اجرای نمای خشک

کلاسیک: طراحی نما به سبک کلاسیک معمولا ترکیبی از دوره های تاریخی مختلفی طراحی نما و جداره (fa.wikipedia.org) است. کادر اجرایی بلوک هبلکس : کارکردن با بلوک هبلکس نیاز به تخصص خاصی ندارد. 9- چنانچه به هر دلیل سطوح بیرونی دیوار در مجاورت درز انقطاع نیاز به نازک کاری داشته باشد، بدیهی است ابعاد درز انقطاع پس از نازک کاری دیوارها ملاک عمل خواهد بود. مسائل مربوط به حمل، ریختن و عمل آوری مناسب بتن رعایت شود. حتماً تا به حال به ساختمان هایی برخورد کرده اید که نمای آنها در عین سادگی شما را به خود جذب کرده است. و مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است.نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلاینده ها) از اهمیت خاصی برخوردار است. 3. جذب آب بلوک هبلکس : با توجه به ابعاد متخلخل بودن بلوک هبلکس ، نم و رطوبت توسط این بلوکها منتقل نمیشود. در این نوشته می خواهیم شما را با اصل های طراحی نمای ساختمان های مسکونی و تجاری بیشتر آشنا کنیم. چیدمان و آرایش صحیح خاموت و سنجاقی ستون در کل ارتفاع ستون به ویژه در محل تقاطع تیر به ستون (مطابق بند 9-23-3-2-2-3 الی 6 از مبحث نهم مقررات ملی ساختمان - ویرایش سال 1392) صورت گیرد.

طراحی نما هتل

فواصل آرماتورهای طولی که در ارتفاع تیر جهت مقاومت در برابر پیچش طراحی می شوند (آرماتور گونه) طبق بند 9-15-8-3 مبحث نهم نباید بیش از 30 سانتیمتر از یکدیگر باشند. به دلیل بند کشی زیاد، بعد از زلزله مشاهده می شود که ترک ها عموما در این نقاط صورت گرفته است. نتیجه این مطالعات به محبوبیت اجرای نمای چوب ترمو فنلاندی و روسی در ساختمان منجر شده است. 5- کلیه مراحل احداث ساختمان باید توسط عوامل اجرایی ذیصلاح، مجرب و دارای دانش کافی انجام شود. تمهیدات لازم برای درز اجرایی در محل قطع بتن ریزی ها رعایت شود. درصورت بتن ریزی فونداسیون در دو مرحله (مثلا بدلیل وجود پاشنه خاکی) ، اصول اجرای صحیح درز محل قطع بتن از لحاظ مشخصات درز اجرایی مطابق بند 9-12-2-1 مبحث 9 مقررات ملی ساختمان رعایت گردد. لازم است شاقول بودن قالب های ستون قبل از بتن ریزی مطابق رواداری های مجاز مندرج در جدول 9-12-1 مبحث نهم کنترل شود و از پایداری قالب اطمینان حاصل گردد. در مورد میلگردهایی که تا حد پوسته شدن زنگ زده باشند باید پس از ماسه پاشی ضوابط مذکور در بند 9-10-7-3-2 از مبحث نهم را برآورده سازند تا قابل قبول تلقی شوند. زمان انتقال بتن از محل ساخت تا محل بتن ریزی (مطابق بند 9-8-2-5-1 از مبحث نهم) به 45 دقیقه محدود شو.

این یک پارامتر اساسی برای عملکرد ساختمان است.

طبق بند 9-11-2 آرماتورهای انتظار نباید خم شوند و در عوض می توان از روش های جایگزین مانند وصله جوشی ، وصله مکانیکی و یا سایر روش های مجاز استفاده گردد. لازم است کلیه خاموت و سنجاقی ها در محل خود به روش مناسب تثبیت شوند. مطابق نقشه سازه، سنجاقی ستون و دیوارهای بتنی طوری اجرا شود که میلگرد طولی ستون یا دیوار را در برگیرند. بتن پس از اجرا به مراقبت خاصی نیاز ندارد و به همین دلیل محافظت از آن هزینهای نخواهد داشت. برای اجرای نمای کامپوزیت، نیاز به زیرسازی نما با استفاده از قوطی های فلزی است. اگر دانشجو هستی و برای انجام پروژه هات با مشکل مواجه هستی یا نیاز داری یه نفر مباحثی رو بهت آموزش بده جای درستی اومدی. انجام تعمیرات و اصلاحات نمای ساختمان به این صورت که اگر نمای ساختمان کثیف باشد باید حتما شستشو شود یا اگر سنگ نما در حال ریزش باشد. از ویژگیهای بارز و بسیار مهم این سبک از معماری، استفاده از سنگهای گران قیمتی همچون مرمر، گرانیت و تراورتن است. در ساختمان های امروزی به هر سبکی که باشند (مدرن، معاصر و سنتی) به طراحی نما ساختمان بسیار اهمیت داده می شود. این یک پارامتر اساسی برای عملکرد ساختمان است. سبک کلاسیک بیشتر دارای این خاصیت است.

  • 4- کاربرد چوب سرخ (Redwood) در خانههای چوبی لوکس
  • هزینه کمتر و صرفهجویی اقتصادی
  • سنگ تیشه ای
  • کاربری مسکونی
  • نما به عنوان معرف شرایط محیطی

آجر به علت خصوصیات تاریخی شهر، به عنوان ماده اصلی در ساخت بنا مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین استفاده از چوب ترمووود نیز برای هماهنگی بیشتر بنا با طبیعت در ساخت به کار برده شده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که این نرم افزار به هیچ گونه رندر گرافیکی خروجی احتیاج ندارد. بسیاری از این مجموعه ها از نمای اسپایدر استفاده می کنند و از مزایای متعدد آن بهره می برند. ظاهر زیبا: یکی دیگر از مزایای نمای شیشهای اسپایدر، ظاهر بینظیر و زیبای آن است که به عنوان معماریِ مدرن دنیای امروز شناخته میشود. قیمت نمای خشک , نمای خشکه چینی , نمای خشکه , نمای خشک ساختمان , انواع نمای خشک - آجر خشک نمای آجر خشکه , آجر خشکه چینی , خشکه چینی آجر , طراحی و اجرای نما , اجرای نمای مدرن , طراحی و اجرای نمای مدرن,سرامیک خشک , اجرای نمای سرامیک خشک , نمای خشک پرسلانی , نمای خشک سرامیک , سرامیک خشک پرسلانی,سرامیک خشک چیست؟ بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان ها ، سر باره کوره ها ، مواد مضاف ، گوگرد ، مواد افزودنی ، پلیمر ها ، الیاف و غیره تهیه شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]