طراحی نمای پشت ساختمان

اجرای نمای ساختمان باید توسطِ معماران حرفه ای در طراحی و ساخت صورت بگیرد. شیشه های موجود در این نما ها به ساختمان و بنای شما جلوه و ظاهری منحصر به فرد می دهد و باعث می شود تا این ساختمان جزء ساختمان های ماندگار و بهترین قرار بگیرد. جایگزین مناسب برای سیمگل و کاهگلهای سنتی که با آب شسته میشوند و باعث ایجاد گرد وخاک ناخواسته در محیط میگردند و پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد، اما با مزایای مواد پلمیری. این امر سبب میشود که زیبایی نورپردازی ساختمانهای سنتی و تجاری ساخته شده، به نظر جذاب تر و زیباتر بیاید و مخاطب مجذوب تلالو نورپردازی های انجام گرفته شود. استفاده از کاهگل ، نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای قدیمی و سنتی در معماری سنتی دارد. نمای رومی برای ساختمان های بزرگ و باشکوه بسیار مناسب است و بر شکوه و جلال آنها می افزاید و ظاهری لوکس به آنها اضافه می کند. در طراحی نمای کلاسیک ساختمان ،با استفاده از ابزارها و تزئینات که در آن بکار می رود نمای ساختمان را به همان میزان شکیل تر و باشکوه تر نمایش می دهد. اجرای نمای ساختمان با استفاده از ملات نیاز به محاسبات مهندسی خاصی ندارد و توسط استادکار انجام میشود.

روش اجرای نمای شسته چگونه است؟

پرسلان های اکسترودی از ترکیب خاک های متنوع با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش ، خشک کردن ، لعاب زنی و چاپ و پخت با دمای زیاد وبه مدت طولانی حاصل می شود. چوبهای ترمووود به علت فرآیندی که در این جریان طی میکنند دارای خصوصیات ویژه ای میشوند که آنها را به بهترین گزینه برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان تبدیل میسازد. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. لکههایی را که از دوده بخاری حاصل میشود، می توان با آب گرم و مواد کف کننده، به ویژه صابون شست. می توان طرح ها ی متنوعی مانند نمای سنگ اجرا کرد ولی با هیزینه بسیار کمتر. نقشه با عرض 10 متر طراحی شده است .در طبقه ی همکف پارکینگ و یک واحد مستقل قرار دارد .طبقه اول به یک واحد دو خوابه و طبقه دوم به یک واحد سه خوابه اختصاص یافته است. 1- برای اندازه گیری عملیات خاکی در متره و برآورد از واحد متر مکعب استفاده می شود. کسب درآمدی بالا از اینترنت - روش اجرا و متره سنگ خشکه نما. روش اجرای نمای شسته چگونه است؟ طراحی آن موضوعیست که هم برای ساکنان آن بنا و هم همسایگان و اطرافیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • قبل از بندکشی محدوده مورد نظر باید مرطوب گردد
  • ترکیبات کانی شناسی آن باید در نظر گرفته شود
  • عایق حرارتی، مقاومت در برابر آتش سوزی
  • در صورت نیاز اقدام به درخواست اخذ مجوز کنید

بنابراین ایجاد نماهای هنری و خلاقانه و زیبا باعث ایجاد احساس خوب و نشاط در ساکنان ساختمان شده و آنها را به زندگی در آنجا جذب و علاقمند میکند. استفاده از ۲ متریال سنگ و آجر میتواند علاوه بر خلق یک نمای چشمگیر، در هزینههای ایجاد آن باعث صرفهجویی شود. این نما، پانل های پیش ساخته بتونی می باشد که از آجر نیز در طراحی آن استفاده شده. به عنوان عایق حرارتی و برودتی نیز کاربرد دارد و اجرای سریع و آسان نیز از دیگر مزایای کاهگل مدرن و مصنوعی برای ایجاد و اجرای نمای کاهگل است. در این روش؛ از چسب به جای ملات برای اتصال مصالح به بدنه ساختمان استفاده میشود. از منظر جامعه شناسان ساختمان های با نمای رومی به عنوان پاسخی به نیاز جامعه در سندروم کاخ نشینی و تجمل گرایی ایجاد شده است که در تضاد با سبک معماری اسلامی می باشد. زیرا سنگ گرانیت از جنس سخت بوده و قبل سوراخکاری با دریل معمولی نمی باشد. چرا که هر کس که بخواهد وارد ساختمان شود اولین چیزی که به نظرش بیاید نمای ساختمان است اگر نما زیبا باشد برای او دلچسب و گواراست و اگر زیبا نباشد حتی دلش نمی خواهد وارد آن ساختمان شود.

درواقع ابعاد المانهای بهکاررفته، با توجه به ویژگیهای ابعادی ساختمان تغییر خواهد کرد. در عین حال با یک نگاه به نما به راحتی می توان نمای رومی را تشخیص داد. نمای جنوبی ساختمان از چهار ستون سنگی برخوردار است و ستونها هویت به ساختمان بخشیده اند.فلاور باکس های کنار پله برای سرسبزی ورودی و داشتن حس و حال بهتر هنگام ورود تعبیه گردید. توضیحات بیشتر نمای رومی: نمای رومی یکی از متداول ترین سبک های طراحی نمای ساختمان است که در حال حاضر در کشورمان بسیار رواج یافته است. قسمت بسیار زیادی از زیبایی و اصالت شهرهای ایران مرهون همین مصالحی است که در ساختمان های قدیمی به کار برده شده اند. جذب آب پایین داشته و در نتیجه در برابر شرایط جوی بسیار پایدار است. از دیگر ویژگی های این ورق ها تمیز ماندن آن است. نما عنصری است که امروزه جزء جدائی ناپذیر از بدنه شهری محسوب می گردد مانند دیگر پدیده های معماری دارای تاریخچه است که در اینجا مورد مطالعه قرار می گیرد . در واقع رنگ کم پیدایی نیست؛ اما این چگونگی رنگ کردن است که نیاز به متخصص دارد. برای هر متر مکعب کاه گل، حدودا 45 کیلو کاه مورد نیاز است. ابعاد استاندارد سوراخ می تواند 80 تا 100 میلی متر باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اجرای نمای فوم - برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید fa.wikipedia.org - (خواندن پست کامل https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D9%85%D8%A7_(%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86)) صفحه خود ما را بررسی کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]