نما داشته باشند و خواستههاي طراحان و كارفرمايان را برطرف كنند. بي ترديد توجه به معيارهاي زيباشناسانه هزينه اي بر پروژه تحميل نمي سازد و عدم توجه به همين امر مهم سازه اي نازيبا را پديد مي آورد كه امكان اصلاحش نياز به صرف هزينه اي هنگفت خواهد داشت. ۴- برآمدگي ها، پنجره ها و لبه هايي كه نياز به درز بندي دارند با دقت زياد درز بندي شوند. شهرداري تهران از تاريخ 15/8/87، در صورت عدم تطابق نماي ساختمانهاي درحال ساخت با آنچه در دستورالعمل آمده، پايان كار صادر نخواهد كرد. پانل سراميك پرسلاني ، سراميك هايي با ضخامت كم هستند كه از رس، سيليس، حلال، مواد رنگي و ديگر مواد ساخته شده و معمولا در كف، ديوار و نماها به كار مي رود. در نصب پانل سقفي از فلاشينگ زير تاج و بالاي تاج استفاده مي شود. در اين بخش از مجموعه آموزش هاي سايت مرجع دانلود معماري، به موضوع بسيار مهم و كاربردي براي معماران يعني آموزش طراحي نماي ساختمان در 3dmax پرداخته ايم. 5- تهيه لوازم ريز مصرفي اعم از ضد زنگ پروفيلها،نبشي پيچ و پرچ ، گونيا چسب آكواريوم و آببندي واياب وذهاب وحمل ونقل وغيره جهت پرت شيشه و آلومينيوم براي اجراي كامل شيشه فريم لس ازاجناس محكم و بادوام و به مقدار حداكثر مورد نياز و هزينه هاي غير قابل محاسبه در هرمتر مربع ؟

طراحي نما خارجي ساختمان

براي اجراي نماهاي سراميك به صورت خشك مي بايست به نوع سراميك و مشخصات فني آن توجه كرد. نماي كلاسيك به خاطر استفاده از جزئيات و ابزارهاي بيشتر در آن و همچنين طيف بيشتر متريال هاي مناسب براي اين نما، رنگ ها و كيفيت هاي مختلف، انتخاب بسياري از كارفرمايان مي باشد. دبير انجمن صنفي مبلمان و دكوراسيون با بيان اينكه كيفيت و توانايي توليدكنندگان اين صنعت شايسته توجه است، گفت: متاسفانه عليرغم كيفيت بالا، توليدات ايراني در عرصه بينالمللي حضور موثر ندارند. يكي از اهداف مهمي كه در طراحي نماي اصلي ساختمان بايد مد نظر قرار گيرد تاكيد بر ورودي است، به گونهاي كه ورودي در نگاه اول قابل تشخيص باشد. اگر نما در منطقهاي گرمسير است، نما بايد رنگ روشن و سفيد داشته باشد تا جذب انرژي خورشيد توسط نما حداقل باشد و مجبور نباشيم براي برودت خانهها از انرژي بيشتري استفاده كنيم. براي تنوع در كار و جلوگيري از باكس بودن بيش از حد نبش ها، از شمش با مقطع دايره مقعر نيز استفاده شده است. عدم رعايت اين نكته ميتوان به پرتهاي بيش از حد معمول و هزينههاي گزاف خريد ورق كامپوزيت منجر شود. در اين دستورالعمل توصيه شده است نماي ساختمانها تا حد امكان با نماي ساختمانهاي مجاور به لحاظ فرم و رنگ هماهنگ باشد.

طراحي نما در 3dmax

به گزارش دنياي اقتصاد، دستورالعمل طراحي و اجراي نماي ساختمانها 15 الزام را براي سازنده تعريف كرده كه چنانچه هر كدام از آنها رعايت نشوند، ساختمان نيمهتمام خواهد ماند. براساس اين گزارش، متن دستورالعمل طراحي و اجراي نماي ساختمانها به شرح زير است. در اين دستورالعمل علاوه بر الزامات، توصيههايي هم براي اجراي بهتر نما در نظر گرفته شده است. البته لازم به توضيح است كه در موارد زيادي توانسته ايم خروجي باند لبه بام را نيز در مقايسه با بقيه نما زياد در نظر گرفته و اجرا كنيم. در طراحي نما پروژه پسيان، دو تيپ باند در نظر گرفته شده است. در تقسيم بندي عمودي در طراحي نما اين پروژه، سطح نما به سه قسمت تقسيم شده است. مشهد- شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان و لوستر شامگاه سه شنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد افتتاح شد. مديرعامل نمايشگاه بين المللي مشهد در حاشيه برپايي اين نمايشگاه بيان كرد: تعداد ۱۸۰ شركت و توليد كننده داخلي در نمايشگاه مبلمان مشهد و در مساحت ۱۸ هزار مترمربع محصولات خود را در معرض ديد عموم مردم قرار دادند. وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را تبادل تجربيات در بين صاحبان صنايع، ايجاد فضاي رقابتي بين توليدكنندگان و تسهيل بستر خريد شهروندان و متقاضيان عنوان كرد.

  • 3- سهولت تعويض شيشه
  • پشتيباني از نسخه ۳۲ بيتي
  • استفاده از سر ستون ها،
  • در صورت نياز اقدام به درخواست اخذ مجوز كنيد
  • سطحي از شگفتي در نما
  • شيب بندي مناسب به فراخور نوع سازه آبي
  • مكان پروژه : پنجاب، هند

اين ساختمان كه از قبل يك بناي سيماني داشته و دارد، يك مجتمع اداري بوده كه در چند سال گذشته به متروكه تبديل شده بود. همچنين بررسي طراحي نماي ساختمانهاي 12 طبقه و بيشتر يا با زيربناي 20هزارمترمربع و بيشتر به عهده شوراي معماري حوزه معاونت شهرسازي خواهد بود. تيم معماران در اين پروژه يك گالري با خصوصيات بي نظير نور طبيعي به همراه يك كتابخانه با ظرفيت 3 هزار جلد كتاب طراحي كرده اند. در ايران اولين سبك معماري فرهنگي كه موردتوجه معماران ما قرار گرفت سبك نئوكلاسيك در زمان ناصرالدينشاه قاجار در نيمهي دوم قرن نوزدهم بود. اين در حالي بود كه سازه تمامي طبقات اجرا شده بود و كارفرما خواستار طراحي 2 واحد مسكوني 2 خوابه در هر طبقه بود . ساختماني كه امروز با آن آشنا مي شويد، يك طراحي نما مجتمع مسكوني نوساز است كه ۴۳ واحد خصوصي و چندين واحد عمومي را در بر مي گيرد. وقتي كارشناسان معماري از ديگر كشورها به ايران سفر ميكنند و چهره ناهمگون و هزار رنگ معماري در كلانشهرهاي كشورمان را مشاهده ميكنند، با تأسف اين سؤال را مطرح ميكنند كه چرا شما نتوانستيد از معماري غني پيشينيان خود در تلفيق با فنّاوري معاصر بهره ببريد و درنهايت به تقليد معماري غربي در اكثر بناهاي معاصر خودروي آورديد؟ همانطور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد، با استفاده از چهار ستون، سطح نما به سه قسمت اصلي تقسيم شده است.

در تصاوير زير مقطع باند هاي در نظر گرفته شده در طراحي نما پسيان رو مشاهده مي كنيد كه در ادامه جزئيات اجرايي نيز توضيح داده خواهد شد. ۱- در اين روش، ابتدا عايق حرارتي توسط چسب يا اتصالات به ديوار متصل ميشود و سپس چهارچوب يا اسكلت بر روي آن قرار داده ميشود تا آجرنما با فاصله بر روي آن نصب گردد. اما به تدريج گل و خشت و سپس تركيب سنگ و گل تا به امروز كه انواع نماهاي سنگي، آجري و كرتين وال قدمت و تاريخچه نماي ساختمان را مي رساند. آجر تنها در يك دوره چند ساله كمي دچار افول شد و سپس با ورود دستگاه ها و تكنولوژي روز دوباره به عرصه ساختمان سازي كشور برگشت. با 15سال گارانتي معتبر و 5سال خدمات پس از فروش . واحدهاي چسبيده به هم، لابي هاي ورودي مشتركي دارند كه در مركز نقشه قرار گرفته و در استفاده از فضا صرفه جويي كرده. سبكي وزن، مقرون به صرفه بودن، دارا بودن واشر هاي مخفي جهت آب بندي، عدم محدوديت رنگ فريم نيز از مزاياي استفاده از اين نوع نماي شيشه اي ميباشد. استفاده از آب نماهايي كه با استفاده از تخته سنگ ها و بركه هاي بزرگ طراحي مي شوند براي حياط هايي مناسب است كه داراي فضاي بزرگ تر بوده و از لحاظ مكان اجرا مشكلي ندارند. شايد گفت طراحي نما در ساختمان اولين مرحله براي نمايش كيفيت و كارايي داخلي ساختمان است. از فوايد آن ميتوان به استفاده مجدد از آب، بهبود كيفيت هوا و كاربرد به عنوان مانع صوتي اشاره كرد.

براي كساني كه تقريباً هرگونه سؤالي در مورد مكان و همچنين نحوه اشتغال طراحي نما مدرن شما دارند ، احتمالاً مي توانيد از طريق وب سايت ما به ما ايميل دهيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نماي ساختمان با حاشيه كم با 40 طراحي جذاب و منحصربفرد

ارزان ترين قيمت نماي فريم لس در تهران و سراسر كشور از طريق شركت هاي مهندسي مجرب انجام مي گيرد. توليد و اجراي نماي كرتين وال با مدرن ترين طراحي ها توسط اين شركت مهندسي انجام مي گيرد. البته يادتان باشد قبل از پذيرفتن طرح از جانب شركت طراحي نما، آگاهي خود نسبت به ضوابط منطقه را بالا ببريد. شركت ايده طراحان كندو،پيشرو در طراحي نما در تمامي مناطق تهران؛با بكارگيري آخرين روشهاي طراحي نماي سه بعدي ساختمان با توجه به انواع سبكهاي كلاسيك،مدرن،به همراه ديتيل اجرايي نما به منظور ارائه به شهرداري و اخذ مجوز نماي ساختمان. براي اين منظور اسكوپ در نماي سنگ بايد انجام شود يا مصالح ساختماني از هر نوعي كه باشد، به بدنه ساختمان پيچ شوند. براي اين منظور مي بايست چوب ها را در بخش هايي كار كنيد كه دسترسي به آنها ساده تر باشد. كارفرماي ما اين ملك را كه جزو اموال دولتي بوده و از قبل تقسيم بندي شده بود ، در سال ۲۰۱۴ با قيمت معقولي خريداري نمود. در شهر محلات فعاليت كاري اكثر مردم ، برش و پردازش و كار با سنگ است و كارفرماي ما نيز خود يك متخصص و فروشنده سنگ است . سيتاك مشاور شما در اين زمينه است.

طراحي نما مجتمع مسكوني

 

سيتاك مشاور شما در بحث طراحي نماي ساختمان هاي اداري و مسكوني است. در ابتدا براي ساختمان هاي مسكوني و اداري واجب است كه نماي ساختمان را تقسيم بندي كنيد. طراحي نما موثرترين عامل در فروش واحدهاي يك ساختمان مسكوني و اداري است. قوس شاه عباسي: اين نوع قوس با توجه به مفهوم عرفاني آن از رايج ترين قوسهاي ميباشد كه در بناهاي تاريخي ايران مخصوصاً بناهاي دوره صفويه مورد استفاده قرار گرفته است . دليل اين حساسيت اين است كه شما نمي توانيد تمام سطح نما را با چوب كار كنيد. چشم است، آنچه از بيرون سوي ديده مي شود، منظره خارجي بنا و عمارت، قسمت خارجي ساختمان و نماسازي، فن روسازي ساختمان و ساختن نماي عمارت است. بازديد از بقيه قسمت هاي سايت مثل پرده زبرا، پرده كركره فلزي و … رو هم فراموش نكنيد. سرچشمه محلات نيز كه يكي از جاذبه هاي گردشگري محبوب اين ناحيه مي باشد از سمت ضلع شمالي سايت ديده مي شود. روش اول كه براي ساختمان هاي كم ارتفاع استفاده مي شود و داراي هزينه نصب پايين تري است. در نماي شيشه اي ظرافت نگهدارنده هاي شيشه بقدري محكم مي باشد كه در صورت صحنه هايي چون زلزله داراي مقاومت بالايي است.

قيمت اجراي نماي چوبي

 

در اين روش چوب تا دماي 180 درجه سانتي گراد حرارت داده مي شود تا مقاومت آن به اندازه كافي بالا رود. در اصطلاح طراحي نما مي بايست اجرايي باشد تا ارزشمند شود. در اين فيلم واقعا بي نظير, شما به طور كامل نحوه ترسيم برش ها, نما ها , پلان, سايت پلان, شيب بندي, كروكي, قيمت اجراي اجر نما (fa.wikipedia.org) جزييات اجرايي و … را ياد خواهيد گرفت. بهتر وبرتر از پارس كدرز نيست ونخواهد بود ، بنده به عنوان يك عضو كوچك پارس كدرز همكاري با اين سايت را به تمام دوستان توصيه ميكنم. اشاره كرد، كه تمامي طراحي ها و اشياء نام برده شده قابل تغيير سايز، مقياس و اندازه و رنگ بوده و با سليقه شخصي مي توان آن ها را كوچك يا بزرگ كرد. يادتان باشد اجراي نما به صورت عالي مي تواند ضعف هاي كوچك در طراحي نما را نيز پوشش دهد. در طراحي نماسنگ از متريال سنگ هاي ساختماني براي طراحي نما استفاده مي شود . سپس با توجه به نظمي كه در نماي ساختمان به آن نياز داريد و همچنين تناسب در جايگذاري متريال ها طراحي نما را كامل كنيد. اگر پاسخ اين سوالات مثبت است فقط چند قدم تا طراحي نما با ايده جديد فاصله داريد.



    • سقف كنسول شده



    • طراحي و اجراي نماي سنگ خشك و سراميك خشك



    • آجرنماي مشكي



    • هزينه بالاي ساخت



    • 2- طراحي پلان بايد كاربردي باشد

 



تلويزيون هاي ال سي دي امروزه در اكثر منازل وجود دارند و براي كساني كه ميخواهند تلويزيون ال سي دي را روي ديوار نصب كنند دكوراسيون تي وي روم بسيار حائز اهميت است. اگر نياز به اجراي نماي كرتين وال و فريم لس داريد، و مي خواهيد در اين زمينه مشاوره هاي تخصصي هم ببينيد، با ما ارتباط بگيريد. بنابراين شما بايد با توجه به منطقه اي كه در آن قرار داريد، نماي متفاوتي را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. نماي ساختمان شما به تنهايي مي تواند معني و مفهوم كار شما را به بيننده القا نمايد. استفاده از فلزات در قاب هاي دور پنجره اي، استفاده از آجر هاي مخصوص نما در كنار استفاده از سنگ تراورتن مي تواند جذابيت نماهاي مدرن را بيشتر نمايد. كه هرچقدر جذابيت و كيفيت نما بيشتر باشد ملاك بهتري براي تجزيه و تحليل افراد در نحوه عملكرد سازنده دارد. حال شما وظيفه داريد تا سنگي را كه بيشترين هماهنگي با اين نوع متريال دارد را انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد از سبك مدرن در طراحي نما استفاده نماييد، مي بايست بدانيد كه فقط استفاده از سنگ و چوب گزينه ي نهايي شما نخواهد بود. با در نظر گرفتن تمام متغيرهاي لازم در نهايت مدل هندسي نهايي برج تاييد شد زيرا مدلسازي و تست هر دو نوع طراحي كرتين والها با مدل Ecotect تاييد شد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

اسامي شركت هاي طراحي و اجراي نماي ساختمان

۷- سنگ گرانيت نسبت به ساير سنگها از قيمت بالاتري برخوردار است چرا كه هزينه عمليات استخراج، برش و صيقل كاري آن بالا است. محيط هاي كاري شاداب و با بهره وري بالا معمولا توجه زيادي به معماري اداره و شركت خود داشته اند. گروه معماري و ساختماني ديبا عمارت (نقش نگار پارس) سابق از سال ۱۳۹۰ تا كنون فعاليت خود را در زمينه خدمات پيمانكاري ساختمان آغاز نموده است. ورودي يكي از عناصر حايز اهميت نما در ساختماناست كه محل و اهميت طراحي آن به شكل مستقيم نمايانگر نقش و عملكرد ساختمان است. طراحي نوپردازي نبايد موجب خيرگي چشم و حواس پرتي عابرين شود . نورپردازي حرفه اي و مبتني بر اصول نورپردازي به بهره گيري هرچه مطلوبتر نور بمنظور زيبايي شناسي پروژه ها كمك مي كند و بالطبع نورپردازي غير اصولي موجب آلودگي بصري و تصويري مي شود. نورپردازي هوشمند نماي ساختمان مي تواند زيبايي و شخصيت فوق لعاده اي را به خانه شما اضافه كند. نورپردازي هوشمند نماي ساختمان مي تواند زيبايي و شخصيت فوق لعاده اي را به خانه شما اضافه كند و همچنين بهترين راه براي خوش آمد گويي مهمانان را ايجاد مي كند. زيرا اين نماي ساختمان است كه بسياري از ويژگي هاي آن را بيان مي كند.

اجراي نما چوب ترموود

با احداث بام سبز در پشت بام ها مي توان فضاي مرده و بي روح پشت بام را تبديل به فضايي با نشاط و با طراوت كرد كه مي توان اوقات خوشي در در آن سپري كرد. انتقال معناي ظريف پروژه به ناظر و كاربر و همچنين ارائه ي طراوت و احترام از جمله نكات مهمي است كه در اين پروژه به چشم مي خورد. به علت تكرار دوره اي پنجره ها، در ساختمان هاي چند طبقه، نظم كاملي به چشم مي خورد. همچنين هزينه بيشتري جهت رفت و آمد براي شركت در دوره را شامل ميشود. لايه رويين پانل هاي ترسپا كه از مواد شيميايي تركيب شده است، رنگ هاي اسپري را به خود جذب نمي كند. اجراي نماي ساختمان يكي از مشخصه هاي بارزي است كه هويت شهرها را تعيين مي كند . · نماي سه بعدي: نماي اكسپندد متال از همان ابتدا كيفيت سه بعدي بودن نما را تامين مي نمايد و تنوع بالايي از منظر را به نماي ساختمان مي بخشد. همان طور كه پيداست اين تقاضا به انعطاف پذيري زيادي در طرحي خارجي و نماي داخلي ساختمان نيازمند است. ماسه سنگ از انواع سنگهاي رسوبي آهكي است كه از كانيهايي بسيار كوچك در حد ميليمتر تشكيل شده است. ايجاد تنوع بيش از حد در استفاده از متريال ها، بخصوص در ساختمان هاي بلند مي تواند از اين سادگي و خوانايي بكاهد.

طراحي نما صرافي

۴- تراورتن داراي تنوع زيادي در رنگ و طرح است و سليقه هاي زيادي را پوشش ميدهد. پنل هايي كه از جنس كامپوزيت آلومينيوم هستند، تنوع قابل توجهي دارند و به شما اجازه مي دهند هر رنگي را كه مي خواهيد از ميان آن ها انتخاب كنيد. اين سبك استفاده از چوب و به كار بردن خلاقيت در طراحي نما، مي تواند به عنوان ايده اي براي شما راهگشا باشد و مورد استفاده قرار گيرد. استفاده درست از آجر نما در بسياري از ساختمان ها باعث مي شود تا اين نما به عنوان يك نماي خاص مورد توجه قرار گيرد. مهم نيست كه چالش پروژه هاي مشتريان ما تا چه اندازه باشد، مهم اين است كه ما بهترين راه حل، پرسنل با ميل تعهد به انجام كار درست و صحيح را ارائه مي دهيم. در اين مقاله به ويژگي هاي طراحي داخلي مغازه و نكاتي همچون طراحي نما مغازه كه بسيار مهم مي باشند و بايد توجه ويژه اي به آنها بشود، مي پردازيم. طراحي نما در ساختمان شما از هر نوعي كه باشد نيازمند بحث جذب مخاطب مي باشد. حتماً شما هم با سيتاك هم عقيده هستيد كه هر متريالي براي نماي شما مناسب نيست و طراح نمي تواند از هر مصالح و متريالي استفاده نمايد. معمولا در نماي ساختمان هاي ويلايي مدرن از طرح هاي افقي و عمودي كه به اشكال منظم و يا بي نظم در كنار هم قرار گرفته اند، استفاده مي شود.



    • سبك يونان باستان



    • امكان اجراي سيستم به صورت تمام آلومينيوم



    • نصب لامل ها



    • جرم پذير بودن



    • نما نبايد در معرض تنشهاي كششي ناشي از خمش قرار گيرد



    • بالا بردن امنيت و ايمني ساختمان



    • تحليل اقليمي



    • مقرون به صرفه




و مي تواند براي اهدافي مانند محافظت از گرما ، سرما ، رطوبت ، فرسايش و … مورد استفاده قرار گيرد. ۴- استفاده از سنگ هاي متخلخل و آهكي مانند تراورتن در ارتفاع. يا نماهاي كلاسيك يا رومي كه تماماً از سنگ هاي برش خورده ساختماني استفاده ميشده است. اين ورق ها طي فرآيند توليد برش داده مي شوند و بعد از اينكه تحت عمل كشش واقع شدند پنل هايي با نام استرچ متال يا اكسپندد متال توليد مي شود . نماي طراحي شده داراي يك صفحه با طرح باران مانند كه بر روي پانل آلومينيومي با ابعاد كوچك برش خورده است و با آجركاري نماي ساختمان هاي مجاور نيز همخواني دارد. اين نوع آبنما را مي توان در ميادين شهرها و همچنين طراحي محوطه تالارها و باغهاي عروسي اجرا كرد. طراحان روشنايي و نورپردازي اين روش باشكوه را براي تعريف و بهبود شكل ظاهري ساختمان استفاده مي كنند. فلاشينگ: ابزاريست براي كاور كردن سطح ديوار ساختمان كه با ورق سياه، روغني و گالوانيزه ابتدا در كارگاه به اندازه مورد نياز با دستگاه گيوتين بُرشكاري و سپس به شكل دلخواه مشتري با دستگاه پرس برك خَمكاري ميشود. كه جنس آن اكثرا از كوارتز يا فلداسپات ساخته شدهاند و به مرور زمان در اثر رسوب كردن مواد معدني در رودخانه ها يا درياها و تحت فشار به وجود آمدهاند. از انواع سنگهاي رسوبي آهكي است كه در اثر ته نشيني سريع كربنات كلسيم در دهانه چشمههاي آب معدني به خصوص چشمه هاي آب گرم يا در غارهاي آهكي به وجود آمدهاند.

طراحي نما پاركينگ

به ما اعتماد كنيد و صفر تا صد پروژه هاي خود را به ما بسپاريد. برخلاف استخرهاي شنا كه نياز به نظارت هوشمند و متناوب دارند، سازه هاي آبي بدون هزينه و زمان زيادي مي توانند صداهاي طبيعي و زيبايي هاي بصري مورد انتظار شما را برايتان به ارمغان بياورند. براي تشخيص عدم وجود ترك در سنگ، با يك شيء فلزي روي آن ضربه بزنيد، اگر صداي شفاف شيشه از آن ساطع شد، سنگ سالم و بدون ترك است. اين موضوعي است كه نورپردازي در فضاي باز تا امروز به وجود آمده است، طراحان نور بايد به آن فكر كنند. ترموچوب (ترمووود) جديدترين روش مقاوم سازي چوب براي استفاده در فضاي باز مانند نماي چوب ساختمان مي باشد. آيا استفاده از نماها و دكوراسيون هاي چوبي (چوب ترمووود) را براي ديزاين منزل خود مي پسنديد ؟ گروه معماري اوكرايني Pominchuk Architects، براي نماي اين دو ساختمان كه در مجاورت يكديگر قرار گرفته اند، از نماي چوبي استفاده نموده است. رنگ هايي كه بيشتر در مناطق كوهستاني و ساحلي مورد استفاده قرار ميگيرد رنگ هاي خاكستري و طوسي است كه ارتباط نزديكي با محيط پيرامون خواهد داشت. مشتري اين پروژه قصد داشت تا هر يك از فرزندانش را در يك واحد جداگانه مستقر نمايد.

اگر اين نوشتن را دوست داريد و دوست داريد حقايق بيشتري راجع به طراحي نما كتابخانه مهرباني به صفحه وب مراجعه كنيد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]