قیمت طراحی نما در ساختمان های اداری

عمده سنگهای مورد استفاده در نما شامل گرانیت (سنگ آذرین)، سنگ آهک، تراورتن، ماسه سنگ (سنگ رسوبی)، سنگ لوح، ماربل و کوارتزیت (سنگ دگرگون) هستند. تبصره۱: ملحقات شامل کولرها (اسپیلک ها) کانالهای کولر، ناودانها، سیمها و کابلهای برق و تلفن، دودکش بخاری، لوله های تاسیساتی و نظایر آن می باشد. در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و روند مدرن شدن هر روزه بخش های مختلف زندگی، معماری و صنعت ساختمان از قرون نوزده و بیست تاکنون با شتاب زیادی دچار تغییر شده و به سمت صنعتی شدن پیش می رود. در هر جای ایران که زندگی می کنید مهم نیست. به طور مثال افراد می توانند با استفاده از یک نمای صخره ای و جاری کردن آب، یک آبشار بسیار کوچک و زیبا را در محیط اطراف خود به وجود آورند. ویلاها معمولا یک طبقه یا دوبلکس طراحی می گردد واکثرا در اطراف شهرها و دشت ها،اطراف جنگل ها، مناطق کوهستانی، سواحل و به طور کلی محیط هایی که با طبیعت ارتباط نزدیکی دارند ساخته می شوند. رعایت اصول و قواعد محیط های مسکونی علی الخصوص ویلا از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اینکه طراح تا چه حد بتواند شخصیت سازی انجام دهد میزان توانایی طراح را می رساند. شما می توانید در مرحله طراحی معماری شکل و شمایل ساختمان بلند مرتبه را به طوری قرار دهید که در بخش نماد سازی به مشکل نخورید. شما بر طبق ضوابط طراحی نما می توانید اقدام به طراحی کنید.



    • سبک دکوراسیون اسکاندیناوی



    • سفت کاری یا مصالح پرکننده



    • استفاده بهعنوان نرده راه پله، جان پناه و بالکن



    • 3D exterior - Reference curves 10min 45seg



    • طول عمر



    • ماندگاری طولانی نمای ساختمان




شما نیز برای طراحی نما از خلاقیت استفاده کنید و با پیچ کردن تخته ها یا جوش دادن زیر کار فلزی، باغچه شخصی خود را در نمای ساختمان محکم کنید. زیرا شما از ۲ یا چند متریال برای اجرای نما استفاده جزئیات اجرای نما - منبع برای این مقاله https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86 - می کنید. زیرا با کمترین هزینه زیبا ترین نما را از دور در بین سایر ساختمان ها برای شما فراهم می سازد. یکی دیگر از خصوصیاتی که یک شرکت طراحی نما باید داشته باشد این است که علاوه بر طراحی فوق العاده و آَشنایی کامل به ضوابط شهرداری تجربه ای هم در اجرا داشته باشد. زمانی طراحی نما برای ساختمان شما مفید و سودمند است که علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شما در شهرداری منطقه نیز تایید شود. علاوه بر این ضوابط عمومی ، شهرداری های مناطق نیز ضوابطی مختص به خود را تهیه و تنظیم کرده اند که جهت طراحی نما علاوه بر رعایت این ضوابط عمومی بایستی مد نظر قرار گیرند. طراحی نمای کلاسیک یا رومی، یکی از انواع طراحی های نما می باشد که سابقه بسیار طولانی را در معماری دارد. سیتاک این اطمینان را به شما می دهد که با نازلترین قیمت، کاری در خور پروژه شما تحویل نماید. ما با طراحی های ویژه در زمینه نما ساختمان سعی در ایجاد یک رویکرد حرفه ای در ساخت و احداث پروژه های ساختمانی داریم. طراحی و اجرای انواع نما ساختمان در کلیه نقاط کشور یکی از سرویسهای ویژه گروه نما است. همانطور که می دانید بحث طراحی نما یک چیز است و بحث اجرایی بودن آن طرح چیز دیگری است.

اجرای نمای مغازه

ضرورت پیش بینی تدابیری همچون آبچکان برای بام به نحوی که از لغزش آب بر روی نما و ایجاد لکه جلوگیری شود. نماها اغلب قسمت های ورودی پشت بام و ورودی های اصلی ساختمان را در برمی گیرند. در روم باستان ساختمان ها عموما از سنگ ساخته می شدند و در نمای ورودی آن ها ستون های بزرگ و غول پیکر برای افزایش ابهت ساختمان استفاده می شد. عایت تناسب ارتفاع به عرض ورودی و سردر ورودی ارتفاع بین ۲۰-۳۰ رعایت شود. امروزه در بیشتر کشورها در طراحی و ساخت و ساز بناها، مجوزهای سازمان های شهری باید به منظور تناسب نما با بافت قالب، در نظر گرفته شود. به همین دلیل بسیار مهم است تا در طراحی نما، مقیاس های ظاهری، تناسب میان اجزا و رعایت ریتم آن، تناسب فضاهای خالی و پر و همچنین استفاده از مصالح باکیفیت را در نظر داشته باشیم. یکی از روشهای مناسب برای نوآورانه بودن نما استفاده از مصالح جدید و زیبا است. همچنین این مجموعه بمنظور کنترل بیشتر برکیفیت قطعات تخصصی نما اقدام به تولید و در بخشی واردات ملحقات مورد نیاز در چندین روش تایید شده نموده است . طراحی نما برای ساختمان های مسکونی با یک سبک و روش انجام می شود و برای ساختمان های بلند مرتبه نیز با سبک و روشی دیگر.

اجرای مینرال نما

و در سال های اخیر از جمله پراستفاده ترین نما ها در بین نما های شیشه ای بوده است. کلیات طرح مانند تاج ها و فضاهای بین طبقات است که اهمیت بیشتری دارد. ترکیب رنگ کاهگلی و درختان سبز سر به فلک کشیده رنگ و لعاب بسیار خاصی را به خانه های شهرهای ایرانی بخشیده است. طراح در این پروژه از متریال چوب و شیشه به نحوی هم در نمای ساختمان و هم در طراحی داخلی آن استفاده کرده و ظاهر جذابی به بنا بخشیده است. رفتار متریال های گوناگون مانند سنگ و شیشه و چوب و آجر را بشناسد. استفاده از سنگ های با رنگهای یکسان و بدون رگه در ارتفاعهای پایین نما الزامی است. امروز سیتاک در مورد راه های انتخاب یک شرکت طراحی نما با شما صحبت می کند و امیدواریم که این بحث برای شما مفید باشد. شما دقت کنید که شرکت طراحی نما که نظر شما را جلب کرده دلیل مشخصی برای انتخاب متریال ها در طراحی نماهای گذشته داشته باشد. یکی از انواع نما خشک سیستم های فایبر سمنت می باشد. همانطور که گفتیم، نمای ساختمان قسمتی است که از بیرون باعث جذابیت و زیبایی یک ساختمان می شود و می تواند یکی از زیبایی های یک منطقه در شهر به شمار بیاید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]