سرامیک پرسلانی|اجرای نما سرامیک بصورت خشک

همین امر باعث میشود که مصالحی که در نما مورد استفاده قرار میگیرند حتماً بایستی یک سری خصوصیات و ویژگیها را داشته باشند تا بتوانند عملکرد خوبی را در نما داشته باشند و خواستههای طراحان و کارفرمایان را برطرف کنند. بی تردید توجه به معیارهای زیباشناسانه هزینه ای بر پروژه تحمیل نمی سازد و عدم توجه به همین امر مهم سازه ای نازیبا را پدید می آورد که امکان اصلاحش نیاز به صرف هزینه ای هنگفت خواهد داشت. ۴- برآمدگی ها، پنجره ها و لبه هایی که نیاز به درز بندی دارند با دقت زیاد درز بندی شوند. شهرداری تهران از تاریخ 15/8/87، در صورت عدم تطابق نمای ساختمانهای درحال ساخت با آنچه در دستورالعمل آمده، پایان کار صادر نخواهد کرد. پانل سرامیک پرسلانی ، سرامیک هایی با ضخامت کم هستند که از رس، سیلیس، حلال، مواد رنگی و دیگر مواد ساخته شده و معمولا در کف، دیوار و نماها به کار می رود. در نصب پانل سقفی از فلاشینگ زیر تاج و بالای تاج استفاده می شود. در این بخش از مجموعه آموزش های سایت مرجع دانلود معماری، به موضوع بسیار مهم و کاربردی برای معماران یعنی آموزش طراحی نمای ساختمان در 3dmax پرداخته ایم. 5- تهیه لوازم ریز مصرفی اعم از ضد زنگ پروفیلها،نبشی پیچ و پرچ ، گونیا چسب آکواریوم و آببندی وایاب وذهاب وحمل ونقل وغیره جهت پرت شیشه و آلومینیوم برای اجرای کامل شیشه فریم لس ازاجناس محکم و بادوام و به مقدار حداکثر مورد نیاز و هزینه های غیر قابل محاسبه در هرمتر مربع ؟

طراحی نما خارجی ساختمان

برای اجرای نماهای سرامیک به صورت خشک می بایست به نوع سرامیک و مشخصات فنی آن توجه کرد. نمای کلاسیک به خاطر استفاده از جزئیات و ابزارهای بیشتر در آن و همچنین طیف بیشتر متریال های مناسب برای این نما، رنگ ها و کیفیت های مختلف، انتخاب بسیاری از کارفرمایان می باشد. دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با بیان اینکه کیفیت و توانایی تولیدکنندگان این صنعت شایسته توجه است، گفت: متاسفانه علیرغم کیفیت بالا، تولیدات ایرانی در عرصه بینالمللی حضور موثر ندارند. یکی از اهداف مهمی که در طراحی نمای اصلی ساختمان باید مد نظر قرار گیرد تاکید بر ورودی است، به گونهای که ورودی در نگاه اول قابل تشخیص باشد. اگر نما در منطقهای گرمسیر است، نما باید رنگ روشن و سفید داشته باشد تا جذب انرژی خورشید توسط نما حداقل باشد و مجبور نباشیم برای برودت خانهها از انرژی بیشتری استفاده کنیم. برای تنوع در کار و جلوگیری از باکس بودن بیش از حد نبش ها، از شمش با مقطع دایره مقعر نیز استفاده شده است. عدم رعایت این نکته میتوان به پرتهای بیش از حد معمول و هزینههای گزاف خرید ورق کامپوزیت منجر شود. در این دستورالعمل توصیه شده است نمای ساختمانها تا حد امکان با نمای ساختمانهای مجاور به لحاظ فرم و رنگ هماهنگ باشد.

طراحی نما در 3dmax

به گزارش دنیای اقتصاد، دستورالعمل طراحی و اجرای نمای ساختمانها 15 الزام را برای سازنده تعریف کرده که چنانچه هر کدام از آنها رعایت نشوند، ساختمان نیمهتمام خواهد ماند. براساس این گزارش، متن دستورالعمل طراحی و اجرای نمای ساختمانها به شرح زیر است. در این دستورالعمل علاوه بر الزامات، توصیههایی هم برای اجرای بهتر نما در نظر گرفته شده است. البته لازم به توضیح است که در موارد زیادی توانسته ایم خروجی باند لبه بام را نیز در مقایسه با بقیه نما زیاد در نظر گرفته و اجرا کنیم. در طراحی نما پروژه پسیان، دو تیپ باند در نظر گرفته شده است. در تقسیم بندی عمودی در طراحی نما این پروژه، سطح نما به سه قسمت تقسیم شده است. مشهد- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان و لوستر شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد افتتاح شد. مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در حاشیه برپایی این نمایشگاه بیان کرد: تعداد ۱۸۰ شرکت و تولید کننده داخلی در نمایشگاه مبلمان مشهد و در مساحت ۱۸ هزار مترمربع محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار دادند. وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبادل تجربیات در بین صاحبان صنایع، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و تسهیل بستر خرید شهروندان و متقاضیان عنوان کرد.

  • 3- سهولت تعویض شیشه
  • پشتیبانی از نسخه ۳۲ بیتی
  • استفاده از سر ستون ها،
  • در صورت نیاز اقدام به درخواست اخذ مجوز کنید
  • سطحی از شگفتی در نما
  • شیب بندی مناسب به فراخور نوع سازه آبی
  • مکان پروژه : پنجاب، هند

این ساختمان که از قبل یک بنای سیمانی داشته و دارد، یک مجتمع اداری بوده که در چند سال گذشته به متروکه تبدیل شده بود. همچنین بررسی طراحی نمای ساختمانهای 12 طبقه و بیشتر یا با زیربنای 20هزارمترمربع و بیشتر به عهده شورای معماری حوزه معاونت شهرسازی خواهد بود. تیم معماران در این پروژه یک گالری با خصوصیات بی نظیر نور طبیعی به همراه یک کتابخانه با ظرفیت 3 هزار جلد کتاب طراحی کرده اند. در ایران اولین سبک معماری فرهنگی که موردتوجه معماران ما قرار گرفت سبک نئوکلاسیک در زمان ناصرالدینشاه قاجار در نیمهی دوم قرن نوزدهم بود. این در حالی بود که سازه تمامی طبقات اجرا شده بود و کارفرما خواستار طراحی 2 واحد مسکونی 2 خوابه در هر طبقه بود . ساختمانی که امروز با آن آشنا می شوید، یک طراحی نما مجتمع مسکونی نوساز است که ۴۳ واحد خصوصی و چندین واحد عمومی را در بر می گیرد. وقتی کارشناسان معماری از دیگر کشورها به ایران سفر میکنند و چهره ناهمگون و هزار رنگ معماری در کلانشهرهای کشورمان را مشاهده میکنند، با تأسف این سؤال را مطرح میکنند که چرا شما نتوانستید از معماری غنی پیشینیان خود در تلفیق با فنّاوری معاصر بهره ببرید و درنهایت به تقلید معماری غربی در اکثر بناهای معاصر خودروی آوردید؟ همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با استفاده از چهار ستون، سطح نما به سه قسمت اصلی تقسیم شده است.

در تصاویر زیر مقطع باند های در نظر گرفته شده در طراحی نما پسیان رو مشاهده می کنید که در ادامه جزئیات اجرایی نیز توضیح داده خواهد شد. ۱- در این روش، ابتدا عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات به دیوار متصل میشود و سپس چهارچوب یا اسکلت بر روی آن قرار داده میشود تا آجرنما با فاصله بر روی آن نصب گردد. اما به تدریج گل و خشت و سپس ترکیب سنگ و گل تا به امروز که انواع نماهای سنگی، آجری و کرتین وال قدمت و تاریخچه نمای ساختمان را می رساند. آجر تنها در یک دوره چند ساله کمی دچار افول شد و سپس با ورود دستگاه ها و تکنولوژی روز دوباره به عرصه ساختمان سازی کشور برگشت. با 15سال گارانتی معتبر و 5سال خدمات پس از فروش . واحدهای چسبیده به هم، لابی های ورودی مشترکی دارند که در مرکز نقشه قرار گرفته و در استفاده از فضا صرفه جویی کرده. سبکی وزن، مقرون به صرفه بودن، دارا بودن واشر های مخفی جهت آب بندی، عدم محدودیت رنگ فریم نیز از مزایای استفاده از این نوع نمای شیشه ای میباشد. استفاده از آب نماهایی که با استفاده از تخته سنگ ها و برکه های بزرگ طراحی می شوند برای حیاط هایی مناسب است که دارای فضای بزرگ تر بوده و از لحاظ مکان اجرا مشکلی ندارند. شاید گفت طراحی نما در ساختمان اولین مرحله برای نمایش کیفیت و کارایی داخلی ساختمان است. از فواید آن میتوان به استفاده مجدد از آب، بهبود کیفیت هوا و کاربرد به عنوان مانع صوتی اشاره کرد.

برای کسانی که تقریباً هرگونه سؤالی در مورد مکان و همچنین نحوه اشتغال طراحی نما مدرن شما دارند ، احتمالاً می توانید از طریق وب سایت ما به ما ایمیل دهید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]