قطب نما ساده پلاستیکی با دقتی مطلوب و طراحی زیبا

در این نوع طراحی، اشکال بازشوها از پنجره های مربع و مستطیل شکل به احجام مکعبی قابل چرخش تغییر یافت. رویکرد درست در مورد اجرای نورپردازی نما باید شامل طراحی، مهندسی و ساخت و نصب باشد. نصب این ورق ها آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهند، وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شست و شو هستند. ابعاد هر ورق کامپوزیت 1.30 در 2.30 میباشد که حدود 12 کیلوگرم وزن هر ورق میباشد. بتن اکسپوز یا بتن نما به بتن هایی گفته می شود که به صورت بلند مدت یامیان مدت نما بوده و سطح بتن سطح نهایی کار بوده و بر روی آن پوشش و یا مصالحدیگری اجرا نمی گردد. به چوب هایی که در نمای خارجی کار می شوند چوب ترموود گفته می شند به عبارت دیگر به این نوع چوب چوب نما گفته می شود که حرارت دیده شده اند و مناسب فضای خارجی هستند. تا جایی که گاه به جای به کار بردن عبارت «اسکلت فلزی» از «اسکلت فولادی» استفاده میکنند. در این روند طراحی تراس ها به گونه ای ایجاد می شود، تا علاوه بر کنترل باد سرد و نامطلوبی که از سمت غرب می وزد، کاربردهای دیگری برای ساکنین نیز داشته باشد. هماهنگی و تناسب با بناهای همجوار الزامات در طراحی نما بایستی به مشخصه های با ارزش بناهای همجوار توجه نموده و هماهنگی لازم را با آن ها ایجاد کرد. می توانید سری بزنید به بخش اهالی فن چیدانه بزنید و در لیست شرکت های معماری داخلی و دکوراسیون و نماسازی به دنبال اطلاعات تماس آنها باشید.



    1. شیشه ها



    1. 12 روز پیش



    1. 3-مزایای درای وال فایبر سمنت برد



    1. طول: بنا به سفارش



    1. 1 ماه و 22 روز پیش



    1. 3- خوشبو کردن مسجد و نمازخانه به وسیله گلاب و عطر و



    1. نما فاقد شوره باشد و شسته و تمیز باشد



    1. اجرای سریع




طبق گفته علیرضا تغابنی ایده معمار، در طراحی برگرفته از اقلیم منطقه ای منجر به ساخت خانه ای شد که با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی شکل گرفته است. کاهگل مصنوعی که به آن کاهگل مدرن یا کاهرنگ نیز گفته می شود امروزه جایگزین عالی برای کاهگل قدیمی است. از این کفهای چوبی مسکونی میتوان بهراحتی در زمینهای شیبدار یا سطوح ناهمواری استفاده کرد که به شکل عادی نمیتوان از آنها برای سکونت بهره برد. به دلیل باریک بودن فضای لابی ورودی ساختمان راه پله در طبقه همکف و طبقه اول در مسیر عمودی شکل و کشیده طراحی و اجرا شد. در چنین زمان هایی آیا تا به حال به نمای ساختمان ها دقت کرده اید؟ به جلوه و زیبایی این طرح ها و اهمیت آن ها در بحث تجاری و اقتصادی آن توجه نمایید. سازندگان آنها این پنل ها را عمدتا به دلیل سبک بودن، اما بادوام و قوی بودن برای استفاده در نما تولید می کنند. از جمله این نوع بتن ها می توان به ساختمان هایبا نمای بتن ویا پل ها اشاره کرد. درجوامع رو به رشد، اهمیت طراحی برای نمای ساختمان را نباید نادیده گرفت. در شکل گیری نمای ساختمان هیچ قانونی مانند ترکیب نمی تواند هدایتگر روند طراحی باشد در حالی که کنار هم قرارگرفتن طبیعی فضاهای داخلی خود نقش تاثیرگذاری در به وجود آمدن نمای خارجی بنا خواهد داشت. در طراحی ساختمان ۹ طبقه از متریال و نمای سنگی در معماری داخلی نیز استفاده شده است.

طراحی نما سنگ گرانیت

 

استفاده از اسکلت فلزی در ساختمانها پیشینهای طولانی دارد. اسکلت فلزی و اسکلت بتنی دو روش اجرای ساختمان است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. قیمت اجرای نمای فریم لس - https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D9%85%D8%A7_(%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86) - با دیدن این طرح ها مطمئنا به نمای ساختمان اهمیت بیشتری می دهید. خانه شریفی ها که با طرح و ایده خاص که بر محور اقلیم و نیاز کاربر شکل گرفته از جمله طراحی های بی نظیر، نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی است. و مواد کاملا بی رنگ بوده و هیچ تغییر در رنگ نمای ساختمان پدیدار نمیشود. شرکت بهساز نما فعالیت خود را در بخشهای تخصصی از جمله تولید،اجرا و انتقال دانش فنی در زمینه نماهای مدرن و خشک توسعه داده و نامی آشنا برای کارفرمایان ، مهندسین مشاور و مدیران صنعت ساختمان به شمار می رود. در طراحی نما ، به حریم شخصی توجه کنید و درونگرایی را در نظر بگیرید و از ایجاد نماهای برونگرا که موجب به خطر افتادن حریم شخصی افراد می شوند ، پرهیز کنید. برای بررسی تخصصی شاید بهتر باشد که به مدرنیته و عوامل ظهور آن بپردازید. پس بهتر است این سبک از معماری را با معماری و فرهنگ اصلی ایرانی همگام و همسو نماییم . در صورتی که حجم آسیب در سطح بتن بیش از 20درصد باشد بهتر است از روش اجرای لایه کلی بر روی سطح استفاده شود. این نوع نما معمولا با فاصله ای بیش از چهل سانتی متر نسبت به نمای اصلی ساختمان ایجاد می شود و محلی برای رفت و آمد ما بین این نما و جداره اصلی برای نظافت در نظر گرفته می شود.

طراحی نما پارکینگ

 

طراحی ساختمان ۹ طبقه با نمای سنگی (سنگ تراورتن) را در تصویر بالا مشاهده می کیند. شفافیت جداره شیشه ای کنار راه پله در دو طبقه اول باعث افزایش کیفیت فضای ورودی ساختمان شده است. اگر به دنبال ساخت خانه هستید یا اصلا کار شما ساختمان سازی است. نمای ساختمان ها پوشیده از مصالح مختلف، به شکلی زشت و زیبا در کنار هم قرار گرفته اند و تا سال ها به همان نحو خواهند بود. هر یک از این روش ها بسته به شرایط میتوانند موثر و کارآمد و پاسخگوی نیاز کارفرمایان و طراحان باشد. بسیار دیده شده است که معماران و طراحان متخصص در یک فضای بسیار کوچک یک نما و فضای فوق العاده مدرن تحویل میدهند. اما نکته این است که این قانون تازه ای است که معماران می توانند آن را دنبال کنند و نه کارفرما و شهرداری. طراحی این ساختمان در نتیجه محاسباتی خارج از محدودیت ها شکل گرفته است که معمار این پروژه می اندیشد می توان آن را به عنوان راهی برای طراحی نما به معماران معرفی کرد. که کاربری ساختمان شما نقش مهمی در روند ساخت و طراحی نقشه ها و همچنین طراحی نما دارد. در آپارتمان مسکونی چهارباغ 5 واحد وجود دارد که هرکدام در یک طبقه جای دارند و شامل طراحی خاص و منحرفردی هستند. آکاایران: نمای ساختمان یک جلوه ی بیرونی از ساختمان شماست که امروزه با علم معماری نه تنها به زیبایی بلکه به نکات زیاد دیگری در نمای ساختمان توجه می شود. از جمله مهم ترین نکاتی که باید در طراحی نمای ساختمان به یاد داشته باشید، ارزیابی بافت منطقه و طراحی نما بر اساس آن می باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]