فروش و اجرا نمای ورق کامپوزیت

رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش رنگی نمای ساختمان را دارا است. رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش اجرای رنگ نما ساختمان دارد. رنگ کنیتکس در انواع رنگ های مختلف وجود دارد ولی بیشترین استفاده از این رنگ به رنگ سفید و کرمی هست. همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، برای اجرای نمای ساختمانها نیز نصب نمای ساختمان با ملات در بسیاری از موارد جای خود را به نصب نمای خشک ساختمان داده است. در برخی مواردسقف های کلیسا در اروپا قدمتی بیش از ۴۰۰ سال دارند که سقف سبز رنگ آن موید عمر طولانی مصالح مس است. کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح چوب:این نوع ورق گونه دیگری از کامپوزیت است که همانند طرح فلز هم در داخل و هم در خارج کاربرد وسیعی دارد. از نظر هزینه نصب و خرید تجهیزات مورد نیاز این نما، باید گفت که رده بندی های مختلفی برای آن وجود دارد.

 

به عنوان عایق حرارتی و برودتی نیز کاربرد دارد و اجرای سریع و آسان نیز از دیگر مزایای کاهگل مدرن و مصنوعی برای ایجاد و اجرای نمای کاهگل است. آسان و سریع اجرا شده و عایق رطوبت بوده و اجازه تنفس را به سطوح می دهد. در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در محصولات دانه سنگی لایه نهایی بی رنگ است و نقش محافظتی دارد.در برخی از انواع رنگ نمای ساختمان ، لایه نهایی رنگی با ویژگی محافظتی و تزیینی است که بر روی لایه میانی و یا آستری اجرا می شود. در این مرحله ، با توجه به نوع محصول و شرایط آب و هوایی منطقه لایه نهایی انتخاب و اجرا می شود. کشور ایران منطقه ای زلزله خیز است و تجربه های تلخ و تأسف بار در تخریب نماهای ساختمانی منجر به این شده است که ضوابط سختگیرانه و معقولی برای اجرای نمای ساختمانی وضع شود. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است.

 

اجرای نما ساختمان

 

یکی از پوشش ها و متریال های که از قدیم مورد استفاده بوده است رنگ و رنگ مخصوص نمای ساختمان می باشد. رنگ کنیتکس از آغاز ورود به بازار به عنوان یک رنگ مخصوص نما ارائه شده است. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. در حال حاضر پوشش های زیادی جهت استفاده در نمای ساختمان موجود می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد. از کاهگل مدرن و یا مصنوعی می توان مزایای زیادی بیان کرد. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. نصب صفحات سیمانی: نصب صفحات سیمانی به زیر قاب، به دو روش خشک و تر، با استفاده از پیچ یا پرچ صورت میگیرد.

در نصب پانل سقفی از فلاشینگ زیر تاج و بالای تاج استفاده می شود. که از جمله اصول مهم آن اجرای پرایمر رنگ نما می باشد. صحبت از رنگ و اجرای رنگ نمای ساختمان و بحث و بررسی در مورد این موضوع بسیار حائز اهمیت است. برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. کنیتکس را می توان بر روی هر سطح استفاده کرد ولی در اکثر موارد بر روی سیمان سفید اجرا می شود و برای تمیز شدن آن و رنگی کردن سیمان استفاده می گردد. اگر بخواهیم مواد های تشکیل دهنده اندود سیمان را در نظر بگیریم می توانیم بگوییم مصالح بکار رفته شده در اندود سیمان شامل: الیاف، مخلوط های ملات بنایی، مصالح سیمانی، آب و ماسه می شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]